پت شاپ پرشین پت
Follow Us
facebook twitter blog google

خبر های روز حیوانات خانگی

  • بطری‌های سس به شکل استخوان ◄ بطری‌های سس به شکل استخوان
      بطری‌های سس خلاقانه‌ای که طوری طراحی و شکل داده شده‌اند که دقیقاً شبیه ران مرغ کارتونی و بی‌نقص به نظر برسند . هر بطری دارای فرمی شبیه به قطره اشک است که از قسمت گوشتی ساق مرغ الهام گرفته شده و به سمت بالا باریک شده و به شکل استخوانی در می‌آید . بسته‌بندی سس ران مرغ طراحی شده توسط تاخمینا اوریپوا . بسته‌بندی سس برای سه طعم پرطرفدار ساخته شده است: تِریاکی، چیلی شیرین و باربیکیو. این سس‌ها، مرغ را چه کبابی، چه سرخ‌شده و چه برشته، تکمیل می‌کنند و بسته‌بندی‌های فانتزی آن به هر میزی جلوه‌ای خاص می‌بخشد.
  • فرش‌های خلاقانه به شکل خرس ◄ فرش‌های خلاقانه به شکل خرس
      فرش‌های خلاقانه به شکل خرس که کاملاً مثل پازل کنار هم قرار می‌گیرند ، می‌توانند کل اتاق را بپوشانند و طوری به نظر برسند که انگار همدیگر را در آغوش گرفته‌اند . فرش آغوش خرس از برند پرمافراست، خرسی با طراحی خاص است که در حال آغوش گرفتن، با دستانی باز و پاهایی باز، کشیده شده است. هر فرش خرس از نظر شکل یکسان است و به صورت موزاییکی طراحی شده است، به این معنی که می‌توان آنها را بدون فاصله و در هر جهتی لبه به لبه قرار داد. این کار سطحی یکپارچه از سیلوئت‌های خرس به هم پیوسته ایجاد می‌کند که به نظر می‌رسد هر کدام، خرس بعدی را در یک زنجیره پیوسته در آغوش گرفته است.
  • سگ رباتیک نوآورانه‌ ◄ سگ رباتیک نوآورانه‌
      سگ رباتیک نوآورانه‌ای که مجهز به نازل‌های جاروبرقی در هر پا است و برای تمیز نگه داشتن سواحل، پارک‌ها و کوچه‌های ما طراحی شده است. ربات سگ جاروبرقی VERO می‌تواند به طور موثری زباله‌ها، به خصوص ته سیگارها، را از زمین‌هایی که برای ربات‌های چرخ‌دار چالش برانگیز است، جمع‌آوری کند. با استفاده از تشخیص پیشرفته‌ی زباله و عملکرد خودکار، VERO به زباله‌ها نزدیک می‌شود و جاروبرقی‌ها را فعال می‌کند.
  • چهارپایه وحشی اثر خورخه هررا ◄ چهارپایه وحشی اثر خورخه هررا
      چهارپایه الهام گرفته از طبیعت که برای آوردن عناصر بیوفیلیک به فضاهای داخلی طراحی شده است ، مناظر کوچکی را در یک پایه شفاف به نمایش می‌گذارد. چهارپایه وحشی طراحی شده توسط خورخه هررا، مانند منظره‌ای مینیاتوری است که در مبلمان محصور شده است . پایه استوانه‌ای، تقریباً مانند یک تراریوم ، صحنه‌ای دست‌ساز از خزه‌های محافظت‌شده، شاخه‌های کوچک، سنگ‌ها و بافت‌های طبیعی را به نمایش می‌گذارد. در داخل، میکرواکوسیستمی با دقت چیده شده که شبیه یک جنگل کوچک است و حس آرامش و ارتباط با طبیعت را تداعی می‌کند. روی صندلی یک کوسن نرم و گرد با شکل ارگانیک قرار دارد که با پارچه‌ای پایدار روکش شده است. چهارپایه وحشی اثر استودیوی خورخه هررا تضاد بین پایه شفاف و نشیمنگاه مخمل، جلوه‌ای شناور ایجاد می‌کند و باعث می‌شود طوری به نظر برسد که گویی طبیعت از شما حمایت می‌کند. چهارپایه وحشی خورخه هررا رویه بالشتک‌دار، ضمن حفظ ارتباط بصری و حسی با طبیعت، امکان نشستن کاربردی را فراهم می‌کند. صندلی وایلد استودیوی خورخه هررا چهارپایه‌ی وایلد که توسط گابریل از چوب، متاکریلات و پارچه‌های پایدار ساخته شده است، بر هنر دست، رفاه و آگاهی زیست‌محیطی تأکید دارد. مدفوع وحشی چه کسی به یک صندلی معمولی نیاز دارد وقتی می‌توانید زیر صندلی‌تان منظره داشته باشید؟ چهارپایه وحشی از Greenarea به معنای واقعی کلمه، روی یک جنگل بنشینید. صندلی وحشی، جوهره طبیعت بکر را به تصویر می‌کشد و طراحی صندلی را با بوم‌شناسی ترکیب می‌کند. چهارپایه وحشی گرین‌آریا چهارپایه وحشی اثر خورخه هررا، فضای بیرون را به داخل خانه می‌آورد و مبلمان را با اکوسیستم‌های کوچک خزه، سنگ و چوب ترکیب می‌کند. مدفوع بیوفیلیک
  • بسته بندی عسل شش گوش ماکسیم آربوزوف ◄ بسته بندی عسل شش گوش ماکسیم آربوزوف
      بسته‌بندی خلاقانه عسل با شکل شش‌ضلعی، نمونه‌ای جالب از طراحی محصول مدرن با الهام از طبیعت است . « بسته‌بندی شش‌ضلعی عسل » که توسط ماکسیم آربوزوف طراحی شده، منعکس‌کننده‌ی لانه زنبور است و محصول درون آن را به نمایش می‌گذارد: عسل خالص و طلایی. شیشه شفاف اجازه می‌دهد تا رنگ و بافت غنی عسل از آن نمایان شود و آن را هم از نظر بصری و هم از نظر حسی لذت‌بخش کند. برچسب مشکی با عبارت «ساخته شده توسط زنبورها» جزئیات زیبایی به آن اضافه می‌کند و اصالت و منشأ طبیعی محصول را تقویت می‌کند. طراحی قابل چیدن، شیشه‌های عسل را به یک ویترین زیبا تبدیل می‌کند، شبیه به کندوی زنبور عسل و بر پایداری تأکید دارد. Maksim Arbuzov ساخته شده توسط Bees Honey Packaging بسته‌بندی عسل ساخته شده توسط شرکت Bees با تمرکز بر خالص‌ترین شکل عسل، تجربه لذت بردن از آن را افزایش می‌دهد. تهیه شده توسط زنبور عسل شیشه عسل شش ضلعی بدون هیچ کلامی دقیقاً به شما می‌گوید که درون آن چیست. ساخته شده توسط زنبورها شیشه‌های عسلِ «ساخته شده توسط زنبورها» که قابلیت چیدن روی هم را دارند، درست روی قفسه فروشگاه، یک کندوی زنبور عسل درست می‌کنند. عسل شش گوش آیا ترجیح می‌دهید عسل را در بطری فشاری پلاستیکی بخرید یا در یک شیشه شیشه‌ای دست‌ساز با الهام از کندوی زنبور عسل؟ ساخته شده توسط بسته بندی زنبور عسل ایده بسته‌بندی بسیار هوشمندانه، مثل کندوی عسل روی هم چیده می‌شود. انبارداری هوشمند، ارائه خیره‌کننده و بدون ضایعات. بسته بندی عسل شش ضلعی عسل ساخته شده توسط زنبورها: بافت را حس کنید، خلوص را ببینید و طعم طبیعت را بچشید. ماکسیم آربوزوف بسته‌بندی ساخته شده توسط شرکت Bees - شفاف، مینیمال و به شکل لانه زنبور، زیرا عسل باید شبیه عسل باشد. بسته‌بندی عسل شش‌ضلعی با الهام از کندوی عسل، شیشه را به همان اندازه شهد طلایی درونش خالص و طبیعی می‌کند. بسته‌بندی شش ضلعی
  • گوش‌های گربه‌ای بامزه‌ ◄ گوش‌های گربه‌ای بامزه‌
      ن کلاه بامزه که از نمد صورتی ساخته شده، گوش‌های گربه‌ای بامزه‌ای دارد که به استفاده‌ی روزمره جلوه‌ای خاص می‌بخشد. کلاه گوش گربه‌ای که توسط صبری تونکا از Feltthink طراحی شده، برداشتی خیال‌انگیز از کلاه بیسبال کلاسیک است که با پشم مرینوس نرم و دست‌ساز، بازطراحی شده است . این کلاه به رنگ صورتی ملایم و غبارآلود است که به آن جذابیتی دنج و الهام گرفته از سبک قدیمی می‌دهد. گوش‌های بچه گربه که به زیبایی تراشیده شده‌اند و به طرز ماهرانه‌ای از تاج سر بیرون زده‌اند، با شکل گرد کلاهک هماهنگ هستند. لبه کلاه مانند کلاه بیسبال معمولی به جلو امتداد می‌یابد و هم سایه و هم ساختار مناسبی ارائه می‌دهد، در حالی که بافت آن کرکی است و به ظاهری گرم و دست‌ساز می‌افزاید.
