پت شاپ پرشین پت
Follow Us
facebook twitter blog google

خبر های روز حیوانات خانگی

  • صندلی راحتی کلاسیک که دوباره به عنوان یک کبوتر ◄ صندلی راحتی کلاسیک که دوباره به عنوان یک کبوتر
      نسخه مدرن صندلی کلاسیک دارای بدنه ای پلاستیکی است که آن را شبیه مجسمه یک کبوتر می کند . صندلی بازو کبوتر که توسط Muddycap طراحی شده است تا برخی از پرها را در دنیای مبلمان به هم بزند. صندلی راحتی کلاسیک که دوباره به عنوان یک کبوتر شهری طراحی شده است چیزی بسیار غیر معمول است. این یک مجسمه کاربردی روی پایه های فولادی است که از پلاستیک کبوتری شکل ساخته شده است. بازوهای صندلی در واقع بال های کبوتری هستند که شما را به نشستن و آرامش در آغوش گرم دعوت می کنند. نگران نباشید، هیچ کبوتر واقعی برای فاکتور راحتی مشورت نشد. صندلی کبوتر کمی نگرش پرندگان را برای هرکسی که به دنبال اضافه کردن رنگ حیات وحش شهری به خانه خود است، بدون بذر پرندگان، به ارمغان می آورد.
  • کارتن تخم مرغ خلاقانه ◄ کارتن تخم مرغ خلاقانه
      کارتن تخم مرغ خلاقانه دارای طراحی بازیگوشی است که طراوت و ارتباط با فرآیند طبیعی را برجسته می کند. بسته بندی "Just Laid Eggs" که توسط Springetts طراحی شده است، بر تخم هایی که به صورت محلی گذاشته می شوند تاکید دارد و تمایل مصرف کنندگان را برای محصولات مزرعه تا سفره جلب می کند. مکانیسم بستن به عنوان یک نشانه بصری برای تخمگذاری در حال تخمگذاری دو برابر می شود. تصویر چاپ شده از مرغ در حالت های مختلف، طنز و جذابیت را به یک بسته بندی تخم مرغ معمولی تزریق می کند تا آن را سرگرم کننده و به یاد ماندنی کند.
  • بطری چشم نواز ◄ بطری چشم نواز
      بطری چشم نواز شراب که شبیه یک پاندا خندان طراحی شده است، منشا شراب برنج و شایستگی غیرقابل انکار پانداها را ترکیب می کند. بسته بندی شراب برنج چینی لیدائو توسط ShenZhen BOB یک بطری شراب را به یک نماد عاطفی و فرهنگی تبدیل می کند. این بسته بندی با ترکیب پاندا، نماد محبوب و شناخته شده چین در سطح جهانی، محصول را به طور خلاقانه ای با میراث خود پیوند می دهد. بطری سرامیکی شراب پاندا دارای کلاه سنتی کشاورز و طناب کنفی است.
  • پشت خراش های غیرمعمولی که شبیه پنجه گربه ◄ پشت خراش های غیرمعمولی که شبیه پنجه گربه
      پشت خراش های غیرمعمولی که شبیه پنجه گربه و چنگک برگ طراحی شده اند ، لایه تازه ای از طنز و خلاقیت را اضافه می کنند. Cat Paw Backscracher یک پنجه بافت دار و گرد در انتهای یک دسته چوبی براق است. پنجه، در رنگ قرمز پر جنب و جوش یا مشکی کلاسیک موجود است، با طرح‌های خز واقعی و پدهای نرم که شبیه حرکت بازیگوش ورز دادن یک گربه واقعی است. پشت خراش چنگک برگ: تفسیر مجدد چنگک باغچه، این طرح برگ ها را با پشت خارش دار تعویض می کند. سر چنگک جمع و جور و زاویه‌دار است و در روکش‌های فلزی مانند سبز تیره یا خاکستری متال موجود است.
  • مبلی برای شما و سگ شما ◄ مبلی برای شما و سگ شما
