پت شاپ پرشین پت
Follow Us
facebook twitter blog google

خبر های روز حیوانات خانگی

  • بستنی قهوه گربه ◄ بستنی قهوه گربه
      آثار هنری شگفت انگیز نقاشی شده با قهوه توسط هنرمند روسی Elena Efremova . انواع مختلف قهوه ویژگی منحصر به فردی را برای هر نقاشی گربه ایجاد می کند .
  •  قهوه به یاد ماندنی دارای تصاویر زیبای جغده ◄ قهوه به یاد ماندنی دارای تصاویر زیبای جغده
      فنجان های قهوه به یاد ماندنی دارای تصاویر زیبای جغدهای شایان ستایش با چشمانی به اندازه چشمان شما پس از اولین جرعه است. بسته بندی Boo Takeaway و فنجان های قهوه که توسط Backbone Branding برای خط جدید قهوه رویال ارمنستان "Owl" طراحی شده است. در ارمنی، "بو" به معنای "جغد" است، اشاره مستقیم به پرنده شب‌زی، که برای یک برند قهوه از آن به عنوان نام استفاده می‌کند. چشمان کنجکاو جغد با فنجان های دارای تصاویر کارتونی که آنها را به جغدهای جذاب تبدیل می کند، به کانون طراحی تبدیل می شود. فنجان‌های قهوه جغد در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند تا با زمانی از روز که قهوه سفارش می‌دهید، مطابقت داشته باشد، چه برای بیدار شدن از خواب صبحگاهی و چه در اواخر شب.
  • قاب دوربین فیدر پرنده ◄ قاب دوربین فیدر پرنده
      تغذیه پرنده چند منظوره با کیف یکپارچه برای دوربین در فضای باز به افراد اجازه می دهد تا پرندگان را در حیاط خلوت خود تغذیه و ضبط کنند . تغذیه کننده پرنده که توسط Wasserstein برای قرار دادن دوربین های محبوبی مانند Wyze Cam طراحی شده است به شما کمک می کند هر صدای جیر جیر و بال زدن را با وضوح بالا ثبت کنید. در عین حال که دوربین شما را از باران، باد و عناصر بیرونی در امان نگه می‌دارد، حیات وحش را مستقیماً در معرض دید قرار می‌دهد. این تغذیه کننده پرنده که به راحتی بر روی درختان یا دیوارها نصب می شود و با انرژی خورشیدی سازگار است، پرنده نگری را به یک ماجراجویی با فناوری پیشرفته تبدیل می کند.
  • بستنی آموزشی به شکل کوه یخ ◄ بستنی آموزشی به شکل کوه یخ
      بستنی آموزشی به شکل کوه یخ ذوب می شود تا یک پنگوئن یا خرس قطبی را در بالای چوب بستنی نشان دهد. بسته بندی بستنی تابستانی تاک طراحی شده توسط BXL به بچه ها در مورد تأثیر تغییرات آب و هوا می آموزد. این طراحی بسته بندی قدرتمند است زیرا یک تجربه ساده از خوردن بستنی را به یک درس قابل تامل تبدیل می کند. این نشان دهنده ناپدید شدن حیات وحش در مناطق قطب شمال به دلیل گرمایش جهانی است.
  • کفش های میکی موس ◄ کفش های میکی موس
      کفش‌های پاشنه بلند خلاقانه با گوش‌های نمادین میکی موس که به جلو متصل شده‌اند، ترکیبی عالی از شیطنت دوران کودکی و مد بزرگسالان هستند. کفش های میکی موس توسط کوپرنی طراحی شده اند زیرا بزرگسالان دیزنی نیز به مد لباس نیاز دارند. در نمایشگاه کوپرنی بهار تابستان 2025 در دیزنی لند پاریس رونمایی شد. کفش های میکی موس که در ایتالیا ساخته شده اند، یک کفش کلکسیونی با نسخه محدود هستند که ترکیبی از تجمل و نوستالژی هستند.