  • صندلی راحتی کلاسیک که دوباره به عنوان یک کبوتر ◄ صندلی راحتی کلاسیک که دوباره به عنوان یک کبوتر
      نسخه مدرن صندلی کلاسیک دارای بدنه ای پلاستیکی است که آن را شبیه مجسمه یک کبوتر می کند . صندلی بازو کبوتر که توسط Muddycap طراحی شده است تا برخی از پرها را در دنیای مبلمان به هم بزند. صندلی راحتی کلاسیک که دوباره به عنوان یک کبوتر شهری طراحی شده است چیزی بسیار غیر معمول است. این یک مجسمه کاربردی روی پایه های فولادی است که از پلاستیک کبوتری شکل ساخته شده است. بازوهای صندلی در واقع بال های کبوتری هستند که شما را به نشستن و آرامش در آغوش گرم دعوت می کنند. نگران نباشید، هیچ کبوتر واقعی برای فاکتور راحتی مشورت نشد. صندلی کبوتر کمی نگرش پرندگان را برای هرکسی که به دنبال اضافه کردن رنگ حیات وحش شهری به خانه خود است، بدون بذر پرندگان، به ارمغان می آورد.
  • کارتن تخم مرغ خلاقانه ◄ کارتن تخم مرغ خلاقانه
      کارتن تخم مرغ خلاقانه دارای طراحی بازیگوشی است که طراوت و ارتباط با فرآیند طبیعی را برجسته می کند. بسته بندی "Just Laid Eggs" که توسط Springetts طراحی شده است، بر تخم هایی که به صورت محلی گذاشته می شوند تاکید دارد و تمایل مصرف کنندگان را برای محصولات مزرعه تا سفره جلب می کند. مکانیسم بستن به عنوان یک نشانه بصری برای تخمگذاری در حال تخمگذاری دو برابر می شود. تصویر چاپ شده از مرغ در حالت های مختلف، طنز و جذابیت را به یک بسته بندی تخم مرغ معمولی تزریق می کند تا آن را سرگرم کننده و به یاد ماندنی کند.
  • بطری چشم نواز ◄ بطری چشم نواز
      بطری چشم نواز شراب که شبیه یک پاندا خندان طراحی شده است، منشا شراب برنج و شایستگی غیرقابل انکار پانداها را ترکیب می کند. بسته بندی شراب برنج چینی لیدائو توسط ShenZhen BOB یک بطری شراب را به یک نماد عاطفی و فرهنگی تبدیل می کند. این بسته بندی با ترکیب پاندا، نماد محبوب و شناخته شده چین در سطح جهانی، محصول را به طور خلاقانه ای با میراث خود پیوند می دهد. بطری سرامیکی شراب پاندا دارای کلاه سنتی کشاورز و طناب کنفی است.
  • پشت خراش های غیرمعمولی که شبیه پنجه گربه ◄ پشت خراش های غیرمعمولی که شبیه پنجه گربه
      پشت خراش های غیرمعمولی که شبیه پنجه گربه و چنگک برگ طراحی شده اند ، لایه تازه ای از طنز و خلاقیت را اضافه می کنند. Cat Paw Backscracher یک پنجه بافت دار و گرد در انتهای یک دسته چوبی براق است. پنجه، در رنگ قرمز پر جنب و جوش یا مشکی کلاسیک موجود است، با طرح‌های خز واقعی و پدهای نرم که شبیه حرکت بازیگوش ورز دادن یک گربه واقعی است. پشت خراش چنگک برگ: تفسیر مجدد چنگک باغچه، این طرح برگ ها را با پشت خارش دار تعویض می کند. سر چنگک جمع و جور و زاویه‌دار است و در روکش‌های فلزی مانند سبز تیره یا خاکستری متال موجود است.
12345678910بعدیآخرین
(1 - 10) / 29393    |     صفحه 1 از 2940
RSS

