پت شاپ پرشین پت
Follow Us
facebook twitter blog google

خبر های روز حیوانات خانگی

  • گیره قابل توسعه گیاه ماریو پیرانا ◄ گیره قابل توسعه گیاه ماریو پیرانا
      اسباب‌بازی قابل تمدید چاپ سه بعدی که شبیه شخصیت ترسناک گیاه پیرانا از بازی‌های ویدیویی کلاسیک Super Mario Bros است. از Grabber قابل گسترش گیاه پیرانا برای برداشتن اقلام از مکان های صعب العبور، اعم از تنقلات، کلیدها یا سایر اشیاء کوچک استفاده کنید. نسخه چاپی سه بعدی که توسط Alice3DTreasures از مواد PLA سازگار با محیط زیست ساخته شده است، هم پایدار و هم برای محیط زیست بی خطر است. هر گیربکس تحت بازرسی های کیفی کامل قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای بالا را برآورده می کند و در مجموعه اسباب بازی های طرفداران ماریو قرار می گیرد.
  • صندلی چوبی به شکل زرافه ◄ صندلی چوبی به شکل زرافه
      صندلی چوبی به شکل زرافه دارای کشوی یکپارچه برای نگهداری کاغذ طراحی و مداد رنگی است. صندلی زرافه طراحی شده توسط لوئیس لیم برای بچه ها به عنوان میز نقاشی و بزرگسالان می توانند از آن به عنوان صندلی برای نشستن و استراحت در حین بازی کودکان استفاده کنند.
  • lمیز کار مشترک با گربه ◄ lمیز کار مشترک با گربه
      میز اداری ارگونومیک با طراحی توخالی تضمین می کند که دستان شما در ارتفاع مطلوب قرار دارند و فشار و ناراحتی را در ساعات طولانی کار کاهش می دهد. میز توخالی طراحی شده توسط SUNRIU وعده می دهد که تجربه فضای کاری را با نگه داشتن دستان شما در ارتفاع عالی افزایش دهد. ناحیه فرورفته در داخل سطح میز شکل گرفته است و با ظرافت برای نگه داشتن دستان شما هنگام درگیر شدن با کارهای روزانه خود، حجاری شده است. میز ساخته شده از تخته سه لا شامل نقاط تعیین شده برای وسایل ضروری و ابزارهای رایج است که جریان کار را بهینه می کند و به هم ریختگی را به حداقل می رساند.
  • ک زنبور رباتیک ◄ ک زنبور رباتیک
      پهپاد مینیاتوری ساخته شده برای پرواز ازدحام مستقل شبیه یک زنبور رباتیک است و از الگوهای پرواز طبیعی زنبورها الهام گرفته شده است. Festo BionicBee تنها 34 گرم وزن دارد و به لطف ساختار فوق العاده سبک و مانور استثنایی، از قابلیت های چشمگیری برخوردار است. مجهز به فناوری پیشرفته، هر پهپاد به طور مستقل در یک گروه حرکت می کند و مسیرهای از پیش تعیین شده را با دقتی بی نظیر دنبال می کند. از طریق کالیبراسیون هوشمند، Bionic Bee عملکرد را بهینه می‌کند و هماهنگی یکپارچه را در میان گروه تضمین می‌کند. این نوآوری نشان دهنده اوج بیومیمیک و پیشرفت تکنولوژی در طراحی هواپیماهای بدون سرنشین است.
  • تخت راحت با آکواریوم ◄ تخت راحت با آکواریوم
      تخت راحت با آکواریوم سفارشی بزرگ که 650 گالن آب را در خود جای می دهد و هنگام خواب شما را احاطه می کند . آکواریوم زیبای سر تخت برای Furnitureland South توسط Wayde King و Brett Raymer از تولید مخازن اکریلیک طراحی شده است.
  • تخت توتور ◄ تخت توتور
      تختخواب راحت طراحی شده تا شبیه موجودی غول پیکر شایان ستایش از انیمیشن من Neighbor Totoro اثر هایائو میازاکی باشد. در این تخت خواب / کیسه خواب نرم توتورو به راحتی به خواب خواهید رفت و رویای ماجراهای شگفت انگیزی خواهید داشت
  • چراغ شب به شکل حیوانات که شبیه یک گوسفند ◄ چراغ شب به شکل حیوانات که شبیه یک گوسفند