      مبل نوآورانه دارای پلت فرم متحرکی است که به سگ شما کمک می کند تا به راحتی به کاناپه دسترسی پیدا کند و در عین حال راحتی را افزایش دهد و از فشار بر مفاصلش جلوگیری کند. «مبل CoZY» طراحی شده توسط هیون جین اوه، یک تکه مبلمان دوستدار سگ است که نحوه به اشتراک گذاشتن فضای زندگی خود با حیوانات خانگی خود را دوباره تعریف می کند. این طراحی مبل مخصوصاً برای سگ هایی که مستعد ابتلا به بیماری هایی مانند کشکک کشکک هستند که 80 درصد سگ های کوچک را تحت تأثیر قرار می دهد مفید است .
  • بسته بندی مربعی ایجاد شده برای برند سوسیس ◄ بسته بندی مربعی ایجاد شده برای برند سوسیس
      بسته بندی مربعی ایجاد شده برای برند سوسیس خوک دارای پوشش بامزه ای با صورت خوک است که هم جذاب و هم چشم نواز است. در دریایی از سوسیس های گرد، کوبر جرأت می کند با شکل مکعبی متفاوت باشد . بسته بندی خوک طراحی شده توسط Bunker Media برای برش ساندویچ عالی . این دستگاه که در پلاستیک صورتی براق پیچیده شده است، دارای یک تصویر پوزه خوک جذاب با دو چشم نقطه ای ریز است که به آن بیانی شگفت انگیز می دهد. روی بسته بندی سوسیس خوک Kuber با برش کلاه سرآشپز کارتونی پوشانده شده است.
  • بسته بندی چشم نواز ایجاد شده برای اسباب بازی سگ ◄ بسته بندی چشم نواز ایجاد شده برای اسباب بازی سگ
      بسته بندی چشم نواز ایجاد شده برای اسباب بازی سگ مرغ لاستیکی آن را در قفسه های فروشگاه حیوانات خانگی متمایز می کند. بسته بندی Doggie Dazzle توسط Mathilde Solanet طوری طراحی شده است که شبیه سگی است که مرغ لاستیکی را در دهان خود می گیرد . قسمت بالای بسته بندی نمای نزدیک از صورت یک سگ را نشان می دهد که پوزه آن کاملاً روی بدن مرغ قرار گرفته است. اسباب بازی مرغ لاستیکی به صورت افقی گسترش می یابد تا به نظر برسد که سگ با افتخار جایزه خود را حمل می کند.
  • نیمکت عجیب و غریب که از آناتومی یک مورچه الهام گرفته ◄ نیمکت عجیب و غریب که از آناتومی یک مورچه الهام گرفته
      نیمکت عجیب و غریب که از آناتومی یک مورچه الهام گرفته شده است، بدن تکه تکه شده و پاهای باریک حشره را به گونه ای بازیگوش و پیچیده تفسیر می کند. نیمکت موراوی که توسط مهدی دخلی طراحی شده است ، نشستن را از دریچه بیومیمیک دوباره تجسم می کند و از فرم زیبای مورچه الهام می گیرد. این نیمکت که از آلومینیوم سبک وزن ساخته شده است، به اندازه کافی محکم است تا بدن شما را پشتیبانی کند و به لطف تودوزی مخملی، به اندازه کافی نرم است تا آن را راحت نگه دارد. پاهای دراز و حشره مانند هم بیانیه بصری و هم گواهی بر تعادل و ظرافت است.
  • بسته‌بندی خلاقانه میان وعده سگ ◄ بسته‌بندی خلاقانه میان وعده سگ
      بسته‌بندی خلاقانه میان وعده سگ ، چوب‌های پوست خام را به‌عنوان دندان‌های سگ از پنجره دهان بریده‌شده نشان می‌دهد . بسته بندی Whitebites طراحی شده توسط Cecilia Uhr دارای تصویر سیاه و سفید از صورت یک سگ است که فورا توجه شما را جلب می کند. ناحیه دهان به طرز ماهرانه‌ای بریده شده است، چوب‌های چرم خام که شبیه دندان‌های سگ هستند نمایان می‌شود و پوزخندی برزخی ایجاد می‌کند که نمی‌توان به آن لبخند زد .
  • چراغ سگ ◄ چراغ سگ
      لامپ ناز برای صاحبان داچشوند شبیه سگی با پاهای کوتاه و دراز است . چراغ سگ شیری طراحی شده توسط استودیو Wants and Needs از کره جنوبی .
12345678910بعدیآخرین
(1 - 10) / 29387    |     صفحه 1 از 2939
RSS