GetPagedList: 0,440,,False,False,False,CreationDate,0,10

معرفي نژاد گربه


اخبار ومقالات - گالری


نمایش متن مقالات

عذرخواهی ‌های غول ‌های فناوری + تصاویر

مهر : وقتی محصولی به عرضه تجاری می‌رسد این بدان معنی است که پیش از تولید انبوه، نمونه‌های آزمایشی آن بارها و بارها مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

باوجود این، برخی مواقع حتی محصولاتی که به عرضه تجاری رسیده اند نیز با مشکلاتی مواجه می‌شوند و برپایه اصل مشتری مداری، تولیدکنندگان را وادار می‌کنند تا از مشتریان خود به خاطر مشکلات ایجاد شده عذرخواهی کنند.

هر چند در بسیاری از موارد کالاها با مشکل مواجه نمی‌شوند بلکه در خدمات ارائه شده از سوی شرکتها به ویژه شرکتهای فناوری اختلال به وجود می‌آید.

در این گزارش برخی از عذرخواهی‌های شرکت‌های فناوری از مشتریان خود در سالهای اخیر معرفی می‌شوند.

گوگل و قطع جی میل و عذرخواهی مدیران ارشد گوگل

گوگل بزرگترین موتور جستجوی دنیا و یکی از ارائه دهندگان مهم سرویس‌های مختلف بر روی وب است. این جستجوگر از اول آوریل 2004 سرویس «جی. میل» را در نسخه بتا به تعداد محدودی از کاربران خود عرضه کرد و از فوریه 2007 به صورت آزاد آن را در اختیار عموم گذاشت.
 
تا نوامبر 2010 این سرویس پست الکترونیک در هر ماه 193.3 میلیون کاربر جدید داشت به طوری که در مدت تنها 3 سال این سرویس توانست از رقبای خود یعنی پست الکترونیک یاهو و «هات میل» مایکروسافت پیش افتد.
 
اما این سرویس تاکنون حداقل دو بار دچار مشکل شده است. مشکلاتی که مقامات گوگل را وادار به عذرخواهی از کاربران خود کرد.
 
سپتامبر 2009- روز سه شنبه اول سپتامبر 2009 سرویس پست الکترونیک جی میل به مدت یکساعت و 45 دقیقه از سرویس خارج شد.
 
شرکت گوگل پس از بروز این مشکل بر روی وبلاگ رسمی این سایت پستی گذاشت و ضمن عذرخواهی از کاربران خود نوشت: «می دانیم که در این لحظه بسیاری از شما در ورود به سرویس جی- میل دچار مشکل شده اید. امیدواریم که بتوانیم در کوتاه مدت توضیحات مناسبی در این خصوص ارائه کنیم.»
 
فوریه 2011- در 28 فوریه 2011 گوگل اعلام کرد که در مدت یک به روزسازی سرویسهای این جستجوگر، یکسری مشکلات برای کاربران «جی. میل» ایجاد شده است.
 
این مشکل که ظرف 12 ساعت حل شد گوگل را باردیگر وادار به عذرخواهی از کاربران کرد.
 
این به روزسازی که در نرم افزار آرشیوسازی گوگل انجام شده بود موجب شد که صندوق پست الکترونیک 35 هزار کاربر از این سرویس حذف شود.
 
آمارهای اولیه از آسیب رسیدن به 150 هزار کاربر خبر می‌داد، اما گوگل در پاسخ به این آمارها اظهار داشت که 200 میلیون اکانت «جی. میل» وجود دارند که در اثر بروز این مشکل تنها حدود 35 هزار اکانت دچار مشکل شده اند.
 
«بن ترینور» معاون رئیس بخش مهندسی گوگل از کاربران «جی. میل» عذرخواهی و خاطرنشان کرد که در زمان کوتاهی اطلاعات از دست رفته کاربران را بازیابی خواهد کرد.
 
استفاده غیرقانونی مایکروسافت از یک کد نرم‌افزاری و عذرخواهی مدیران مایکروسافت
 
آوریل 2007 ـ سیستم عامل ویستا یکی از تجربه‌های ناموفق غول نرم افزاری دنیا بود. تجربه تلخی که شرکت بیل گیتس را وادار کرد تا پیش از زمان تعیین شده، سیستم عامل ویندوز 7 را به بازار عرضه کند.
 
در این راستا، در آوریل 2007 مایکروسافت به کاربران نسخه‌های آزمایشی سیستم عامل جدید ویندوز ویستا هشدار داد تا 31 ماه می سیستم‌های خود را به نسخه تجاری کامل ویستا به روز کنند تا داده‌های ذخیره شده در رایانه‌های شخصی آنها از دست نرود.
 
مایکروسافت در قالب پست‌های الکترونیکی به کاربران هشدار داد که شماره رمزهای مورد استفاده برای دسترسی به نسخه بتای ویندوز ویستا پس از این ضرب الاجل عمل نمی‌کند.
 