      چراغ شب به شکل حیوانات که شبیه یک گوسفند بامزه طراحی شده است ، به ایجاد لحظاتی دنج و خاطرات ماندگار با بچه های کوچکتان کمک می کند. چراغ شب گوسفند از MoziDozen، روال روزانه قبل از خواب را جالب نگه می دارد و شمارش گوسفندان را بسیار زیباتر می کند. ساخته شده از مواد طبیعی مانند گردو، خاکستر و نمد پشمی، درخشندگی نرمی از خود ساطع می کند که می تواند مطابق با ترجیحات فردی تنظیم شود. Sheep Lamp دارای فناوری بی سیم است که به آن اجازه می دهد تا از پایه شارژ جدا شود تا به راحتی در اطراف اتاق قرار گیرد. ایده‌آل برای داستان‌های قبل از خواب و شمارش گوسفند، The Sheep Night Light به همراهی لذت‌بخش برای کودکان در هنگام خوابیدن تبدیل می‌شود. هنگامی که داستان به پایان می رسد، گوسفند "به خانه باز می گردد" به پایگاه شارژ خود، آماده برای درخشش دوباره در شب بعد.
  • صندلی چوبی توسط جویس لین ◄ صندلی چوبی توسط جویس لین
      صندلی منحصر به فرد به نظر می رسد که گویی مستقیماً از تنه درخت بریده شده و به زیبایی طبیعت می پردازد و حس اصالت ارگانیک را القا می کند. صندلی چوبی جویس لین که شبیه تکه ای از تنه درخت است، از نظر بصری چشمگیر و غیر متعارف است و آن را در هر محیطی متمایز می کند. خلقت جویس لین با ترکیبی از موادی مانند رنگ روغن، خاک رس اپوکسی و تخته سه لا، شیفتگی او را به تعامل بین عناصر طبیعی و دستکاری انسان به نمایش می گذارد. جویس لین با استفاده از مواد آلی مانند چوب در کنار مواد مصنوعی مانند رزین، به موضوعات اتصال و قطع ارتباط می پردازد و حقیقت پشت ظاهر را زیر سوال می برد. صندلی چوبی هم به عنوان قطعه ای کاربردی و هم به عنوان مجسمه هنری زیبا عمل می کند و بینندگان را دعوت می کند تا در مورد پارادوکس های رابطه ما با محیط زیست و دنیای تولید شده فکر کنند. جویس لین از طریق کار خلاقانه، پیچیدگی های جامعه صنعتی مدرن ما را بررسی می کند، جایی که مرزهای بین طبیعی و مصنوعی محو شده است.
  • جا عسلی بامزه ◄ جا عسلی بامزه
      بسته بندی خلاقانه عسل طراحی شده به شکل زنبور عسل دارای رویه چوبی و چهار بال است که باز کردن ظرف شیشه ای را آسان می کند. بسته بندی عسل زنبور عسل توسط کنستانتین بولیموند برای کودکان غیرقابل انکار زیبا و جذاب است. طراحی منحصر به فرد بسته بندی توجه آنها را به خود جلب می کند و شیشه عسل را برجسته می کند و آنها را به کاوش و کشف محتویات آن دعوت می کند. عسل صد گل ترکیبی از شهدهای شکوفه های مختلف است که ترکیبی از طعم های آبی زمستانه تا شاه بلوطی را ارائه می دهد. هر شیشه می تواند به عنوان شروع کننده گفتگو در مورد زنبورها و نقش مهم آنها در گرده افشانی و تولید عسل باشد. این فرصتی را برای والدین فراهم می کند تا به کودکان در مورد طبیعت و محیط زیست به روشی سرگرم کننده و جذاب آموزش دهند.
  • درخت گربه ای با قابلیت شکل های متفاوت ◄ درخت گربه ای با قابلیت شکل های متفاوت
      خانه گربه ممتاز ساخته شده از چوب با کیفیت بالا و پوست گوسفند مجلل از طرحی از بالا به پایین استفاده می کند تا پناهگاهی راحت برای گربه شما فراهم کند. مبلمان مدولار برای گربه های خانگی طراحی شده توسط Catissa از Haapsalu، استونی . صرفه جویی در فضا و طراحی قابل نصب بر روی دیوار، فضای کف را به حداکثر می رساند و آن را برای خانه هایی با هر اندازه ای ایده آل می کند. سطوح رنگ شده در برابر تجمع گرد و غبار مقاوم هستند و تمیز کردن آنها بسیار آسان است و ظاهری بکر را همیشه تضمین می کند. خانه گربه مدولار معلق مکانی سرگرم کننده و امن برای آرامش است. با استفاده از نردبان همراه، حیوان خانگی شما به راحتی به خانه درخت گربه دسترسی خواهد داشت .
12345678910بعدیآخرین
(1 - 10) / 29334    |     صفحه 1 از 2934
RSS