GetPagedList: 0,440,,False,False,False,CreationDate,0,10

معرفي نژاد گربه


اخبار ومقالات - گالری


نمایش متن مقالات

بازار مد و لباس در انحصار مافيا

 

 

 

عيسي كشاورز، سرپرست كارگروه مد و لباس: يك جريان سودجو، پيچيده و بعضاً با نگرش براندازي در عرصه فرهنگي در حوزه پوشاك وجود دارد كه مثلث مافيا را تشكيل مي‌دهد
از وضعيت كنوني نه طراح، نه توليد‌كننده و نه مصرف‌كننده راضي نيستند
دريا زندي، طراح لباس و كارشناس ارشد مردم‌شناسي: اغلب لباس‌هايي كه با عنوان سنتي و ايراني عرضه مي‌شود، خوش دوخت نيست، شبيه گوني و بي‌قواره است و با يك تكه پارچه سنتي سرهم‌بندي شده است.

طرح تشديد امنيت اخلاقي از 25 خرداد امسال آغاز شد تا با محوريت دوباره نيروي انتظامي براي مقابله با بدپوششي، به ياد آوريم كه ما همچنان در بحث پوشاك و عرضه طرح‌هاي به روز، مناسب و شكيل ضعف داريم و بايد در اين‌باره اقدام عاجلي انجام دهيم، چراكه مصرف‌كننده همچنان از نبود لباس‌هاي تأييد شده در بازار پوشاك گلايه دارد و نمي‌تواند لباس دلخواهش را در اين آشفته بازار پيدا كند.


سرپرست كارگاه تخصصي مد و لباس در اين ميان از مافيايي حرف مي‌زند كه بازار رقابتي پوشاك را در دست خود گرفته و اجازه نمي‌دهد طراح و توليدكننده در اين فضا وارد شوند، نتيجه هم همين است كه مي‌بينيد؛ از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب تهران را بگرديد آن لباسي كه مناسب شما باشد پيدا نمي‌شود، گويي همه بازار در اختيار و انحصار افرادي است كه هرگونه دلشان مي‌خواهد تصميم‌گيري و اجرا مي‌كنند، يك روز كوتاه، يك روز مدل خفاشي، يك روز دمپا گشاد، يك روز... اينكه امروز چه مي‌خواهند معلوم نيست، اما قطعاً هر طور كه اراده كنند، پيش خواهند رفت، خوراك آنها هم از قبل آماده شده، اصلاً تغذيه و توليدات بازار پوشاك در دستان آنهاست اين شما هستيد كه از مدل محدود طرح‌ها به يكي راضي مي‌شويد و اگر هم ناراحتيد كه هستيد!!! براي آنها چه تفاوتي دارد كه يك مشتري از ميليون‌ها مشتري خود را از دست بدهند، فردا با طرح جديدي خسارت اندك خود را جبران مي‌كنند آن هم در حاشيه‌اي كه امن است و كسي دستش هم به آنها نمي‌رسد!

 

عيسي كشاورز، سرپرست كارگروه تخصصي مد و لباس دراين باره مي گويد:يك جريان سودجو، پيچيده و بعضاً با نگرش براندازي در عرصه فرهنگي در حوزه پوشاك وجود دارد كه يك مافياي سه سر را تشكيل مي‌دهند، يك سر آن اقتصاد، سودجويي و پول بوده، يك سر آن يك جريان برانداز خارجي است و يك سر ديگر آن هم يك جريان اعتراضي و معاند به فرهنگ ايراني – اسلامي است. اين جريان چه در داخل و چه در خارج از كشور يك شبكه منسجم را تشكيل داده كه از نزديك وضعيت پوشاك كشور را رصد مي‌كند و براي آن نسخه مي‌پيچد!