مایکروسافت در این فراخوان افزود: پس از تاریخ یاد شده، این نرم افزار برای رایانه‌های شخصی کاربران تنها کارکردی 2 ساعتی خواهد داشت و کاربران فقط می‌توانند داده‌ها را بازیابی کنند.
 
هر چند شرکت ردموند در این بیانیه عذرخواهی نکرد اما انتشار همین ضرب الاجل می‌توانست حساسیت مشکل نسخه بتای ویندوز ویستا را نشان دهد.
 
نوامبر 2009 ـ 16 نوامبر 2009 مایکروسافت به دلیل استفاده از کد GPL2 از کاربران خود پوزش خواست. غول نرم افزاری دنیا در این روز اطلاعیه ای را منتشر کرد که به صورت غیرمستقیم استفاده نادرست از سیستم منابع بار روتین کد GPL2 را در ابزارهای اجراکننده USB و DVD سیستم عامل ویندوز 7 تائید می‌کرد.
 
این اطلاعیه پس از اینکه بعضی از وبلاگها مایکروسافت را متهم به نقض استفاده از ضوابط این کد کرده بودند منتشر شد.
شرکت بیل گیتس در این اطلاعیه اظهار داشت: «پس از انجام بررسیهای بسیار دقیق دریافتیم که کد مورد نظر قادر نیست خبر نقض ضوابط را تائید و یا رد کند. با وجود این مایکروسافت آماده است تا پوزشهای فراوان خود را به دلیل استفاده غیرقانونی از این کد و ایجاد مشکلاتی برای کاربران بیان کند.»
 
اسکایپ و قطعی سرویس Voip و پوزش اسکایپ از کاربران با ارسال پیامک
 
آگوست 2007- از روز پنجشنبه 16 آگوست 2007 سرویس تلفن از راه اینترنت (Voip) اسکایپ قطع شد. این سرویس پس از دو روز کار خود را از سر گرفت.
 
در آن زمان اسکایپ بر روی صفحه اصلی سایت خود نوشت: «خوشحالیم که مشکلات موجود حل شدند و موقعیت رو به بهبود است.»
 
سپس از صبح شنبه 18 آگوست 2007 اسکایپ با ارسال پیام کوتاه به حدود 220 میلیون کاربر خود در سراسر دنیا از ویتنام تا برزیل و از آلمان تا آمریکا از این کاربران عذرخواهی کرد.
 
تعظیم رئیس تویوتا

به گزارش مهر، اکتبر 2009- برپایه استانداردهای ژاپنی، مدیران اجرایی به دلیل اشتباهات شرکتها به صورت عمومی و رسمی از مشتریان خود به خاطر مشکلات به وجود آمده عذرخواهی می‌کنند و مسئولیت تمام اشتباهات شرکت را در ارائه کالا و خدمات به عهده می‌گیرند.

در این راستا بارها نیز شرکت تویوتا به خاطر نقص فنی محصولات این شرکت خودروسازی از مردم عذرخواهی کرده است.

 

یکی از این موارد در اکتبر 2009 اتفاق افتاد که «آکیو تویودا» رئیس تویوتا از مشتریان خود پوزش خواست و اندوه و تاثر خود را به خاطر یک نقص فنی مرگبار که منجر به فراخوان پس گیری 3.8 میلیون خودرو شد ابراز داشت.
 
آنتن گیت «آی- فن»

جولای 2010- ماه عرضه آی- فن نسل چهارم بود. تلفن همراهی که دردسرهای زیادی برای شرکت استیو جابز به وجود آورد. به همین منظور استیو جابز با برگزاری یک کنفرانس خبری ضمن ابزار تاسف به خاطر این مشکل درمورد راه‌های حلهای آن توضیحاتی ارائه کرد.
 
وی ضمن قبول اعتراض کاربران ناراضی اعتراف کرد: «آی- فن 4 با آنتن مشکل دارد اما این مشکل را تمام تلفنهای همراه هوشمند دارند به طوری که اگر آی- فن 3GS از هر 100 تماس x تماس را از دست می‌دهد آی- فن 4 از هر 100 تماس بین x و x+1 تماس را از دست می‌دهد.»
 
استیو جابز در این کنفرانس خبری که «آنتن گیت» نام داشت و جمعی از خبرنگاران، نمایندگان جامعه کاربران و وبلاگ نویسان مختصص را دعوت کرده بود گفت: «شاید آی- فن 4 بهترین محصولی باشد که ما ساخته ایم. ما تاکنون بیش از3 میلیون دستگاه از این تولید جدید را فروخته ایم اما به هر حال نه ما و نه تلفن همراهمان کامل نیستیم.»

