بالاخره بعد از روز ها و ماه ها همراه اول هم شاید با تقلید از ایرانسل سرویس آهنگ پیشواز خود را با اسم آوای انتظار راه اندازی کرد . ما هم بر این شدیم که آموزش نحوه فعال سازی آوای انتظار را در سایت برای عموم که از سیم کارت های همراه اول استفاده می کنند بگذاریم در ادامه همین مطلب آموزش را مشاهده خواهید کرد.
علیرضا طلوع با بیان اینکه سرویس آوای انتظار برای جلب رضایت و ارج نهادن به خواسته مشترکان سیم کارتهای دائمی و اعتباری همراه اول ارائه شده است ؛ افزود : ایجاد جذابیت و تنوع برای مشترکین از جمله مزایای این سرویس است . وی در مورد راه اندازی و نحوه استفاده از این سرویس گفت مشترکان می توانند برای فعال سازی و تغییر آهنگ ، قطع سرویس از سه روش ارسال پیام کوتاه به شماره ۸۹۸۹ ، سایت همراه اول و تماس با تلفن گویای ۰۹۹۹۰ استفاده کنند .
علیرضا طلوع در مورد روش ارسال پیام کوتاه در
فعال سازی آوای انتظار گفت : این روش ساده ترین روش استفاده از این سرویس بوده و
فعال سازی ، تغییر آهنگ ، قطع سرویس با ارسال پیام کوتاه به شماره ۸۹۸۹ امکان پذیر می باشد. برای این منظور مشترک باید کد آهنگ مورد نظر را به شماره ۸۹۸۹ ارسال کند. همچنین برای تغییر آهنگ باید کد آهنگ جدید را به این شماره ارسال کرده و در صورت درخواست برای قطع سرویس عدد ۵ را به ۸۹۸۹ پیامک کند.
مدیر کل رایانه و محاسبات شرکت ارتباطات سیار گفت : در صورت تماس با مشترکینی که سرویس
آوای انتظار آنها
فعال باشد به جای صدای بوق آهنگ پخش می شود. وی ادامه داد سرویس
آوای انتظار نیازی به تنظیمات گوشی نداشته و مشترکان می توانند با هر نوع گوشی از این سرویس استفاده کنند.
طلوع با بیان اینکه
فعال سازی این سرویس با خرید آهنگ بوده و با انتخاب این آهنگ در زمانهای مختلف آهنگ های مرتبط با مناسبت های روز روی تلفن مشترک
فعال می شود اضافه کرد در حال حاضر امکان
فعال سازی سرویس مذکور برای مشترکان استانهای زنجان ، اصفهان ، ایلام، آذربایجان غربی ، بوشهر ، تهران ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، قزوین ، قم ، البرز ، کرمان ، لرستان ، کهکیلویه و بویراحمد ، گلستان ، گیلان ، مرکزی ، هرمزگان ، همدان و یزد امکان پذیر است.
وی در مورد روش
فعال سازی این سرویس از طریق سایت
همراه اول و دریافت رمز عبور گفت مشترکان باید ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۹۸۹ ارسال کنند تا پیام کوتاهی حاوی نام کاربری و رمز عبور برای وی ارسال شود . پس از آن مشترک برای
فعال سازی این سرویس از طریق ورود به سایت مشکلی نخواهد داشت. طلوع در مورد
فعال سازی از طریق تلفن گویا نیز گفت : مشترکان می تواند با تلفن خود از طریق تماس با ۰۹۹۹۰ و با انتخاب کلید منوی ۳ به منوی خدمات غیر حضوری مراجعه و امکان استفاده از سرویس
آوای انتظار را
فعال کنند.
معاون بازاریابی و مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران در خصوص اینکه آیا هزینه سرویس برای مشترکان دائمی مانند مشترکان اعتباری است، گفت: هزینه سرویس
آوای انتظار برای مشترکان اعتباری ۵۰۰ تومان در ماه اعلام شده؛ اما تعرفه برای مشترکان دائمی با توجه به شرایط یکسان
سازی تعرفه، در آینده اعلام خواهد شد.
The underlying connection was closed: Could not establish trust relationship for the SSL/TLS secure channel.