GetPagedList: 0,440,,False,False,False,CreationDate,0,10

معرفي نژاد گربه


اخبار ومقالات - گالری


نمایش متن مقالات

گفت‌وگو با علیرضا خمسه، بازیگر پیشكسوت

 
آقای هـوشیار هنوز بیدار است
اگرچه علیرضا خمسه در سینما و تئاتر نیز حضور پررنگی دارد، اما او را بیشتر با كارهای تلویزیونی‌اش می‌شناسیم. اصلا او با بازی در مجموعه تلویزیونی «هوشیار و بیدار» شناخته شد و به گفته خودش هنوز هم بسیاری از مردم او را بیدار خطاب می‌كنند.

اتفاقا زمانی با خمسه گفت‌وگو می‌كردم كه روز قبلش محسن یوسف‌بیك، همبازی خمسه در نقش هوشیار دار فانی را وداع گفته و فرصت مناسبی بود تا با وی درباره خاطراتش از مجموعه هوشیار و بیدار هم حرف بزنیم.
علیرضا خمسه امسال در سریال نوروزی «پایتخت» به كارگردانی سیروس مقدم حضور دارد و به قول خودش اساسا یك بازیگر نوروزی است. اگر می‌خواهید دلایل او را درباره این تعریف و نگاهش به مجموعه‌های طنز تلویزیونی و بازیگری كمدی بدانید، خواندن این گفت‌وگو را از دست ندهید.

علیرضا خمسه را همیشه با بازی‌هایش در مجموعه‌های طنز تلویزیونی می‌شناسیم؛ البته شما در سینمای كمدی هم حضور پررنگی داشتید، اما انگار تلویزیون برای شما به عنوان خاستگاه و رسانه اول اهمیت زیادی دارد؟
راستش هر ساله در ایام نوروز من در سریال‌های تلویزیونی حضور دارم و اساسا من بازیگر نوروزی‌ام كه اگر طی سال هم به دلایلی در مجموعه‌های تلویزیونی حضور نداشته باشم دست‌كم ایام نوروز در سریال‌های تلویزیونی دیده می‌شوم.

احتمالا برای این‌كه شما را بیشتر به عنوان بازیگر طنز و كمدین می‌شناسند؟
دقیقا به همین دلیل است، چون حال و هوای نوروز می‌طلبد برنامه و سریال‌هایی كه برای این ایام تهیه و تدارك دیده می‌شوند، مفرح و شاد باشند و به همین دلیل به خاطر سوابق و تجربه‌ای كه در كار طنز بویژه در مدیوم تلویزیون داشته‌ام از من دعوت به همكاری می‌شود.