 

 

عذرخواهی مرد شماره یک فناوری اطلاعات از کاربران

 

 
زباله های فضایی مقامات چینی را مجبور به عذرخواهی کرد

به گزارش مهر، اکتبر 2010- مقامات چینی تا قبل از اکتبر 2010 هرگز در برابر خرابکاری‌هایی که منجر به افزوده شدن مقادیر زیادی زباله فضایی به مدار زمین شده است، معذرت خواهی نکرده و یا هیچ اقدامی جهت جبران این خرابکاری‌ها انجام نداده بودند.
 
اما سرانجام زمان آن رسید که این مقامات فضایی و دولتی زبان باز کرده و از شهروندان خود به خاطر بمباران زباله‌های فضایی دو روستا در چین عذرخواهی کنند زیرا ساکنان دو روستای مجزا در جینگژی چین شب سوم اکتبر 2010 در اثر سقوط بخشهایی از راکت پرتاب ماهگرد جدید این کشور، چانگ- ای 2 در اطراف روستا از خواب پریدند.
 
شدت برخورد این قطعات با زمین به اندازه ای بوده که روستاییان با ترس احتمال آغاز یک زمین لرزه از خواب پریده و به فضای آزاد هجوم برده اند و پس از جستجو موفق به یافتن قطعاتی از راکت پرتاب چانگ- ای که روز جمعه گذشته به مدار زمین پرتاب شده بود شدند.

 

 
زباله فضایی که مقامات چینی را مجبور به عذرخواهی از روستاییان کرد

فاجعه فوکوشیما و عذرخواهی و گریه مرد شماره یک صنعت هسته ای ژاپن
 
مارس 2011- زلزله و سونامی 11 مارس 2011 ژاپن منجر به بروز یکی از بزرگترین فجایع 20 سال اخیر شد به طوریکه در اثر این زلزله و سونامی ناشی از آن نیروگاه اتمی فوکوشیما منفجر شد.
 
در این راستا، 19 مارس سال جاری شماره یک صنعت هسته ای ژاپن و مسئول «تپکو»، شرکت نیروگاه فوکوشیما طی یک نشست خبری در برابر صفحه تلویزیون ظاهر شد و رسما از مردم ژاپن عذرخواهی کرد و درحالی که می‌گریست اعتراف کرد که شرکت مسئول نیروگاه اتمی فوکوشیما با هدف آزمایش فناوریهای نوینی که برای حفظ نیروگاه‌های اتمی توسعه یافته اند به عمد عملیات اضطراری خنک کردن راکتورها را به تاخیر انداخت.
 
فروش اطلاعات «جی. پی. اس» به پلیس هلند و پوزش از مردم
 
به گزارش مهر، می‌2011- اول می‌2011 یک روزنامه هلندی فاش کرد که شرکت «تام تام» اطلاعات کاربران دستگاه‌های «جی. پی. اس» خود را به دولت این کشور فروخته است و پلیس برای جریمه رانندگان از این اطلاعات استفاده می‌کند.
 
شرکت «تام تام» هلند یکی از غولهای فناوری در ارائه دستگاه‌های «جی. پی. اس» است. روزنامه هلندی Algemeen Dagblad کشف کرد که پلیس هلند در حال بررسی اطلاعاتی است که «تام تام» به دولت این کشور عرضه کرده است.
 
هدف از این بررسیها شناسایی رانندگانی است که از محدودیتهای سرعت تخطی می‌کنند. به این ترتیب پلیس می‌تواند با ردیابی کاربران «جی. پی. اس»‌های «تام تام» در زمان واقعی رانندگان خاطی را متوقف کند.
 
درحقیقت، شرکت «تام تام» این اطلاعات را به سازمانهای دولتی فروخته بود و تنها زمانی که پلیس برای جریمه کاربران «جی. پی. اس» شروع به از این اطلاعات استفاده کرد لب به اعتراض گشوده است.

«هارولد گوجین» رئیس هیئت مدیره «تام تام» در این خصوص ضمن عذرخواهی از این موقعیت اظهار داشت: «تنها اکنون که پلیس از اطلاعات ما برای جریمه کردن رانندگان استفاده کرده است ما آمده ایم تا موضوع را بررسی کنیم ما این اقدام پلیس را نمی‌پسندیم چرا که مشتریان ما آن را نمی‌پسندند.»
 
تعظیم سونی در مقابل کاربران «پلی استیشن»
 
به گزارش مهر، می‌2011- اواخر ماه آوریل گروهی از هکرها شبکه بازیهای آنلاین «پلی استیشن» را هک کردند و باعث شدند این شبکه که به 77 میلیون کاربر خدمات می‌دهد به حالت تعلیق در بیاید.
 
