پت شاپ پرشین پت
Follow Us
facebook twitter blog google

خبر های روز حیوانات خانگی

  • بطری‌های سس به شکل استخوان ◄ بطری‌های سس به شکل استخوان
      بطری‌های سس خلاقانه‌ای که طوری طراحی و شکل داده شده‌اند که دقیقاً شبیه ران مرغ کارتونی و بی‌نقص به نظر برسند . هر بطری دارای فرمی شبیه به قطره اشک است که از قسمت گوشتی ساق مرغ الهام گرفته شده و به سمت بالا باریک شده و به شکل استخوانی در می‌آید . بسته‌بندی سس ران مرغ طراحی شده توسط تاخمینا اوریپوا . بسته‌بندی سس برای سه طعم پرطرفدار ساخته شده است: تِریاکی، چیلی شیرین و باربیکیو. این سس‌ها، مرغ را چه کبابی، چه سرخ‌شده و چه برشته، تکمیل می‌کنند و بسته‌بندی‌های فانتزی آن به هر میزی جلوه‌ای خاص می‌بخشد.
  • فرش‌های خلاقانه به شکل خرس ◄ فرش‌های خلاقانه به شکل خرس
      فرش‌های خلاقانه به شکل خرس که کاملاً مثل پازل کنار هم قرار می‌گیرند ، می‌توانند کل اتاق را بپوشانند و طوری به نظر برسند که انگار همدیگر را در آغوش گرفته‌اند . فرش آغوش خرس از برند پرمافراست، خرسی با طراحی خاص است که در حال آغوش گرفتن، با دستانی باز و پاهایی باز، کشیده شده است. هر فرش خرس از نظر شکل یکسان است و به صورت موزاییکی طراحی شده است، به این معنی که می‌توان آنها را بدون فاصله و در هر جهتی لبه به لبه قرار داد. این کار سطحی یکپارچه از سیلوئت‌های خرس به هم پیوسته ایجاد می‌کند که به نظر می‌رسد هر کدام، خرس بعدی را در یک زنجیره پیوسته در آغوش گرفته است.
  • سگ رباتیک نوآورانه‌ ◄ سگ رباتیک نوآورانه‌
      سگ رباتیک نوآورانه‌ای که مجهز به نازل‌های جاروبرقی در هر پا است و برای تمیز نگه داشتن سواحل، پارک‌ها و کوچه‌های ما طراحی شده است. ربات سگ جاروبرقی VERO می‌تواند به طور موثری زباله‌ها، به خصوص ته سیگارها، را از زمین‌هایی که برای ربات‌های چرخ‌دار چالش برانگیز است، جمع‌آوری کند. با استفاده از تشخیص پیشرفته‌ی زباله و عملکرد خودکار، VERO به زباله‌ها نزدیک می‌شود و جاروبرقی‌ها را فعال می‌کند.
  • چهارپایه وحشی اثر خورخه هررا ◄ چهارپایه وحشی اثر خورخه هررا
      چهارپایه الهام گرفته از طبیعت که برای آوردن عناصر بیوفیلیک به فضاهای داخلی طراحی شده است ، مناظر کوچکی را در یک پایه شفاف به نمایش می‌گذارد. چهارپایه وحشی طراحی شده توسط خورخه هررا، مانند منظره‌ای مینیاتوری است که در مبلمان محصور شده است . پایه استوانه‌ای، تقریباً مانند یک تراریوم ، صحنه‌ای دست‌ساز از خزه‌های محافظت‌شده، شاخه‌های کوچک، سنگ‌ها و بافت‌های طبیعی را به نمایش می‌گذارد. در داخل، میکرواکوسیستمی با دقت چیده شده که شبیه یک جنگل کوچک است و حس آرامش و ارتباط با طبیعت را تداعی می‌کند. روی صندلی یک کوسن نرم و گرد با شکل ارگانیک قرار دارد که با پارچه‌ای پایدار روکش شده است. چهارپایه وحشی اثر استودیوی خورخه هررا تضاد بین پایه شفاف و نشیمنگاه مخمل، جلوه‌ای شناور ایجاد می‌کند و باعث می‌شود طوری به نظر برسد که گویی طبیعت از شما حمایت می‌کند. چهارپایه وحشی خورخه هررا رویه بالشتک‌دار، ضمن حفظ ارتباط بصری و حسی با طبیعت، امکان نشستن کاربردی را فراهم می‌کند. صندلی وایلد استودیوی خورخه هررا چهارپایه‌ی وایلد که توسط گابریل از چوب، متاکریلات و پارچه‌های پایدار ساخته شده است، بر هنر دست، رفاه و آگاهی زیست‌محیطی تأکید دارد. مدفوع وحشی چه کسی به یک صندلی معمولی نیاز دارد وقتی می‌توانید زیر صندلی‌تان منظره داشته باشید؟ چهارپایه وحشی از Greenarea به معنای واقعی کلمه، روی یک جنگل بنشینید. صندلی وحشی، جوهره طبیعت بکر را به تصویر می‌کشد و طراحی صندلی را با بوم‌شناسی ترکیب می‌کند. چهارپایه وحشی گرین‌آریا چهارپایه وحشی اثر خورخه هررا، فضای بیرون را به داخل خانه می‌آورد و مبلمان را با اکوسیستم‌های کوچک خزه، سنگ و چوب ترکیب می‌کند. مدفوع بیوفیلیک
  • بسته بندی عسل شش گوش ماکسیم آربوزوف ◄ بسته بندی عسل شش گوش ماکسیم آربوزوف
      بسته‌بندی خلاقانه عسل با شکل شش‌ضلعی، نمونه‌ای جالب از طراحی محصول مدرن با الهام از طبیعت است . « بسته‌بندی شش‌ضلعی عسل » که توسط ماکسیم آربوزوف طراحی شده، منعکس‌کننده‌ی لانه زنبور است و محصول درون آن را به نمایش می‌گذارد: عسل خالص و طلایی. شیشه شفاف اجازه می‌دهد تا رنگ و بافت غنی عسل از آن نمایان شود و آن را هم از نظر بصری و هم از نظر حسی لذت‌بخش کند. برچسب مشکی با عبارت «ساخته شده توسط زنبورها» جزئیات زیبایی به آن اضافه می‌کند و اصالت و منشأ طبیعی محصول را تقویت می‌کند. طراحی قابل چیدن، شیشه‌های عسل را به یک ویترین زیبا تبدیل می‌کند، شبیه به کندوی زنبور عسل و بر پایداری تأکید دارد. Maksim Arbuzov ساخته شده توسط Bees Honey Packaging بسته‌بندی عسل ساخته شده توسط شرکت Bees با تمرکز بر خالص‌ترین شکل عسل، تجربه لذت بردن از آن را افزایش می‌دهد. تهیه شده توسط زنبور عسل شیشه عسل شش ضلعی بدون هیچ کلامی دقیقاً به شما می‌گوید که درون آن چیست. ساخته شده توسط زنبورها شیشه‌های عسلِ «ساخته شده توسط زنبورها» که قابلیت چیدن روی هم را دارند، درست روی قفسه فروشگاه، یک کندوی زنبور عسل درست می‌کنند. عسل شش گوش آیا ترجیح می‌دهید عسل را در بطری فشاری پلاستیکی بخرید یا در یک شیشه شیشه‌ای دست‌ساز با الهام از کندوی زنبور عسل؟ ساخته شده توسط بسته بندی زنبور عسل ایده بسته‌بندی بسیار هوشمندانه، مثل کندوی عسل روی هم چیده می‌شود. انبارداری هوشمند، ارائه خیره‌کننده و بدون ضایعات. بسته بندی عسل شش ضلعی عسل ساخته شده توسط زنبورها: بافت را حس کنید، خلوص را ببینید و طعم طبیعت را بچشید. ماکسیم آربوزوف بسته‌بندی ساخته شده توسط شرکت Bees - شفاف، مینیمال و به شکل لانه زنبور، زیرا عسل باید شبیه عسل باشد. بسته‌بندی عسل شش‌ضلعی با الهام از کندوی عسل، شیشه را به همان اندازه شهد طلایی درونش خالص و طبیعی می‌کند. بسته‌بندی شش ضلعی
  • گوش‌های گربه‌ای بامزه‌ ◄ گوش‌های گربه‌ای بامزه‌
      ن کلاه بامزه که از نمد صورتی ساخته شده، گوش‌های گربه‌ای بامزه‌ای دارد که به استفاده‌ی روزمره جلوه‌ای خاص می‌بخشد. کلاه گوش گربه‌ای که توسط صبری تونکا از Feltthink طراحی شده، برداشتی خیال‌انگیز از کلاه بیسبال کلاسیک است که با پشم مرینوس نرم و دست‌ساز، بازطراحی شده است . این کلاه به رنگ صورتی ملایم و غبارآلود است که به آن جذابیتی دنج و الهام گرفته از سبک قدیمی می‌دهد. گوش‌های بچه گربه که به زیبایی تراشیده شده‌اند و به طرز ماهرانه‌ای از تاج سر بیرون زده‌اند، با شکل گرد کلاهک هماهنگ هستند. لبه کلاه مانند کلاه بیسبال معمولی به جلو امتداد می‌یابد و هم سایه و هم ساختار مناسبی ارائه می‌دهد، در حالی که بافت آن کرکی است و به ظاهری گرم و دست‌ساز می‌افزاید.