به نكته خوبی اشاره كردید. اتفاقا بازی شما در فیلم «بیست» آقای كاهانی یك ساختار شكنی در كارنامه بازیگریتان محسوب می‌شود؟
نظر لطف شماست. به هر حال در آن كار با توجه به نوع قصه و شخصیت‌پردازی‌هایی كه داشت می‌طلبید بازی تلخ و جدی‌ای داشته باشم. به هر حال بازیگری شغل و حرفه ماست و من به عنوان یك بازیگر باید بتوانم در نقش‌ها و شخصیت‌های متفاوت بازی كنم و قابلیت‌های خود را نشان دهم. اساسا هر بازیگری دوست دارد نقش‌ها و ژانرهای مختلفی را تجربه كند. ضمن این‌كه در كار طنز هم لایه‌هایی از تلخی و سیاهی دیده می‌شود.

در واقع این كار بیشتر به كمدی موقعیت نزدیك است. اتفاقا كارنامه شما را در مجموعه‌های تلویزیونی می‌توان به 2 بخش عمده تقسیم كرد. یك سری مجموعه‌هایی كه شما نقش یك شخصیت كمیك را بازی كردید و كاراكتر قصه واجد قابلیت‌های طنز و كمدی بوده كه شامل طنز كلامی و رفتاری و حركتی می‌شده یا مجموعه‌هایی با موقعیت طنز و شخصیتی كه شما بازی كردید به شكل ارادی قصد خنداندن مخاطب را نداشته است. به نظر شما كدام یك از این الگوها و سبك‌های كمدی و طنزپردازی در تلویزیون كارایی بیشتری دارد و می‌تواند مخاطبان بیشتری را جذب كند؟
این بستگی به ذائقه تماشاگر دارد و این ذائقه بشدت قابلیت تغییر و تنوع‌پذیری دارد. همان طوری كه تهیه و تولید غذا‌های جدید می‌تواند ذائقه‌های تازه‌ای برای انسان به وجود بیاورد، كالاهای فرهنگی هم می‌توانند منبع و مرجع ایجاد ذائقه‌های جدید در مخاطبان باشند. متاسفانه سال‌هاست كمدی‌های تلویزیونی با بهره‌گیری از تعریف كه كمدی یعنی خنداندن تماشاگر یا كمدی یعنی جملات بامزه گفتن، بیشتر به سمت و سوی كمدی كلامی و فانتزی سوق پیدا كرده‌اند. در انواع و اقسام كمدی از همه دشوارتر و البته جذاب‌تر، كمدی موقعیت است كه تلویزیون كمتر در ساخت این نوع از كمدی موفق بوده است.

در واقع كمدی موقعیت بیشتر مبتنی بر فیلمنامه و نوع روایت قصه و البته شیوه كارگردانی است. در اینجا بازیگر با توجه به این‌كه می‌خواهد كمیك نباشد چه كمكی به خلق این موقعیت طنز می‌كند؟
طبیعتا بهره‌گیری از ابزار و تكنیك‌های بازیگری و شخصیت‌پردازی و تجربه‌های قبلی بازیگر كمدی به كمك او می‌آید تا وی بتواند با نوع بازی خود در خلق این موقعیت تاثیر بگذارد. در واقع توانایی بازیگری در این نوع از طنزها كار كارگردان را تسهیل می‌كند. این مساله را می‌توان درباره عوامل دیگر پروژه نیز تعمیم داد؛ مثلا فیلمبرداری كه طنز را نشناسد نمی‌تواند در ایجاد موقعیت‌های طنز، كارگردان را به درستی همراهی كند. در ایجاد طنز موقعیت حتی نوع نورپردازی هم اهمیت دارد، لذا انتخاب كارگردان و تهیه‌كننده در عوامل فنی سریال نیز اهمیت زیادی دارد و در موفقیت یا شكست آن مجموعه تاثیر می‌گذارد. هرچند در چنین جمعی نقش بازیگران به واسطه این‌كه مقابل دوربین قرار می‌گیرند و نمایش را جلو می‌برند، بیش از دیگران است و اگر بازیگری شناخت و درك درستی از موقعیت طنز و طنز موقعیت نداشته باشد نمی‌تواند به شكل‌گیری اثر كمك كند.