روز 2 می‌2011، مدیران شرکت سونی در پی ادامه این مشکل و به منظور عذرخواهی از کاربران خود به شیوه سنتی ژاپنی‌ها برای چند ثانیه در برابر کاربران تعظیم کردند.
 
«کازو هیرای» نایب رئیس شرکت سونی گفت: «ما به خاطر دردسر بزرگی که به وجود آورده‌ایم معذرت‌خواهی می‌کنیم.»
 
تله بزرگ سایبری به شبکه سونی اطلاعات کاربران بسیاری از سرتاسر جهان را در اختیار هکرها قرار داد.
 
مقامات سونی قول دادند تا شبکه خدمات این شرکت را مورد بازبینی دوباره قرار داده و از وقوع مجدد چنین دردسری جلوگیری کنند. اطلاعات به سرقت رفته از کاربران شامل نام، تاریخ تولد، آدرس ایمیل و اطلاعات ورود به شبکه بوده است. در این مراسم عذرخواهی، «کازو هیرای» از کاربران سونی درخواست کرد تا رمزهای ورود خود را به سرعت تغییر دهند.
 


مدیران سونی به خاطر دستیابی هکرها به اطلاعات کاربران به منظور پوزش مقابل دیدگان مردم تعظیم کردند

 
دریغ از یک عذرخواهی کوچک از مردم ایران
 
به گزارش مهر، نمونه‌هایی از عذرخواهی مردان بزرگ فناوری و اجرایی دنیا به دلیل اشتباهاتی کوچک و بزرگ در محصولاتشان را مشاهده کردید. این در حالی است که در کشور ما متاسفانه نه تنها فرهنگ عذرخواهی مدیران جایگاهی ندارد گاهی نیز اشتباهات خود را نمی‌پذیرند یا به ارگانها و مسئولان دیگر مرتبط می‌دانند و تنها نکته ای که در این میان دیده نمی‌شود رعایت حقوق کاربران است.
 
کابلهای مخابراتی به سرقت می‌رود و تلفنها و اینترنت مردم قطع می‌شود اما دریغ از یک عذرخواهی برای 48 یا 72 ساعت قطعی ارتباطات، اینترنت بارها و بارها قطع می‌شود اما همیشه لنگری مقصر می‌شود و کسی عذرخواهی نمی‌کند، خودروی صفر، چند دقیقه ای پس از تحویل دچار نقص می‌شود اما نه تنها عذرخواهی نمی‌شود بلکه نمایندگیهای مجاز هم، مشکل را مشمول گارانتی نمی‌دانند و مشتری باید دوباره هزینه کند، خودرو در مسیر و در محل پارک به یکباره آتش می‌گیرد و این مشتری است که سرمایه چند میلیونی خود را دود شده می‌بیند و ...
 
متاسفانه فرهنگ عذرخواهی مدیران جایگاهی در کشور ما ندارد اما امید می‌رود مدیران فناوری که خود را صاحب علم و دانش می‌دانند نیم نگاهی به مشکلاتی که خواسته یا ناخواسته محصولات صنایع آنها به مردم تحمیل می‌کنند داشته باشند. کار سخنی نیست. کاربر محترم عذرخواهی می‌کنیم!

The underlying connection was closed: Could not establish trust relationship for the SSL/TLS secure channel.
نظرات کاربران
ثبت نظر
نام شما
ایمیل شما
نظر شما
ارسال به دوستان
نام شما
ایمیل شما
ایمیل گیرنده
توضیحات
کد امنیتی
کد CAPTCHA
کدی که در زیر نمایش داده شده است را وارد نمایید
:                شبکه های اجتماعی پرشین پت را دنبال کنید 

face.jpg (205×206)   tw.jpg (204×224)pin.jpg (204×224)