  • ماسک صورت Cthulhu ◄ ماسک صورت Cthulhu
      ماسک صورت خلاقانه با شاخک‌های چرم واقعی برای افرادی که می‌خواهند به نظر برسند که به تازگی از رویای تب لاوکرافت بیرون آمده‌اند. ماسک صورت Steampunk Cthulhu که توسط Uchronic از چرم ساخته شده است ، با هر شاخک شکل و جزئیات برای به تصویر کشیدن آن حال و هوای وهم انگیز و اخروی. چرم با کیفیت بالا برش خورده، قالب‌گیری شده و دوخته می‌شود تا جلوه‌ای واقعی و لغزنده به ماسک بدهد. تناسب قابل تنظیم، ماسک صورت Cthulhu را به طرز شگفت‌آوری راحت نگه می‌دارد، زیرا در مناطق بایر حرکت می‌کنید یا در Burning Man مورد توجه قرار می‌گیرید.
  • کیف دستی میکی موس ◄ کیف دستی میکی موس
      کیف چرمی شیک و چشم نوازی که برای طرفداران شیک دیزنی ساخته شده است با گوش های نمادین میکی موس در بالا ارائه می شود. کیف سوایپ میکی موس توسط کوپرنی برای کسانی که عاشق دیزنی و مد بالا هستند طراحی شده است. کیف دستی میکی موس که در ایتالیا از چرم مشکی باکیفیت ساخته شده است، هم یک کیف روزمره کلکسیونی و هم پوشیدنی است. در طول نمایش مد SS25 Coperni در دیزنی لند پاریس معرفی شد.
  • گودال آتش کوسه ◄ گودال آتش کوسه
      گودال آتش الهام گرفته از پوستر فیلم که شبیه کوسه با دهان باز از آرواره ها طراحی شده است ، وحشت سینمایی را به حیاط خلوت می آورد . گودال آتش آرواره که توسط Burned by Design ساخته شده است ، ادای احترامی شگفت انگیز از تریلر نمادین کوسه اسپیلبرگ است. طراحی حماسی یک ساختار دو قسمتی است: بدن کوسه با جزئیات، که لحظه وحشتناک را از پوستر فیلم به تصویر می کشد، و یک گودال آتش در داخل. دهان باز ترسناک کوسه به عنوان نقطه دسترسی آسان به آتش عمل می کند که هنگام غرش شعله ها از درون، تصویری چشمگیر را ارائه می دهد.
  • کاناپه راحت حیوانات خانگی ◄ کاناپه راحت حیوانات خانگی
      کاناپه راحت حیوانات خانگی دارای درب های چوبی است که برای جلوگیری از پوشاندن موهای گربه روی کوسن ها تا می شود . مبل گربه توسط Tomoya Ono یک قطعه مبلمان مدرن طراحی شده است که هم صاحبان گربه و هم حیوانات خانگی آنها را مورد توجه قرار می دهد. هنگامی که از آن استفاده نمی کنید، قسمت های نشیمنگاه نرم را می توان به دقت بسته کرد تا ظاهری تمیز و بدون مو داشته باشد. این کاناپه که با در نظر گرفتن دوام ایجاد شده است، از مواد ضد خش ساخته شده است و کاملاً قابل شستشو است و برای خانواده هایی که گربه دارند ایده آل است.
  • بازوهای مینیاتوری ◄ بازوهای مینیاتوری
      بازوهای مینیاتوری طراحی شده برای جوجه ها، پرنده شما را به یک ابرقهرمان پردار با بازوهای سبز عضلانی کوچک تبدیل می کند . بازوهای هالک پرینت سه بعدی برای جوجه ها: چرا نباید پرنده ای فوق العاده قوی در اطراف حیاط قدم بزند؟ این ارتقای نهایی برای مرغ متوسط ​​است. هیچ چیز مانند پرنده ای که عضله دوسر بازوی سبز را خم می کند «باورنکردنی» نمی گوید…
12345678910بعدیآخرین
(1 - 10) / 29366    |     صفحه 1 از 2937
RSS