از جمله ضعف‌هایی كه در سینمای كمدی ما از حیث بازیگری وجود دارد این است كه در شرایط كنونی، سینما كاراكترهای طنز خود را از تلویزیون وام می‌گیرد و مثلا اگر یك شخصیت كمیك در یك مجموعه طنز تلویزیونی گل می‌كند و مورد توجه تماشاگران قرار می‌گیرد، همان پرسوناژ را عینا در فیلم‌های سینمایی استفاده می‌كنند بدون این‌كه آن را به یك شخصیت سینمایی تبدیل كنند یا اصلا خود سینما بتواند خالق كاراكترهای كمیك باشد. نظر شما چیست؟
یك ضرب‌المثلی هست كه در غیاب مادر، زن بابا می‌تواند مادری كند. در سینمای طنز نیز بازیگران طنزپرداز حرفه‌ای و با تجربه كمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. متاسفانه این معضل در حوزه‌های دیگر فرهنگی مثل كتاب هم وجود دارد. بدین معنی كه وقتی جای كتاب‌های اصیل و غنی خالی باشد كتاب‌های سطحی جای آن را پر می‌كنند. سینما هم در عرصه فرهنگ همین شرایط را دارد و از تلویزیون نمی‌توان انتظار داشت كه جای سینما و كاركردهای آن را پركند. تلویزیون همواره به عنوان ژورنالیسم تصویری تعریف شده و قرار نیست لزوما به تولید كارهای ماندگار دست بزند. تلویزیون وظیفه دارد برای مردم سرگرمی و تفنن ایجاد كند. این معضلی كه شما به آن اشاره كردید ناشی از ضعف سینماست و به كاركردهای تلویزیون ارتباطی ندارد. وقتی سینما نتواند به درستی از پس شخصیت‌پردازی و خلق پرسوناژ‌های سینمایی برآید بالطبع شخصیت‌های تلویزیونی جای آن را پر می‌كند.

البته برخی شخصیت‌های تلویزیونی به دلیل پردازش درست و حرفه‌ای ماندگار در حافظه مخاطبان ثبت شده‌اند؛ همین هوشیار و بیداری كه خود شما در آن حضور داشتید نمونه‌ای از همین شخصیت‌های طنز تلویزیونی است كه هنوز هم مردم شما را با آن كاراكتر می‌شناسند.
اگر این اتفاق بیفتد خیلی خوب است، اما از تلویزیون نباید توقع داشت كه حتما شخصیت‌های به یاد ماندنی در فیلم و سریال‌هایش خلق كند. با این حال اگر رسانه‌ای مثل تلویزیون بتواند سریال‌های ماندگاری خلق كند كه در حافظه تماشاگر ثبت شود باید خوشحال بود. البته این اتفاق در تلویزیون ما بارها رخ داده است، مثلا سریال‌هایی مثل هزاردستان یا امام‌علی(ع) از بسیاری از فیلم‌های سینمایی بهتر بوده و خاطره آن تا سال‌های سال در ذهن تماشاگر زنده است. این مساله مثل این می‌ماند كه از همسایه‌ات توقع نداری جای برادرت را بگیرد، اما اگر همسایه‌ای مثل یك برادر بود باعث خوشبختی است. همین هوشیار و بیدار هم كه مثال زدید نمونه‌ای از كارهای ماندگار تلویزیونی است. به طوری كه من در این 20 سال در فیلم و سریال‌های مختلفی حضور پیدا كردم، اما هنوز هم بسیاری از مردم مرا بیدار خطاب می‌كنند. در حوزه تولید آثار نمایشی، از سینما توقع بیشتری نسبت به تلویزیون می‌رود كه آثار ماندگارتری تولید كند. تلویزیون بیشتر برای مصرف روزانه مخاطبان كار می‌كند.