10 خبر اخر سایت

◄ بطری‌های سس به شکل استخوان
◄ فرش‌های خلاقانه به شکل خرس
◄ سگ رباتیک نوآورانه‌
◄ چهارپایه وحشی اثر خورخه هررا
◄ بسته بندی عسل شش گوش ماکسیم آربوزوف
◄ گوش‌های گربه‌ای بامزه‌
◄ صندلی راحتی کلاسیک که دوباره به عنوان یک کبوتر
◄ کارتن تخم مرغ خلاقانه
◄ بطری چشم نواز
◄ پشت خراش های غیرمعمولی که شبیه پنجه گربه
◄ مبلی برای شما و سگ شما
◄ بسته بندی مربعی ایجاد شده برای برند سوسیس
◄ بسته بندی چشم نواز ایجاد شده برای اسباب بازی سگ
◄ نیمکت عجیب و غریب که از آناتومی یک مورچه الهام گرفته
◄ بسته‌بندی خلاقانه میان وعده سگ
◄ چراغ سگ
◄ لامپ گربه ای
◄ فسیل دایناسور لگو تی رکس
◄ کلاه زیبای ساخته شده از نمد
◄ مدفوع وحشی اثر خورخه هررا
◄ میز خانه سگ
◄ تخت سکوی چوبی با خانه سگ
◄ کوزه خرس شکلی
◄ اسب ربات چهار پا
◄ چراغ شب مرغ
◄ مبلمان خالی از سکنه با پاهای عنکبوت
◄ قاب دوربین فیدر پرنده
◄ بستنی قهوه گربه
◄ قهوه به یاد ماندنی دارای تصاویر زیبای جغده
◄ قاب دوربین فیدر پرنده
بعدی 1 قبلی

جدیدترین مقالات

◄ گدایی کردن در حیوان شما
◄ عقیم سازی
◄ جوش در سگ ها
◄ ورزش دادن گربه ها
◄ راهنمای کلی برای نگهداری از گربه
◄ کتامین
◄ كتاب(7)
◄ چه مواد غذایی برای سگ مفید است؟
◄ چگونگي نصب برنامه و ورود به برنامه
◄ فيبر ها
◄ انتخاب اسم برای سگ نر
◄ حالا من چی کار کنم ؟
◄ گربه های ناز نازی
◄ German Shorthaired Pointer
◄ فروش گربه پرشین کت
◄ فصل چهارم
◄ گربه و نازایی ! توهم یا واقعیت؟
◄ مهناز افشار و دلفین
◄ British Shorthairs
◄ ماهي و ماهي خور
◄ شباهت حيوانات
◄ بطری‌های سس به شکل استخوان
◄ Dog Fashion
◄ دکتر هومن و جراید
◄ انگل های داخلی در سگ ها
◄ معرفی دکتر شیری
◄ iهیولا ها
◄ قارچی معده در پرندگان
◄ پرورش لارو آناباتوئیدها (ترجمه)
◄ Metynnis Fasciatus
◄ شارک دم قرمز - Red Tailed Shark
◄ اپیلاتی دهان آتشی - firemouth epiplaty
◄ اطلاعات عمومی خانواده سیکلیده ها 2
◄ دراگون – Dragon
◄ مارماهی الکتریکی - electrophorus electricus
◄ سیچلاید های افریقایی
◄ اسب دریایی - Hippocampus
◄ جلبک ها اکواریوم های اب شیرین
◄ بخاری آکواریوم - Aquarium Heater
◄ انجماد اسپرم - How To Glaciation spermatozoon
◄ رفتار درماني براي سگها
◄ پولیوما ویروس در پرندگان
◄ تغذیه ایگوانا
◄ قیمت روز خودرو
◄ سگ پیتبول
◄ شی هوا هوا
◄ Belgian Sheepdog
◄ پیشینه سالوکی (تازی)
◄ رژیم غذایی مناسب برای مقابله با سوءهاضمه در اسب (ترجمه)
◄ راهنمای کلی برای نگهداری از سگ
◄ آموزش استفاده از جعبه خاک به خرگوش
◄ ایورمکتین در سگ ها
◄ گربه نژاد هیمالین
◄ تراریوم برای خزندگان
◄ غدای بچه گربه
◄ یازده سال اسارت سگ
◄ حقوق حیوانات از ۱۴ قرن قبل در اسلام مطرح شده است
◄ سگ در ایران باستان
◄ رفتار شناسي در حيوانات
◄ مردی که سگ همسایه اش را خورد+عکس
◄ Z
◄ بیضه ها
◄ انگل ژيارديا (اين تک سلولي خطرناک)
◄ "وگانیسم"
◄ عمر حیوانات چقدر است
◄ نگهداری از رتیل اوسامبارا بابون
◄ یوزپلنگ
◄ خرگوش به عنوان حیوان خانگی
◄ درماتوفیتوز (Dermatophytosis)
◄ کم خونی فقر آهن در گربه ها
◄ انواع مسمومیت های شیمیایی و غذایی در سگ
◄ حیوانات در برف
◄ زشت‌ترین سگ دنیا»
◄ پیراهنی برای عاشقان گربه
◄ نی نی های بامزه در لباس حیوانات
◄ پرشین پت نماینده انحصاری فربیلا در ایران
◄ چرا سگ ها به دنیال دم خود میگردند
◄ | German Wirehaired Pointer
◄ Redbone Coonhound
◄ Chinook
dram film izle