GetPagedList: 0,440,,False,False,False,CreationDate,0,10

معرفي نژاد گربه


اخبار ومقالات - گالری


نمایش متن مقالات

آینده پنداری از نوع سینمایی

آینده پنداری از نوع سینمایی
تعداد بازدید: 37

آینده پنداری از نوع سینمایی

مخاطبی كه با صحنه‌های حماسی و مبارزانه به وجد می‌آمد، از صحنه‌های عاشقانه به‌شدت احساساتی می‌شد و از صحنه‌های كمدی احساس شادی و نشاط می‌كرد، چرا نباید...

تصویر آینده جهان از نگاه فیلمسازان
اگر سال‌های ابتدایی و آغازین سینما را فاكتور بگیریم كه این پدیده بابت ضبط لحظه حال انسان‌ها شگفت‌انگیز بود و انسان تازه آشنا شده با تكنولوژی دوربین‌های فیلمبرداری سال‌ها از مرور لحظه‌های ضبط شده‌اش لذت می‌برد، تقریبا از چند دهه بعد از شكل‌گیری سینما دیگر انسان‌ها تنها از دیدن تصاویر ضبط شده و به تبع آن پنداشت‌هایی از گذشته و حال لذت نمی‌بردند و پدیده‌ای نیز به‌وجود آمد كه سینما را به سمت تصویرسازی از آینده‌ای كه معلوم نیست به چه شكل و شمایلی است سوق می‌داد. این شاید در ابتدا صرفا یك فرآیند حرفه‌ای سرگرمی‌سازی بود. همانطور كه اصول كلاسیك سینما بعد از چند دهه كاملا تثبیت شدند و قواعدی نظیر قاب‌بندی‌های كلاسیك و قواعد اوج و فرود دراماتیك فیلمنامه كه در ایران با نام قواعد سید فیلدی نیز معروف هستند نشان دادند كه در جذب مخاطب كاملا دارای پتانسیل هستند و امتحان خودشان را پس دادند این تصویرسازی از آینده نیز در همین راستا شكل گرفت.
مخاطبی كه با صحنه‌های حماسی و مبارزانه به وجد می‌آمد، از صحنه‌های عاشقانه به‌شدت احساساتی می‌شد و از صحنه‌های كمدی احساس شادی و نشاط می‌كرد، چرا نباید از دیدن آینده‌ای كه هیچ‌كس نمی‌داند چگونه است لذت نبرد؟ و این سینما كه بهتر است نام ژانر یا گونه روی آن نگذاریم با این هدف به‌وجود آمد. البته تا اینجا این تعریف و نگاه به این سینما بیشتر نزدیك به محدوده ژانر است چراكه با انبوه مخاطب سرو كار دارد، سازوكارهای هالیوودی در آن جریان دارد و در راستای جذب مخاطب شكل گرفته‌اند.
 
در این نوع آثار معمولا عناصر ثابتی وجود دارد كه تماشاگر تا به آنها برخورد می‌كند متوجه می‌شود كه داستان در آینده می‌گذرد. از عناصر بصری مرسوم در این فیلم‌ها می‌توان به ماشین‌های پرنده و خیابان‌های هوایی اشاره كرد كه تقریبا در 90 درصد این فیلم‌ها حضورشان نمایانگر آینده بود و پنداشت مخاطب از آینده در را در همین اندازه محدود می‌كرد و این ماجرا كاملا شكلی كلیشه‌ای به خود گرفته است.
اما این نوع نگاه وارد حیطه دیگری از سینما نیز شد. بعد از مدتی بسیاری از فیلمسازانی كه چندان عنوان و لقب سرگرمی‌ساز برازنده‌شان نیست و جایگاه هنری و فكری شان باعث ماندگاری آنها در تاریخ سینما بوده و هست به این نوع تصویرسازی از آینده علاقه‌مند شدند البته این علاقه آنان با علاقه‌ای كه در بالا به آن اشاره شد كه صرفا برای جذب و سرگرم كردن مخاطب بود فرق دارد و اساسا با تعاریفی نظیر ژانر شباهت چندانی ندارند.
 
استنلی كوبریك با فیلم «2001: یك ادیسه فضایی» حقیقتا خود را به‌عنوان یك پیشرو در این نوع تصویرسازی معرفی كرد. نوع نگاه و دكوپاژ بی‌نظیر، انتخاب موسیقی و فیلمنامه تكان‌دهنده‌ای كه كوبریك از آنها در جهت ساخت یك اثر هنری به شدت هشدار دهنده استفاده كرد همه و همه حاكی از تعهد این كارگردان بزرگ در قبال انسان امروز و آینده دارد. كوبریك این فیلم را در سال 1968 و براساس كتابی از آرتور سی كلارك ساخت و تولید آن با تمامی سازوكارهای هالیوودی شكل گرفت. لوكیشن‌های خیره‌كننده و جلوه‌های ویژه نابی كه تماشاگر آن سال‌ها تجربه چندانی از تماشایش نداشت. با این حال كوبریك هیچ‌گاه از این موقعیت در جهت بهره‌برداری‌های مالی و سرگرمی‌سازی استفاده نكرد و همان دغدغه‌های فكری‌اش را دنبال كرد.
 