حالا كه صحبت هوشیار و بیدار شد بد نیست كمی درباره همكاریتان با مرحوم محسن یوسف‌بیك برای ما بگویید و این‌كه رمز موفقیت آن برنامه را در چه می‌بینید؟
من خاطرات زیادی با مرحوم یوسف‌بیك در آن ایام و سال‌های 63 و 64 داشتم. ما در 3 سری از این مجموعه تلویزیونی با هم همبازی بودیم. این مجموعه در زمان جنگ از تلویزیون پخش می‌شد و از این‌كه ما می‌توانستیم در آن شرایط از اضطراب بچه‌ها كم كنیم خیلی خوشحال بودیم. شاید چون آن برنامه در زمان پخش خود همتایی نداشت و یگانه بود توانست موفق شود و محبوبیت پیدا كند. جالب است در سفرهای خارجی با ایرانیانی مواجه می‌شوم كه چون دور از وطن هستند با فعالیت‌های اخیر من آشنا نیستند و همچنان مرا با عنوان بیدار می‌شناسند. همان طور كه آقای یوسف‌بیك را به اسم هوشیار می‌شناسند. شاید باور نكنید كه هفته‌ای 2 یا 3 بار پیش می‌آمد كه از من خبر ایشان را می‌گرفتند.

بعد از هوشیار و بیدار رابطه شما با مرحوم یوسف‌بیك ادامه داشت؟
متاسفانه چون ایشان در مرزن‌آباد كرج سكونت داشتند و من هم كار پرمشغله‌ای در سینما داشتم امكان این رابطه و ملاقات كم شد و تداوم پیدا نكرد. البته 5 سال پیش بار دیگر با مرحوم یوسف‌بیك در برنامه زنده «جمعه تعطیل نیست» كه نویسندگی و كارگردانی آن به عهده من بود همكاری داشتم و ایشان در آن برنامه در یكی از قسمت‌ها نقش یك پیرمرد فراموشكار را بازی می‌كردند و متاسفانه نشد كه همكاری مداومی با هم داشته باشیم.

آقای خمسه! با توجه به این‌كه زوج هنری هوشیار و بیدار و مجموعه برنامه‌شان میان مردم محبوبیت داشت و موفق بود، چرا آن را ادامه ندادید، مثلا این دو شخصیت را وارد سینما نكردید تا مثل لورل و هاردی به یك زوج كمدی در ایران تبدیل شوید؟ به نظرم پتانسیل و شرایط این كار وجود داشت.
حق با شماست. واقعا جا داشت كه بتوانیم از این دو كاراكتر در عرصه‌های دیگر نمایشی مثل سینما استفاده كنیم و احتمال زیادی داشت كه با موفقیت هم همراه شود، اما معاونت سینمایی وقت آقای انوار با حضور این دو شخصیت در سینما مخالف بود. ایشان در آن زمان بشدت با من و محسن یوسف‌بیك مخالف بود و چندین سال بعد وقتی اسم ما را به عنوان بازیگر در یك فیلم سینمایی برای دریافت پروانه ساخت به معاونت اعلام می‌كردند، در آنجا خط می‌خورد و با حضور ما در فیلم‌های سینمای مخالفت می‌شد. یك بار كیومرث پوراحمد می‌گفت مخالفت آقای انوار با حضور هوشیار و بیدار در سینما را برای عباس كیارستمی تعریف كردم و ایشان گفته بود شاید آقای انوار بچه ندارد. نمی‌دانم شاید آن زمان فكر می‌كردند حضور هوشیار و بیدار در سینما یعنی ابتذال و سطحی‌نگری و به همین دلیل با آن مخالفت می‌كردند.

