گلدیران:یکی از باورهای خدشه ناپذیر شرکت ال جی، بهره بردن از ایدههای خلاق برای تولید محصولات نوآورانه است- محصولاتی که هدف از آن ها بهبود رفاه و افزایش لذت زندگی برای خانواده هاست.
در راستای این اصل، شرکت
ال جی و گلدیران نشست خبری معرفی محصولات خانگی سال 2012
ال جی را نوزدهم بهمن ماه در سالن لیمون برگزار کردند.
در نشست فوق، خبرنگاران رسانه های کشور با ویژگی های ممتاز محصولات خانگی 2012
ال جی آشنا شدند و سپس در جلسه پرسش و پاسخ با حضور آقایان امیر عباس کائینی، معاونت اجرایی شرکت گلدیران، فرزین شریعتی، مدیرکل بازاریابی
ال جی در ایران، امیر جهرودی، مدیر بازاریابی گلدیران و تنی چند از دیگر مقامات
ال جی و گلدیران حضور یافتند.در جریان جلسه پرسش و پاسخ، جناب آقای کائینی طی سخنان کوتاهی ابراز داشتند: روال شرکت های بزرگ این است که محصولات دارای تکنولوژی بالای خود را ابتدا در کشورهای توسعه یافته مانند آمریکا و اروپا عرضه کرده و با ارزیابی از رفتار مشتریان خود دراین کشورها به اصلاح و سپس عرضه جهانی آن اقدام می کند. اما خوشبختانه به دلیل پتانسیل ویژه خانواده هایی ایرانی و بازخوردهای هوشمندانه ای که به محصولات
ال جی نشان داده اند، شرکت
ال جی نه تنها محصولات خود را همگام با کشورهای آمریکایی و اروپایی در بازار ایران عرضه می کند، بلکه محصولاتی متناسب با مذاق خانواده ایرانی طراحی و تولید می شود.در نشست خبری فوق، یخچال فریزرها، ساید بای سایدها، ماشین های لباس شویی و ظرف شویی
ال جی در سال 2012 برای خبرنگاران رسانه ها رونمایی شد.از پیشرفته ترین تکنولوژی های سال 2012
ال جی می توان به کاهش مصرف انرژی در حد سه پلاس (A+++) که بالاترین سطح استاندارد مصرف انرژی است، استفاده بسیار هوشمندانه از فضای داخل محصولات و طراحی های بسیار مدرن و سیستم مخابره هوشمند عیوب (Smart Diagnosis) اشاره کرد.یکی از مهمترین نکاتی که خبرنگاران حاضر در جلسه بر آن تاکید داشتند، خدمات پس از فروش شرکت گلدیران و فرهنگ سازی ای بود که گلدیران با همکاری
ال جی در این زمینه داشته است.
The underlying connection was closed: Could not establish trust relationship for the SSL/TLS secure channel.