اصلاً شما مي‌دانيد چگونه يك كفش وارد كشور مي‌شود! اين جريان به صورت كاملاً هدايت شده يك نوع محصول مثل كفش يا لباس را با تبليغات رسانه‌هاي خارجي وارد كشور مي‌كند، سپس تعدادي از جوانان دختر و پسر را در زيرزمين‌هاي مخصوصي دور هم جمع كرده و براي مدلينگ انتخابشان مي‌كند، اين جوانان مأموريت پيدا مي‌كنند كه به طور كاملاً سازمان يافته اين نوع محصول را در اماكن عمومي، خيابان‌ها، متروها، پاساژها و حتي مهماني‌هاي مختلط تبليغ كنند. اين افراد در هر كجا كه باشند همديگر را پيدا كرده و به شكل يك شبكه اجتماعي مد را در ايران مديريت مي‌كنند. همه اين اتفاق‌ها در شرايطي مي‌افتد كه ما فاقد يك حوزه بدل براي اين مجموعه هستيم. نكته بعدي اين است كه اينها فقط يك محصول خاص را مد نمي‌كنند بلكه در كنار كفش، رنگ مو، مدل مو و حتي آرايش صورت را هم به شكل مورد انتظارشان در ميان مردم رواج مي‌دهند.


او تأكيد مي‌كند: «اين نگراني درباره رنگ مو و لوازم آرايش هم هست. در نتيجه دغدغه ما فقط در حوزه بي‌حجابي نيست.
به اعتقاد من بزرگترين ضعف ما در اين حوزه بي‌بصيرتي ما به آن اتفاقي است كه در عرصه پوشاك در حال وقوع است، دومين معضل ما نبود يك استراتژي مدون فرهنگي در اين حوزه است، ما متوجه نيستيم كه چه چيزي مي‌پوشيم، فكر مي‌كنيم بي‌حجابي فقط در مصاديق ظاهري‌اش خلاصه مي‌شود در حالي كه ما بايد به جريان‌هاي پشت پرده هم بپردازيم، طبيعي است كه در اين چرخه، طرح طراحان ما خريداري نشود، اصلاً اجازه چنين رقابتي به آنها داده نمي‌شود.»


كشاورز البته در ادامه منكر بازار رقابتي در حوزه پوشاك مي‌شود و مي‌گويد: «بازار پوشاك كاملاً انحصاري و در دست همين مافيا است. ما مافياي جدي و قدرتمندي دراين حوزه داريم. در حوزه پوشاك و مديريت پوشش در كشور دغدغه جدي وجود دارد و راه برون رفت از اين بحران، داشتن يك برنامه جامع و هدفمند در اين حوزه است، شايد مجلس در بحث قانون ساماندهي مد و لباس و دولت در موضوع عفاف و حجاب راه را براي مديريت موضوع بازگذاشته باشند، اما اين همه كار نيست. با اين قانون و مقررات مشكلات ما حل نمي‌شود، مسئله پوشاك يك موضوع بسيار پيچيده فرهنگي است، ما با تهاجم فرهنگي، جنگ نرم و شبيخون فرهنگي روبه‌رو هستيم بنابراين بايد بپذيريم كه در حال حاضر در عرصه پوشاك اين جريان فعال است.»