آقای خمسه، بازیگر خوب شدن به استعداد ذاتی مربوط است یا محصول آموزش و كسب مهارت است؟
تاكنون من به تحقیق یا مطالعه دقیقی در این زمینه برنخورده‌ام كه چند درصد بازیگری ذاتی یا اكتسابی است. آنچه مسلم است این كه درخشش هنر بازیگری ناشی از استعداد ذاتی، آموزش و تجربه است. این‌كه می‌گویند هنر پرقنداقی است به این اشاره دارد كه مردم عامه اعتقاد دارند هنر ذاتی و مادرزادی است، اما در این میان نقش آموزش كه افزایش دانش، بینش و توانایی افراد است چه می‌شود؟ آیا براحتی می‌توان این نقش را فراموش كرد؟
مخالفان این دیدگاه معتقدند هیچ آموزشگاه و دانشگاهی نمی‌تواند از یك شخص بی‌استعداد بازیگر بسازد. بسیارند دانش‌آموختگانی كه قادر به ایفای نقش درخشانی نشده‌اند. از طرف دیگر، هستند افرادی كه به طور ذاتی بازیگرند، اما از علم این هنر بهره‌ای نبرده‌اند. اساس این علم بر این واقعیت استوار است كه بازیگر باید به 3 دانش مهم مسلط شود: دانش بدن، یعنی بازیگر باید بیاموزد كه چگونه بر ارگانیسم خویش مسلط شود. دانش دیگر بر گرفته از روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و تاریخ و فرهنگ است. مگر بازیگر بدون این دانش قادر است به خلق شخصیتی باورپذیر و تاثیرگذار بپردازد؟ و بالاخره دانش تربیت روح، هدف آموزش بازیگری است كه به صورت درس‌هایی ارائه می‌شود مثل تمركز روی احساساتی كه وجود ندارد، ولی ابداع می‌شود و به تصور در می‌آید و تخیل نام می‌گیرد یا پرورش حافظه حواس و خاطره عواطف كه خمیرمایه اصلی بازیگری است و بالاخره سومین درس، چگونگی عمل نمایشی است كه پایان پروسه یا فرآیند آموزش است.


شما تجربه آموزش بازیگری به كودكان را هم داشته اید. آیا می‌توان از كودكی به آموزش بازیگری پرداخت یا اصلا این سنین برای كسب چنین مهارتی مناسب نیستند؟
بیشتر مربیان بازیگری در مورد روش‌های آموزشی كودكان و نوجوانان معتقدند هدف از این نوع آموزش تعدیل درونگرایی، تحریك كنجكاوی، تلفیق فعالیت‌های حسی و حركتی كودك و تسهیل بلوغ كودكی از طریق توسعه توانایی‌های كودك در قلمروی زندگی اجتماعی اوست. بنابراین روی جنبه‌های پرورشی این آموزش‌ها تاكید می‌كنند نه مثلا تولد بازیگرانی برای حضور در تئاتر، تلویزیون و سینما. اگر در این مسیر كودكان یا نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت جدی‌تر در زمینه بازیگری شوند با آشنا كردن آنها با این حرفه و توجیه والدین آنها انتخاب را به عهده خودشان می‌گذارند. به عبارت دیگر هدف از آموزش بازیگری به كودكان و نوجوانان كمك به رشد و پرورش شخصیت آنهاست نه تولید بازیگر.