  • صندلی راحتی کلاسیک که دوباره به عنوان یک کبوتر ◄ صندلی راحتی کلاسیک که دوباره به عنوان یک کبوتر
      نسخه مدرن صندلی کلاسیک دارای بدنه ای پلاستیکی است که آن را شبیه مجسمه یک کبوتر می کند . صندلی بازو کبوتر که توسط Muddycap طراحی شده است تا برخی از پرها را در دنیای مبلمان به هم بزند. صندلی راحتی کلاسیک که دوباره به عنوان یک کبوتر شهری طراحی شده است چیزی بسیار غیر معمول است. این یک مجسمه کاربردی روی پایه های فولادی است که از پلاستیک کبوتری شکل ساخته شده است. بازوهای صندلی در واقع بال های کبوتری هستند که شما را به نشستن و آرامش در آغوش گرم دعوت می کنند. نگران نباشید، هیچ کبوتر واقعی برای فاکتور راحتی مشورت نشد. صندلی کبوتر کمی نگرش پرندگان را برای هرکسی که به دنبال اضافه کردن رنگ حیات وحش شهری به خانه خود است، بدون بذر پرندگان، به ارمغان می آورد.
  • کارتن تخم مرغ خلاقانه ◄ کارتن تخم مرغ خلاقانه
      کارتن تخم مرغ خلاقانه دارای طراحی بازیگوشی است که طراوت و ارتباط با فرآیند طبیعی را برجسته می کند. بسته بندی "Just Laid Eggs" که توسط Springetts طراحی شده است، بر تخم هایی که به صورت محلی گذاشته می شوند تاکید دارد و تمایل مصرف کنندگان را برای محصولات مزرعه تا سفره جلب می کند. مکانیسم بستن به عنوان یک نشانه بصری برای تخمگذاری در حال تخمگذاری دو برابر می شود. تصویر چاپ شده از مرغ در حالت های مختلف، طنز و جذابیت را به یک بسته بندی تخم مرغ معمولی تزریق می کند تا آن را سرگرم کننده و به یاد ماندنی کند.
  • بطری چشم نواز ◄ بطری چشم نواز
      بطری چشم نواز شراب که شبیه یک پاندا خندان طراحی شده است، منشا شراب برنج و شایستگی غیرقابل انکار پانداها را ترکیب می کند. بسته بندی شراب برنج چینی لیدائو توسط ShenZhen BOB یک بطری شراب را به یک نماد عاطفی و فرهنگی تبدیل می کند. این بسته بندی با ترکیب پاندا، نماد محبوب و شناخته شده چین در سطح جهانی، محصول را به طور خلاقانه ای با میراث خود پیوند می دهد. بطری سرامیکی شراب پاندا دارای کلاه سنتی کشاورز و طناب کنفی است.
  • پشت خراش های غیرمعمولی که شبیه پنجه گربه ◄ پشت خراش های غیرمعمولی که شبیه پنجه گربه
      پشت خراش های غیرمعمولی که شبیه پنجه گربه و چنگک برگ طراحی شده اند ، لایه تازه ای از طنز و خلاقیت را اضافه می کنند. Cat Paw Backscracher یک پنجه بافت دار و گرد در انتهای یک دسته چوبی براق است. پنجه، در رنگ قرمز پر جنب و جوش یا مشکی کلاسیک موجود است، با طرح‌های خز واقعی و پدهای نرم که شبیه حرکت بازیگوش ورز دادن یک گربه واقعی است. پشت خراش چنگک برگ: تفسیر مجدد چنگک باغچه، این طرح برگ ها را با پشت خارش دار تعویض می کند. سر چنگک جمع و جور و زاویه‌دار است و در روکش‌های فلزی مانند سبز تیره یا خاکستری متال موجود است.
12345678910بعدیآخرین
(1 - 10) / 29393    |     صفحه 1 از 2940
RSS