كشاورز تأكيد مي‌كند: لباس و مديريت پوشش يك زنجيره به هم پيوسته است كه با ايده يك طراح آغاز مي‌شود و تا مصرف‌كننده ادامه مي‌يابد، اين زنجيره شامل طراح، توليدكننده، توزيع كننده و در نهايت مصرف‌كننده است از طرفي اين زنجيره اقتصاد، فرهنگ و بازار را هم احاطه كرده است، اما موضوعي كه در كشور ما تبديل به يك معضل جدي شده، اين است كه اين زنجيره همديگر را خوب پوشش نمي‌دهند، مثلاً طراح ما چون بازار را نمي‌شناسد، مخاطب شناسي بلد نيست، زنجيره توليد را در دست نداشته و دغدغه مشتري مداري را ندارد طرحي ارائه مي‌دهد كه در ساده‌ترين حالت به يك ميليون تومان پارچه نياز دارد، خب توليدكننده هم از توليد انبوه اين طرح سرباز مي‌زند چون معتقد است كه ريسك سرمايه او را بالا مي‌برد. از طرفي محصولاتي هم كه در بازار عرضه مي‌شود ذائقه مخاطب را تأمين نمي‌كند. پس چه اتفاقي مي‌افتد، طراح مدعي مي‌شود كه چرا از طرح من حمايت نمي‌شود، توليدكننده هم ادعا مي‌كند كه اين طرح از نظر نظام بازار و اقتصاد به درد نمي‌خورد چون سليقه مخاطب را برآورده نمي‌كند، درنتيجه اين چرخه هميشه معيوب باقي مي‌ماند.


نارضايتي طراح، توليد كننده ومصرف كننده
وي مي‌افزايد: معضلي كه امروز در جامعه به چشم مي‌خورد آن است كه هم طراح، هم توليدكننده و هم مصرف‌كننده از اين وضعيت ناراضي هستند. «كشاورز» با اشاره به برگزاري نمايشگاه مد و لباس در فرهنگسراي نياوران از اتفاق تازه‌اي مي‌گويد كه براي نخستين بار اين چرخه معيوب را هدف قرار داده است، «در اين نمايشگاه براي اولين‌بار طراح رودرروي توليدكننده و توليدكننده نيز در كنار مصرف‌كننده قرار گرفت تا يك گفتمان ملي شكل بگيرد، نتيجه هم تهيه نقشه راه در حوزه مد و لباس شد.»
به گفته وي در اين نمايشگاه طرح‌هايي ارائه شد كه توانست حداقل نظر چند بازديدكننده را جلب كند. با اين وجود به اعتقاد ما هنوز هم بيشتر اين طرح‌ها تكراري، بي‌قواره و با كيفيت بسيار پائين بودند و مي‌توان به جرأت گفت در بازار رقابتي پوشاك حرفي براي گفتن نداشتند!


كشاورز در اين باره مي‌گويد: «ما اعتراف مي‌كنيم كه اين زنجيره بايد تا الآن به وجود مي‌آمد كه نيامده، چرا كه توزيع كننده فقط به نياز مشتري فكر مي‌كند و طراح هم نياز مشتري را نمي‌شناسد. در نتيجه طرح‌هايي هم كه با معيارهاي اسلامي – ايراني همخواني داشته باشد، با وجود توزيع در بازار، در پستوهاي مغازه‌ها خاك مي‌خورد، چون مصرف‌كننده آن را نمي‌پسندد و توزيع‌كننده هم به دنبال لباس مخاطب پسند است.»وي با صراحت تمام اعتراف مي‌كند: «ذائقه مخاطب در بازار پوشاك كشور تأمين نمي‌شود، حتي خانواده من هم براي خريد لباس دلخواهشان كه هم شكيل باشد هم با كيفيت و با شاخصه‌هاي اسلامي – ايراني به زحمت مي‌افتند.»