The underlying connection was closed: Could not establish trust relationship for the SSL/TLS secure channel.
نظرات کاربران
ثبت نظر
نام شما
ایمیل شما
نظر شما
ارسال به دوستان
نام شما
ایمیل شما
ایمیل گیرنده
توضیحات
کد امنیتی
کد CAPTCHA
کدی که در زیر نمایش داده شده است را وارد نمایید
:                شبکه های اجتماعی پرشین پت را دنبال کنید 

face.jpg (205×206)   tw.jpg (204×224)pin.jpg (204×224)

جدیدترین مقالات

◄ گدایی کردن در حیوان شما
◄ عقیم سازی
◄ جوش در سگ ها
◄ ورزش دادن گربه ها
◄ راهنمای کلی برای نگهداری از گربه
◄ کتامین
◄ كتاب(7)
◄ چه مواد غذایی برای سگ مفید است؟
◄ چگونگي نصب برنامه و ورود به برنامه
◄ فيبر ها
◄ انتخاب اسم برای سگ نر
◄ حالا من چی کار کنم ؟
◄ گربه های ناز نازی
◄ German Shorthaired Pointer
◄ فروش گربه پرشین کت
◄ فصل چهارم
◄ گربه و نازایی ! توهم یا واقعیت؟
◄ مهناز افشار و دلفین
◄ British Shorthairs
◄ ماهي و ماهي خور
◄ شباهت حيوانات
◄ گیره قابل توسعه گیاه ماریو پیرانا
◄ Dog Fashion
◄ دکتر هومن و جراید
◄ انگل های داخلی در سگ ها
◄ معرفی دکتر شیری
◄ iهیولا ها
◄ قارچی معده در پرندگان
◄ پرورش لارو آناباتوئیدها (ترجمه)
◄ Metynnis Fasciatus
◄ شارک دم قرمز - Red Tailed Shark
◄ اپیلاتی دهان آتشی - firemouth epiplaty
◄ اطلاعات عمومی خانواده سیکلیده ها 2
◄ دراگون – Dragon
◄ مارماهی الکتریکی - electrophorus electricus
◄ سیچلاید های افریقایی
◄ اسب دریایی - Hippocampus
◄ جلبک ها اکواریوم های اب شیرین
◄ بخاری آکواریوم - Aquarium Heater
◄ انجماد اسپرم - How To Glaciation spermatozoon
◄ رفتار درماني براي سگها
◄ پولیوما ویروس در پرندگان
◄ تغذیه ایگوانا
◄ قیمت روز خودرو
◄ سگ پیتبول
◄ شی هوا هوا
◄ Belgian Sheepdog
◄ پیشینه سالوکی (تازی)
◄ رژیم غذایی مناسب برای مقابله با سوءهاضمه در اسب (ترجمه)
◄ راهنمای کلی برای نگهداری از سگ
◄ آموزش استفاده از جعبه خاک به خرگوش
◄ ایورمکتین در سگ ها
◄ گربه نژاد هیمالین
◄ تراریوم برای خزندگان
◄ غدای بچه گربه
◄ یازده سال اسارت سگ
◄ حقوق حیوانات از ۱۴ قرن قبل در اسلام مطرح شده است
◄ سگ در ایران باستان
◄ رفتار شناسي در حيوانات
◄ مردی که سگ همسایه اش را خورد+عکس
◄ Z
◄ بیضه ها
◄ انگل ژيارديا (اين تک سلولي خطرناک)
◄ "وگانیسم"
◄ عمر حیوانات چقدر است
◄ نگهداری از رتیل اوسامبارا بابون
◄ یوزپلنگ
◄ خرگوش به عنوان حیوان خانگی
◄ درماتوفیتوز (Dermatophytosis)
◄ کم خونی فقر آهن در گربه ها
◄ انواع مسمومیت های شیمیایی و غذایی در سگ
◄ حیوانات در برف
◄ زشت‌ترین سگ دنیا»
◄ پیراهنی برای عاشقان گربه
◄ نی نی های بامزه در لباس حیوانات
◄ پرشین پت نماینده انحصاری فربیلا در ایران
◄ چرا سگ ها به دنیال دم خود میگردند
◄ | German Wirehaired Pointer
◄ Redbone Coonhound
◄ Chinook
dram film izle