GetPagedList: 0,440,,False,False,False,CreationDate,0,10

معرفي نژاد گربه


اخبار ومقالات - گالری


نمایش متن مقالات

گفت‌وگو با شهره لرستانی، بازیگر سریال «سه، پنج، دو»

قصه فیلم ها مردانه است
لوكیشن مجموعه «سه، پنج، دو» شاید بهترین مكان برای گفت‌وگو با شهره لرستانی باشد كه این روزها سرگرم بازی در این مجموعه است . او كه با ایفای كاراكتر شهلا، جذابیت‌های یك همسر ورزشی را به نمایش می‌گذارد، در كنار فرهاد آئیش و دیگر بازیگرانی كه هر یك حضورشان در عرصه طنز با جذابیت‌هایی برای مخاطب همراه بوده، مهمان خانه‌های ماست. او بیشتر از آن كه مادر این خانواده باشد، تلاش می‌كند تا با همسو شدن با دغدغه‌های فكری حشمت، قطب مقابل طنز این قصه را پر كند. با او كه پیش از این نیز در آثار كمیكی چون «دارا و ندار»، «سه‌در چهار»، «لیلی بامن است»، «اشك‌ها و لبخندها»‌ و... به ایفای نقش پرداخته و در حال حاضر نیز مجموعه «مختارنامه» با بازی جدی او روی آنتن قرار دارد، گفت‌گویی داشته‌ایم كه پیش‌روی شماست.

در مجموعه «سه، پنج، دو» بازی شما در مقابل فرهاد آئیش به نوعی 2 طنز متفاوت را به نمایش می‌گذارد به طوری كه ایشان فانتزی و شما به سمت شخصیتی رئال در حركتید. این دوگانگی را چگونه در بستر بازیتان باورپذیر كردید؟
در فیلم «نصف مال من نصف مال تو» با فرهاد آئیش همبازی بودم. نوع بازی‌ها كاملا اغراق‌آمیز و فانتزی بود؛ اما در سریال «سه، پنج، دو» طبق صحبت‌های اولیه و بالطبع كارگردان، بازی رئال دارم. اما این كه شما اشاره داشتید جنس بازی‌ها فرق دارد، باید بگویم موافق هستم. بازی‌ها فرق دارد، اما سوالی است كه باید كارگردان كار جواب بدهد؛ چرا كه ایشان مسوول هماهنگی و تنظیم جنس بازی‌ها هستند. در واقع این سوال را نباید جوابگو باشم و فقط به عنوان بازیگر جوابگوی بازی خودم هستم؛ بازی رئالی كه از هرگونه اغراقی به دور است.

كاراكتر شهلا تا چه اندازه در فیلمنامه بسط داده شد و به چه میزان درونیات این نقش را با بررسی‌های پیش تولیدی بروز دادید؟
طبق صحبت‌های اولیه، خط سیر ماجرا مشخص شد و این كه متن‌ها بر چه اساسی نوشته شود و آنچه وجود دارد این است كه این زن شهروند درجه دوم محسوب می‌شود. كاراكتر پررنگی ندارد و طبیعتا نمایشی كه از این كاراكتر درآمد، در همین حد بود. «سه،پنج،دو» كار مردانه است چرا كه متاسفانه ورزش فوتبال كاری مردانه محسوب می‌شود.

به گفته شما، زن‌ها در این مجموعه بعد از مردها نمود دارند. در رهیافت‌های ورزشی سهمشان چه‌میزان است؟
اكثر سكانس‌ها مربوط به مسائل خانه و حریم خانواده است كه باعث می‌شود سریال معمولی جلوه كند. اگر چه حضور زن در حریم ورزش پررنگ نیست، این اشكال از سوی نویسنده یا كارگردان و... نیست بلكه جامعه‌شناسی ما ایراد دارد چرا زن‌ها نباید در عرصه اجتماع و ورزش حضور پررنگی داشته باشند؟ اگر این چنین بود، بازتاب آن در فیلم‌ها مستتر بود. به همین دلیل زن‌ها شهروندان درجه دوم محسوب می‌شوند؛ زیرا قصه، قصه مردانه است.