وي بار ديگر به برگزاري نمايشگاه مد و لباس اسلامي- ايراني در فرهنگسراي نياوران اشاره مي‌كند و مي‌گويد: ما اين نمايشگاه را برگزار كرديم تا عنوان كنيم طرح مورد نظر مصرف كننده در بازار نيست و طرح‌هايي كه ارائه مي‌شود دور از نياز بازار است، در كنار اين مسئله البته حرف طراح، توليدكننده و مصرف كننده هم شنيده شد و اين سه براي اولين بار دور هم جمع شدند.»اگرچه كشاورز تأكيد بسياري بر اين دارد كه طراحان كشور ذائقه مخاطب را نمي‌شناسند و به عبارتي از بازار رقابتي بي‌خبرند، اما بايد گفت طراح ايراني در جامعه ايراني زندگي مي‌كند و اگر حتي بخواهيم خودش را از جامعه مخاطبين حذف كنيم، او روزانه با صدها نفر از مصرف كننده‌ها برخورد دارد، پس چگونه مي‌تواند نياز جامعه ايراني را نشناسد و آيا اصلاً به نياز جامعه ايراني فكر مي‌كند! چگونه است كه طراحان غربي در آن سوي مرزها از ذائقه مصرف‌كننده ما باخبرند و طرح‌هايشان با سليقه مخاطبان جور در مي‌آيد، اما ما هنوز از نبود يك طرح شكيل، مناسب و باكيفيت رنج مي‌بريم! آيا در اين زمينه تعمدي در كار نيست! وي با يك نگاه كارشناسانه و منصفانه مي‌گويد: «تعمدي در كار طراحي نيست، طراحان ما اگر فاقد نوآوري و كاربردي كردن طرح‌هايشان هستند به اين علت است كه در اين زنجيره قرار نگرفته‌اند و مخاطب را نمي‌شناسند، طراح در غرب مي‌تواند به مصرف‌كننده خوراك بدهد چون زنجيره دارد، ما هم بايد اتاقي تشكيل بدهيم كه در يك زنجيره علمي و صنعتي، طراح، توليدكننده و مصرف كننده در كنار هم قرار بگيرند.»


نبض بازار پوشاك در دست سرمايه‌دارها
در بيشتر مواقع طرح‌هاي ما در نمايشگاه‌ها با انتقاد بازديدكنندگان مواجه مي‌شود.مخاطبان مي‌گويند كه اين طرح‌ها با سن و سليقه آنها مطابقت ندارد و به اصطلاح به روز نيست.بسياري از آنها حتي اعتراف مي‌كنند كه از پوشيدن اين لباس‌ها در خيابان‌ها و اماكن عمومي ابا دارند و حتي از ما سؤال مي‌كنند كه كسي هم اين لباس‌ها را مي‌پوشد!!؟
دريازندي، طراح لباس و كارشناس ارشد مردم‌شناسي بدون هيچ تعارفي با صراحت از انتقاد و كنجكاوي بازديدكنندگاني حرف مي‌زند كه در نمايشگاه‌هاي مد و لباس دور او را گرفته‌اند و بارها از او پرسيده‌اند كه اين طرح‌ها براي چه قشري طراحي شده است! واقعاً كسي براي پوشيدن اين لباس‌ها پول هم مي‌دهد!!؟
اين طراح لباس كه در طراحي‌هاي خود از معيارهاي اسلامي- ايراني استفاده مي‌كند، مي‌گويد: سعي مي‌كنم لباس‌ها علاوه بر اينكه به شكل سنتي و اصيلي هستند بلند و گشاد هم باشند، در حالي كه بازديدكنندگان بلندي لباس‌ها را دست و پاگير مي‌دانند و حتي اگر طرحي هم مورد قبولشان باشد، هنگام سفارش تأكيد مي‌كنند كه كوتاه يا تنگ‌تر شود!


به گفته زندي، اغلب لباس‌هايي كه در نمايشگاه‌هاي مد و لباس براي عموم مردم نمايش داده مي‌شود فقط با اقبال افراد خاصي مثل هنرمندان روبه‌رو مي‌شود، چرا كه اين افراد ترجيح مي‌دهند متفاوت از ديگران لباس بپوشند و اصولاً به سمت طرح‌هاي عامه‌پسند نمي‌روند، شايد خيلي‌ها از ما خرده بگيرند و بگويند طرح‌هاي شما قديمي، از مد افتاده و غيرجذاب است، اما وقتي سليقه مردم با مدل‌ها و طراحي‌هاي خاصي اياغ شده و هم‌شكل هم لباس مي‌پوشند، طرح‌هاي جديد به ثمر نمي‌رسد و نتيجه هم همين مي‌شود كه در خيابان‌ها مي‌بينيد! پوشش‌هاي روتين، مانتوهاي تنگ با آستين‌هاي كوتاه، شلوارهاي تنگ، لباس‌هاي يقه باز، روسري‌هاي كوتاه و...
زندي معتقد است كه در ايران كسي مطابق با سن و سليقه‌اش لباس نمي‌پوشد و هر آنچه مد مي‌شود بدون آنكه تفكري پشت آن باشد يكباره فراگير مي‌شود، اما علت اين يكنواختي و مثل هم لباس پوشيدن‌ها در چيست؟چرا كسي به سمت اين طرح‌ها نمي‌رود و ترجيح مي‌دهد به هر آنچه در بازار است بسنده كند!


