ترزا مکسوا سوپر مدل مشهور و ثروتمند اروپایی موفقیت های تجاری اش را مرهون تلاش های مشاور ایرانی اش می داند

این سوپر مدل مشهور اهل چک چند سالی است که به کمک دکتر پیمان هاشمیان متخصص برجسته برندینگ ، علاوه بر کسب درآمد از تبلیغات مد ، برند جواهر و پوشاک خود را نیز در اروپا پرآوازه کرده است.
ترزا سالیانه چندین میلیون دلار برای حفظ مشاور ایرانی اش می پردازد و معتقد است بدون او برندش به جایگاه کنونی نمی رسید.

ترزا در گفتگو با مجله مد روز گفته بود :
کار کردن با پیمان بسیار لذت بخش است من او را افسونگر می نامم زیرا پازل های موفقیت یک برند را بخوبی در کنار هم می چیند و شاهکاری بی نظیر خلق می کند.

Resigzed Image Click this bar to view the full image.


گفتنی است هاشمیان پیش از این نیز با ایجاد تحولی عظیم در شرکت گوچی که از شرکتهای صاحب نام جهان در صنعت محصولات چرمی و پوشاک محسوب می شود و نیز تاثیرگذاری شگرفش در جهانی سازی محصولات تبلیغاتی تیلور سویفت خواننده مشهور آمریکایی ، توجه بسیاری از سرمایه گذاران اقتصادی و نیز چهره های مشهور جهان را بخود جلب کرده است.

او همچنین در مدت 2 سال همکاری با مجله مشهور لاماگ در آمریکا ، تعداد مشترکین مجله را از 6 میلیون عضو به 28 میلیون مشترک رسانده بود .

پیمان در گفتگو با مجله مدا اظهار داشته است که پدیده ای به نام دموکراسی کالا مانع از این می شد که دختران و زنان طبقه متوسط اروپایی قادر به خرید لباس های گرانقیمت برندهای معروف بشوند.

بنابراین سعی کردم با طراحی یک استراتژی برندینگ منحصربفرد ، به این قشر متوسط جامعه وعده دهم که می توانند با قیمتی مناسب علاوه بر زیبا کردن خود در سالن های زیبایی ترزا ، قدرت خرید محصولات شیک و با کیفیت او را نیز داشته باشند و مانند طبقه ثروتمند از شیک پوشی و زیبایی خود لذت ببرند.


مزون های لباس و سالن های زیبایی مکسوا نیز که در شهرهای مختلف اروپا و با شیوه پیشنهادی مشاور ایرانی ترزا ایجاد شده ، با استقبال بسیار خوب مردم مواجه گردیده است .


Resigzed Image Click this bar to view the full image.



ترزا می گوید :
به پیشنهاد پیمان مسابقه ای برگزار کردیم تا بهترین آرایشگران جوان را جهت کار در سالن های زیبایی جدیدم استخدام کنیم، همگی آنها از استانداردهای تعریف شده که در استراتژی برندینگ پیمان ، آمده بود ، تبعیت می کردند. استانداردهایی که باعث گردید تا آرایشگاههایم با استقبال بی نظیر دختران و زنان کشورهای اروپایی روبرو گردند.

نشان تجاری ترزا مکسوا نامی است که با محصولات شیک و زیبا با قیمت متوسط مرتبط شده است . اگرچه هاشمیان این نام تجاری را فراتر از تولید پوشاک و کیف و کفش گسترش داده است اما گستره های جدید آن یعنی مزون های لباس و سالن های زیبایی ترزا با این ارزش ها کاملا همسو هستند.

این همسویی باعث شده است تا مردم به این نشان تجاری وفادار بمانند و با آن احساس آشنایی و نزدیکی نمایند. برند تجاری ترزا ثابت کرده است که می توان با ارائه محصولات و خدماتی با قیمت مناسب و با کیفیت در سطوح بین المللی درخشید.


Resigzed Image Click this bar to view the full image.


در واقع حتی بیرون از کشور چک و در 80 کشور دنیا مصرف کنندگان باور دارند که ترزا یک نام تجاری محلی است اما جذابیت جهانی دارد.

ارزش نام تجاری ترزا هرگز در محدوده جغرافیایی خاص و ترجمه به زبان های مختلف تغییر نمی کند ، وعده ساده اش در مورد زیبا و شیک پوش کردن دختران و زنان تقریبا در هرجای دنیا بخوبی فهمیده و مورد استقبال قرار می گیرد.

بر اساس تازه ترین گزارش اینتربرند ارزش نام تجاری ترزا در سال 2011 از مرز 2 میلیاردلار گذشته است .

ترزا علاوه بر فعالیتهای اقتصادی دارای موسسه خیریه حمایت از کودکان بی سرپرست در کشور چک نیز می باشد .