در این داستان نقطه عطفی وجود دارد كه در پی آن با تحول چشمگیر زندگی حشمت روبه‌رو هستیم كه در این بین كاراكتر شهلا تنها با چند تغییر ظاهری سریع همچون پوشش و... بیان می‌شود. چرا این تحول در درونیات این نقش كمتر دیده می‌شود؟
چندین بار اتودهای مختلفی را امتحان كردم و كوشیدم كاراكتر شهلا را با ژست و حتی گفتن دیالوگ‌های خارجی ایفا كنم؛ اما آقای سهیلی‌زاده مانع هرگونه اغراق در این كاراكتر شد و به طور صریح از من خواست در حیطه تعیین شده حركت كنم. به‌هرحال زمانی كه بازی می‌كنم تابع 100درصد كارگردان هستم، ضمن این كه ایشان كارگردان خوب و كم‌حاشیه‌ای است، فرصت را مغتنم دانستم كه تجربه همكاری با ایشان را بعد از سال‌ها داشته باشم.

به عنوان بازیگری كه حرفه كارگردانی را نیز تجربه كرده است تا چه اندازه در پذیرش شرح نقش تابع كارگردان هستید؟
وقتی كارگردانی می‌كنم توقع دارم بازیگرانم هرآنچه را كه گفته می‌شود براحتی بپذیرند. در واقع سعی دارم از بازیگران از پیش تعیین شده پرهیز كنم. لغت‌بازی به معنای باز شدن و مخالف بسته بودن است. وقتی كسی بسته است جزمی نگاه می‌كند و ناخودآگاه نمی‌تواند فكر و ایده جدید را بپذیرد. همیشه دوست دارم با كسانی كار كنم كه باز باشند؛ زیرا فضای باز ذهنیت جدی را می‌پذیرد. پس چه در مقام بازیگری و چه كارگردانی تابع این شیوه هستم و زمانی كه ایفای نقش را به عهده می‌گیرم به‌گونه‌ای ایفای نقش می‌كنم كه كارگردان می‌خواهد. به هر حال كارگردان به نوبه خود صاحب اثر است.

شما به باز بودن دید كارگردانی اشاره كردید، اگر بخواهیم این مقوله را وارد طنز كنیم آیا قبول دارید كه اكثر كاراكترهای طنزی كه ایفا كردید، از یك وضعیت مشابه پیروی می‌كند؟
این قضیه را این‌گونه برایتان بازگو می‌كنم كه بازیگر چیزی را باخود نمی‌آورد، بلكه قصه باید فضا را ایجاد كند. شما اگر قرار باشد نقش زن فقیر، بیوه و... را بازی كنید، در كار بعدی نیز با كمی تفاوت این نقش را ایفا می‌كنید. به نظرم متفاوت بودن شخصیت باعث تفاوت در كاراكترها می‌شود. من در «اشك‌ها و لبخندها» جنس بازی‌ام كاملا متفاوت با این كارم بود؛ زیرا در آنجا نوع بازی به سمت كاراكتری متفاوت سوق داده می‌شد. یا در فیلم «زیردرخت هلو» و «مختارنامه» ‌جنس بازی‌هایم با یكدیگر فرق داشت. معتقدم وضعیت باید قابل قبول باشد تا بازی مورد پذیرش قرار گیرد. شخصا به صادق بودن اعتقاد دارم چون اگر در كاراكتر صادق نباشی، مردم نمی‌پذیرند. از طرفی از طریق یك‌سری ری‌اكشن غیرمعمول و غلوآمیز نمی‌توان متفاوت عمل كرد. در واقع شهلای قصه «سه،پنج،دو» مانند زن قصه «سه در چهار» است. با آن كه این كار برایم نوآوری ندارد اما كاری است كه كارگردان خواستار آن است و من تابع او هستم.