زندي خودش را در جايگاه يك مخاطب قرار مي‌دهد و مي‌گويد: اغلب لباس‌هايي كه با عنوان سنتي و ايراني در نمايشگاه‌هاي مد و لباس عرضه مي‌شوند نه تنها خوش دوخت نيستند كه شبيه يك كيسه گوني است كه با يك تكه پارچه سنتي تزيين شده، درواقع يك نوع سرهم‌بندي و بي‌قواره‌گي در اين لباس‌ها به چشم مي‌آيد كه من هم به عنوان يك خانم آن را نمي‌پسندم، بگذريم از اينكه جنس آنها هم بسيار نامرغوب بوده و با دو بار شستن كاملاً از بين مي‌رود. اين طراح لباس ادامه مي‌دهد: اين در حالي است كه طرح‌هايي كه در بازار عرضه مي‌شود از جنس مرغوب و طرح‌هاي جوان‌پسند است!در واقع كسي كه سرمايه بالايي دارد مي‌تواند با استفاده از پول خود هر چه مي‌خواهد به مصرف‌كننده قالب كند!اين طراح لباس معتقد است كه هم اكنون برگ برنده و نبض بازار در دست اين افراد است. افرادي كه سرمايه اصلي را در زمينه پوشش در اختيار دارند و با تبليغات طرحي كه خودشان مي‌خواهند را به عنوان بهترين به مردم تحميل مي‌كنند.در مقابل اين افراد البته طراحان لباس‌هاي سنتي و اصيل قرار مي‌گيرند كه فقط مي‌توانند طرح ارائه دهند و از تبليغ يا توليد انبوه آنها عاجزند. حمايت‌هاي دولتي نيز فقط در حد برگزاري رايگان يك جشنواره يا نمايشگاه است، نمايشگاهي كه باز هم به خاطر نبود طرح‌هاي مطلوب و باكيفيت با اقبال عمومي مواجه نمي‌شود.

محصولات فروشگاه مرتبط با این مقاله
نظرات کاربران
ثبت نظر
نام شما
ایمیل شما
نظر شما
ارسال به دوستان
نام شما
ایمیل شما
ایمیل گیرنده
توضیحات
کد امنیتی
کد CAPTCHA
کدی که در زیر نمایش داده شده است را وارد نمایید
:                شبکه های اجتماعی پرشین پت را دنبال کنید 

face.jpg (205×206)   tw.jpg (204×224)pin.jpg (204×224)

10 خبر اخر سایت

◄ صندلی راحتی کلاسیک که دوباره به عنوان یک کبوتر
◄ کارتن تخم مرغ خلاقانه
◄ بطری چشم نواز
◄ پشت خراش های غیرمعمولی که شبیه پنجه گربه
◄ مبلی برای شما و سگ شما
◄ بسته بندی مربعی ایجاد شده برای برند سوسیس
◄ بسته بندی چشم نواز ایجاد شده برای اسباب بازی سگ
◄ نیمکت عجیب و غریب که از آناتومی یک مورچه الهام گرفته
◄ بسته‌بندی خلاقانه میان وعده سگ
◄ چراغ سگ
◄ لامپ گربه ای
◄ فسیل دایناسور لگو تی رکس
◄ کلاه زیبای ساخته شده از نمد
◄ مدفوع وحشی اثر خورخه هررا
◄ میز خانه سگ
◄ تخت سکوی چوبی با خانه سگ
◄ کوزه خرس شکلی
◄ اسب ربات چهار پا
◄ چراغ شب مرغ
◄ مبلمان خالی از سکنه با پاهای عنکبوت
◄ قاب دوربین فیدر پرنده
◄ بستنی قهوه گربه
◄ قهوه به یاد ماندنی دارای تصاویر زیبای جغده
◄ قاب دوربین فیدر پرنده
◄ بستنی آموزشی به شکل کوه یخ
◄ کفش های میکی موس
◄ ماسک صورت Cthulhu
◄ کیف دستی میکی موس
◄ گودال آتش کوسه
◄ کاناپه راحت حیوانات خانگی
بعدی 1 قبلی

جدیدترین مقالات

◄ گدایی کردن در حیوان شما
◄ عقیم سازی
◄ جوش در سگ ها
◄ ورزش دادن گربه ها
◄ راهنمای کلی برای نگهداری از گربه
◄ کتامین
◄ كتاب(7)
◄ چه مواد غذایی برای سگ مفید است؟
◄ چگونگي نصب برنامه و ورود به برنامه
◄ فيبر ها
◄ انتخاب اسم برای سگ نر
◄ حالا من چی کار کنم ؟
◄ گربه های ناز نازی
◄ German Shorthaired Pointer
◄ فروش گربه پرشین کت
◄ فصل چهارم
◄ گربه و نازایی ! توهم یا واقعیت؟
◄ مهناز افشار و دلفین
◄ British Shorthairs
◄ ماهي و ماهي خور
◄ شباهت حيوانات
◄ صندلی راحتی کلاسیک که دوباره به عنوان یک کبوتر
◄ Dog Fashion
◄ دکتر هومن و جراید
◄ انگل های داخلی در سگ ها
◄ معرفی دکتر شیری
◄ iهیولا ها
◄ قارچی معده در پرندگان
◄ پرورش لارو آناباتوئیدها (ترجمه)
◄ Metynnis Fasciatus
◄ شارک دم قرمز - Red Tailed Shark
◄ اپیلاتی دهان آتشی - firemouth epiplaty
◄ اطلاعات عمومی خانواده سیکلیده ها 2
◄ دراگون – Dragon
◄ مارماهی الکتریکی - electrophorus electricus
◄ سیچلاید های افریقایی
◄ اسب دریایی - Hippocampus
◄ جلبک ها اکواریوم های اب شیرین
◄ بخاری آکواریوم - Aquarium Heater
◄ انجماد اسپرم - How To Glaciation spermatozoon
◄ رفتار درماني براي سگها
◄ پولیوما ویروس در پرندگان
◄ تغذیه ایگوانا
◄ قیمت روز خودرو
◄ سگ پیتبول
◄ شی هوا هوا
◄ Belgian Sheepdog
◄ پیشینه سالوکی (تازی)
◄ رژیم غذایی مناسب برای مقابله با سوءهاضمه در اسب (ترجمه)
◄ راهنمای کلی برای نگهداری از سگ
◄ آموزش استفاده از جعبه خاک به خرگوش
◄ ایورمکتین در سگ ها
◄ گربه نژاد هیمالین
◄ تراریوم برای خزندگان
◄ غدای بچه گربه
◄ یازده سال اسارت سگ
◄ حقوق حیوانات از ۱۴ قرن قبل در اسلام مطرح شده است
◄ سگ در ایران باستان
◄ رفتار شناسي در حيوانات
◄ مردی که سگ همسایه اش را خورد+عکس
◄ Z
◄ بیضه ها
◄ انگل ژيارديا (اين تک سلولي خطرناک)
◄ "وگانیسم"
◄ عمر حیوانات چقدر است
◄ نگهداری از رتیل اوسامبارا بابون
◄ یوزپلنگ
◄ خرگوش به عنوان حیوان خانگی
◄ درماتوفیتوز (Dermatophytosis)
◄ کم خونی فقر آهن در گربه ها
◄ انواع مسمومیت های شیمیایی و غذایی در سگ
◄ حیوانات در برف
◄ زشت‌ترین سگ دنیا»
◄ پیراهنی برای عاشقان گربه
◄ نی نی های بامزه در لباس حیوانات
◄ پرشین پت نماینده انحصاری فربیلا در ایران
◄ چرا سگ ها به دنیال دم خود میگردند
◄ | German Wirehaired Pointer
◄ Redbone Coonhound
◄ Chinook
dram film izle