آیا نبودن این تفاوت‌ها به دلیل عدم تفاوت در نقش‌های پیشنهادی و فیلمنامه است؟
سالی یك بار برای تلویزیون بازی می‌كنم. اگر دقت كرده باشید بعد از سریال «اشك‌ها و لبخندها» حضور نداشتم تا مجددا در سریال دارا و ندار. یكی از عوامل اصلی حضور نداشتنم در تلویزیون، تكراری بودن كاراكتر است كه رغبتی به همكاری با آنها ندارم، مگر این كه شرایط و كارگردان خاصی دخیل باشد كه بپذیرم. البته به فضای ایجادشده هم بستگی دارد. فضای اولیه نیز از قصه ناشی می‌شود. بندرت كارگردان جسوری پیدا می‌شود كه كار متفاوت از بازیگرانش را بخواهد. بكرات نشان داده‌ام آمادگی هرگونه كاراكترهای جدی، طنز و ... را دارم.

آیا بخشی از این جسارت به توان و ریسك‌پذیری بازیگر برمی‌گردد؟
باعكس قضیه موافق هستم؛ چرا كه باید كارگردان ریسك‌پذیری بالایی داشته باشد. شما را باید در جایگاه ببیند و محك بزند. برای دیده شدن نیاز به بازی است و برای بازی كردن باید فراخوانده شوی و برای خوانده شدن نیز باید دعوت شوی كه همگی اینها مستلزم یك فرد ریسك‌پذیر است. در «فرار بزرگ» پایه بازی‌ام فرق داشت. پایه و جنس بازی فضا را ایجاد می‌كند.

شهلای قصه ««سه، پنج، دو»» در جایی از حیطه‌ مادر و خانه‌داری خارج می‌شود، در حوزه ورزشی چه جایگاهی دارد؟
طی صحبت‌های اولیه قرار شد زن وارد حیطه ورزش شود و خودخواهی‌هایی را به نمایش بگذارد. در اصل این زن دلش می‌خواهد با افتتاح ورزشگاه بانوان به رشد و شكوفایی برسد. طرح این قضیه را به سهیلی‌‌زاده پیشنهاد دادم و ایشان با رویی گشاده قبول كردند؛ اما متاسفانه زیاد به مقوله حضور زن در ورزش پرداخته نشد.

به عنوان شخصی كه تجربه هدایتگری بازیگران را دارد كارگردانی آقای سهیلی‌زاده را چگونه دیدید؟
سهیلی‌زاده از جمله كارگردان‌هایی است كه درعین باهوشی و بی‌حاشیه بودن، توجه و تمركز به كارشان دارند و برخلاف دیگر كارگردان‌ها كار كردن با چنین آدمی خسته‌كننده نیست و اما وجه پررنگ این كار كه به نوعی به كمرنگ‌تر بودن زن در قصه می‌انجامد، این است كه مردها قهرمان اصلی قصه هستند. دید و نگاهشان كاملا مردانه است و همیشه بار اصلی ماجرا را به دوش مردها می‌گذارند.
The underlying connection was closed: Could not establish trust relationship for the SSL/TLS secure channel.
نظرات کاربران
ثبت نظر
نام شما
ایمیل شما
نظر شما
ارسال به دوستان
نام شما
ایمیل شما
ایمیل گیرنده
توضیحات
کد امنیتی
کد CAPTCHA
کدی که در زیر نمایش داده شده است را وارد نمایید
:                شبکه های اجتماعی پرشین پت را دنبال کنید 

face.jpg (205×206)   tw.jpg (204×224)pin.jpg (204×224)

10 خبر اخر سایت

◄ بطری‌های سس به شکل استخوان
◄ فرش‌های خلاقانه به شکل خرس
◄ سگ رباتیک نوآورانه‌
◄ چهارپایه وحشی اثر خورخه هررا
◄ بسته بندی عسل شش گوش ماکسیم آربوزوف
◄ گوش‌های گربه‌ای بامزه‌
◄ صندلی راحتی کلاسیک که دوباره به عنوان یک کبوتر
◄ کارتن تخم مرغ خلاقانه
◄ بطری چشم نواز
◄ پشت خراش های غیرمعمولی که شبیه پنجه گربه
◄ مبلی برای شما و سگ شما
◄ بسته بندی مربعی ایجاد شده برای برند سوسیس
◄ بسته بندی چشم نواز ایجاد شده برای اسباب بازی سگ
◄ نیمکت عجیب و غریب که از آناتومی یک مورچه الهام گرفته
◄ بسته‌بندی خلاقانه میان وعده سگ
◄ چراغ سگ
◄ لامپ گربه ای
◄ فسیل دایناسور لگو تی رکس
◄ کلاه زیبای ساخته شده از نمد
◄ مدفوع وحشی اثر خورخه هررا
◄ میز خانه سگ
◄ تخت سکوی چوبی با خانه سگ
◄ کوزه خرس شکلی
◄ اسب ربات چهار پا
◄ چراغ شب مرغ
◄ مبلمان خالی از سکنه با پاهای عنکبوت
◄ قاب دوربین فیدر پرنده
◄ بستنی قهوه گربه
◄ قهوه به یاد ماندنی دارای تصاویر زیبای جغده
◄ قاب دوربین فیدر پرنده
بعدی 1 قبلی

جدیدترین مقالات

◄ گدایی کردن در حیوان شما
◄ عقیم سازی
◄ جوش در سگ ها
◄ ورزش دادن گربه ها
◄ راهنمای کلی برای نگهداری از گربه
◄ کتامین
◄ كتاب(7)
◄ چه مواد غذایی برای سگ مفید است؟
◄ چگونگي نصب برنامه و ورود به برنامه
◄ فيبر ها
◄ انتخاب اسم برای سگ نر
◄ حالا من چی کار کنم ؟
◄ گربه های ناز نازی
◄ German Shorthaired Pointer
◄ فروش گربه پرشین کت
◄ فصل چهارم
◄ گربه و نازایی ! توهم یا واقعیت؟
◄ مهناز افشار و دلفین
◄ British Shorthairs
◄ ماهي و ماهي خور
◄ شباهت حيوانات
◄ بطری‌های سس به شکل استخوان
◄ Dog Fashion
◄ دکتر هومن و جراید
◄ انگل های داخلی در سگ ها
◄ معرفی دکتر شیری
◄ iهیولا ها
◄ قارچی معده در پرندگان
◄ پرورش لارو آناباتوئیدها (ترجمه)
◄ Metynnis Fasciatus
◄ شارک دم قرمز - Red Tailed Shark
◄ اپیلاتی دهان آتشی - firemouth epiplaty
◄ اطلاعات عمومی خانواده سیکلیده ها 2
◄ دراگون – Dragon
◄ مارماهی الکتریکی - electrophorus electricus
◄ سیچلاید های افریقایی
◄ اسب دریایی - Hippocampus
◄ جلبک ها اکواریوم های اب شیرین
◄ بخاری آکواریوم - Aquarium Heater
◄ انجماد اسپرم - How To Glaciation spermatozoon
◄ رفتار درماني براي سگها
◄ پولیوما ویروس در پرندگان
◄ تغذیه ایگوانا
◄ قیمت روز خودرو
◄ سگ پیتبول
◄ شی هوا هوا
◄ Belgian Sheepdog
◄ پیشینه سالوکی (تازی)
◄ رژیم غذایی مناسب برای مقابله با سوءهاضمه در اسب (ترجمه)
◄ راهنمای کلی برای نگهداری از سگ
◄ آموزش استفاده از جعبه خاک به خرگوش
◄ ایورمکتین در سگ ها
◄ گربه نژاد هیمالین
◄ تراریوم برای خزندگان
◄ غدای بچه گربه
◄ یازده سال اسارت سگ
◄ حقوق حیوانات از ۱۴ قرن قبل در اسلام مطرح شده است
◄ سگ در ایران باستان
◄ رفتار شناسي در حيوانات
◄ مردی که سگ همسایه اش را خورد+عکس
◄ Z
◄ بیضه ها
◄ انگل ژيارديا (اين تک سلولي خطرناک)
◄ "وگانیسم"
◄ عمر حیوانات چقدر است
◄ نگهداری از رتیل اوسامبارا بابون
◄ یوزپلنگ
◄ خرگوش به عنوان حیوان خانگی
◄ درماتوفیتوز (Dermatophytosis)
◄ کم خونی فقر آهن در گربه ها
◄ انواع مسمومیت های شیمیایی و غذایی در سگ
◄ حیوانات در برف
◄ زشت‌ترین سگ دنیا»
◄ پیراهنی برای عاشقان گربه
◄ نی نی های بامزه در لباس حیوانات
◄ پرشین پت نماینده انحصاری فربیلا در ایران
◄ چرا سگ ها به دنیال دم خود میگردند
◄ | German Wirehaired Pointer
◄ Redbone Coonhound
◄ Chinook
dram film izle