این در حالی بود كه در شرق اروپا و در روسیه كه تا حدودی درگیر جنگ سردی نفسگیر با آمریكا بود تاب تصویرسازی شگفت انگیز آمریكایی‌ها را كه با آن به ذهن مخاطب این پنداشت را تحمیل می‌كردند كه آینده فضا از آن آنهاست را نداشتند سكان هدایت این تصویرسازی از آینده را به دست آندری تاركوفسكی بزرگ دادند. یكی از سردمداران سینمای هنری اروپا در دهه‌های طلایی آن. سولاریس اگرچه از نظر جلوه‌های تصویری نمی‌توانست به پای فیلم كوبریك برسد اما به لحاظ هنری مخاطب همان تاركوفسكیهمیشگی خودش را می‌دید. در حقیقت دو غول سینمای هنری از این موقعیت سیاسی بهره خود را بردند و آثاری ساختند كه هم‌اكنون و در سال 2009 هیچ‌گاه با نگاه سیاسی هیچ فردی دیده نمی‌شوند و آثاری ناب و پرمحتوی به‌شمار می‌روند.
كوبریك علاقه‌ای زیادی به پرداختن و تصویرسازی از آینده داشت. این را می‌توان پس از فیلم «ادیسه فضایی» و قبل از ساخت فیلم «هوش مصنوعی» به‌وضوح دید. همكاری كوبریك و اسپیلبرگ به فیلمی تبدیل شد كه اگرچه كارگردانی‌اش را اسپیلبرگ برعهده داشت اما به هیچ وجه نمی‌توان رد پایی از كوبریك را در آن پیدا نكرد. هوش مصنوعی از آن دست آثاری است كه اتفاقا می‌خواهد سرگرم كند و با ساز و كارهای ژانر نیز در تعامل است، خوب داستان تعریف می‌كند، خوب به تصویر می‌كشد و در نهایت خوب هم می‌فروشد اما تفاوتش با آثاری از قبیل «من یك ربات هستم» در این است كه آن وجه تعهدی هنوز در آن وجود دارد و با تمام مولفه‌های تماشاگرپسندش در نهایت هدف و طرز تفكر خاصی را دنبال می‌كند.
 
تصویرسازی از آینده در جهت ایجاد پنداشت‌هایی خاص از جمله هشدار در قبال رفتار‌های زیست‌محیطی انسان‌ها، ماشینیسم، تولید سلاح‌های كشتار جمعی و... تنها به خود سینما محدود نمی‌شود. این نگاه وارد حیطه‌هایی نظیر سینمای مستند و نیز سینمای انیمیشن نیز شده است.
در سینمای انیمیشن و در سال 2008 استودیو پیكسار فیلمی را روانه سالن‌های سینما می‌كند كه هم خاصیت جذب مخاطب و نشاندن آن تا انتهای فیلم را دارد و هم طبق معمول اكثر آثار ساخته شده در آمریكا اهدافی را خوب یا بد دنبال می‌كند. «وال‌- ای» انیمیشنی هشداردهنده است كه انسان وابسته به ماشین، تنبل و پرخطر برای محیط‌زیست را به چالش می‌كشاند و با تصاویری كه در نگاه اول حالتی طنز آمیز دارند و اینكه انیمیشن یا همان كارتون مختص كودكان است به‌نظر می‌آیند اما در ادامه می‌بینیم كه نه تنها برای كودكان ساخته نشده بلكه برای بزرگ سالان نیز بحث‌هایی فراتر از جنبه‌های سرگرمی دارد. حتی در صحنه‌هایی از فیلم تماشاگر تحت‌تاثیر صحنه‌های هشداردهنده فیلم قرار می‌گیرد. نابودی محیط‌زیست خود از پنداشت هایی است كه سینما با تصویرسازی از آینده در ذهن مخاطبش به‌وجود می‌آورد.
 
در سینمای مستند اگرچه فرآیند تصویرسازی از آینده شكل و شمایل منسجمی ندارد و به دلیل آن ذات و هسته اصلی سینمای مستند كه تكیه به واقع گرایی و استناد است نمی‌تواند رویا پردازانه به هر زمان و مكانی كه خواست برود، اما در زمینه هشدار بابت آینده‌ای كه دیر یا زود فرا می‌رسد همیشه از سایر حوزه‌های سینمایی از جمله سینمای داستانی نیز پیشگام تر بوده و هست. در همین راستا می‌توان به فیلم مستند حقیقت ناخوشایند نیز اشاره كرد.
البته در اینجا لازم است نكته‌ای را یادآوری كنم كه مسئله آخرالزمان نیز از زیر مجموعه‌های به شدت قابل تامل، اعتنا و تاثیرگذار این نوع تصویرسازی است. اما به دلیل اینكه خود مسئله آخرالزمان آن‌قدر در سینما مورد استفاده قرار گرفته و آثار ساخته شده با رویكرد آخرالزمانی آنقدر زیاد است كه خود باید در فرصتی جداگانه مورد استفاده قرار گیرد در این مطلب سعی شده از آن صرف‌نظر شود. مباحث پیرامون سینمای آخرالزمان به گونه‌ای ا‌ست كه هر منطقه از جهان‌ساز خودشان را می‌زنند و باید به دیدگاه تك‌تك‌شان و اینكه چه اهداف سیاسی و مذهبی را دنبال می‌كنند، جداگانه پرداخته شود كه از حوصله این بحث خارج است. 
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ


The underlying connection was closed: Could not establish trust relationship for the SSL/TLS secure channel.
نظرات کاربران
ثبت نظر
نام شما
ایمیل شما
نظر شما
ارسال به دوستان
نام شما
ایمیل شما
ایمیل گیرنده
توضیحات
کد امنیتی
کد CAPTCHA
کدی که در زیر نمایش داده شده است را وارد نمایید
:                شبکه های اجتماعی پرشین پت را دنبال کنید 

face.jpg (205×206)   tw.jpg (204×224)pin.jpg (204×224)

جدیدترین مقالات

◄ گدایی کردن در حیوان شما
◄ عقیم سازی
◄ جوش در سگ ها
◄ ورزش دادن گربه ها
◄ راهنمای کلی برای نگهداری از گربه
◄ کتامین
◄ كتاب(7)
◄ چه مواد غذایی برای سگ مفید است؟
◄ چگونگي نصب برنامه و ورود به برنامه
◄ فيبر ها
◄ انتخاب اسم برای سگ نر
◄ حالا من چی کار کنم ؟
◄ گربه های ناز نازی
◄ German Shorthaired Pointer
◄ فروش گربه پرشین کت
◄ فصل چهارم
◄ گربه و نازایی ! توهم یا واقعیت؟
◄ مهناز افشار و دلفین
◄ British Shorthairs
◄ ماهي و ماهي خور
◄ شباهت حيوانات
◄ بستنی قهوه گربه
◄ Dog Fashion
◄ دکتر هومن و جراید
◄ انگل های داخلی در سگ ها
◄ معرفی دکتر شیری
◄ iهیولا ها
◄ قارچی معده در پرندگان
◄ پرورش لارو آناباتوئیدها (ترجمه)
◄ Metynnis Fasciatus
◄ شارک دم قرمز - Red Tailed Shark
◄ اپیلاتی دهان آتشی - firemouth epiplaty
◄ اطلاعات عمومی خانواده سیکلیده ها 2
◄ دراگون – Dragon
◄ مارماهی الکتریکی - electrophorus electricus
◄ سیچلاید های افریقایی
◄ اسب دریایی - Hippocampus
◄ جلبک ها اکواریوم های اب شیرین
◄ بخاری آکواریوم - Aquarium Heater
◄ انجماد اسپرم - How To Glaciation spermatozoon
◄ رفتار درماني براي سگها
◄ پولیوما ویروس در پرندگان
◄ تغذیه ایگوانا
◄ قیمت روز خودرو
◄ سگ پیتبول
◄ شی هوا هوا
◄ Belgian Sheepdog
◄ پیشینه سالوکی (تازی)
◄ رژیم غذایی مناسب برای مقابله با سوءهاضمه در اسب (ترجمه)
◄ راهنمای کلی برای نگهداری از سگ
◄ آموزش استفاده از جعبه خاک به خرگوش
◄ ایورمکتین در سگ ها
◄ گربه نژاد هیمالین
◄ تراریوم برای خزندگان
◄ غدای بچه گربه
◄ یازده سال اسارت سگ
◄ حقوق حیوانات از ۱۴ قرن قبل در اسلام مطرح شده است
◄ سگ در ایران باستان
◄ رفتار شناسي در حيوانات
◄ مردی که سگ همسایه اش را خورد+عکس
◄ Z
◄ بیضه ها
◄ انگل ژيارديا (اين تک سلولي خطرناک)
◄ "وگانیسم"
◄ عمر حیوانات چقدر است
◄ نگهداری از رتیل اوسامبارا بابون
◄ یوزپلنگ
◄ خرگوش به عنوان حیوان خانگی
◄ درماتوفیتوز (Dermatophytosis)
◄ کم خونی فقر آهن در گربه ها
◄ انواع مسمومیت های شیمیایی و غذایی در سگ
◄ حیوانات در برف
◄ زشت‌ترین سگ دنیا»
◄ پیراهنی برای عاشقان گربه
◄ نی نی های بامزه در لباس حیوانات
◄ پرشین پت نماینده انحصاری فربیلا در ایران
◄ چرا سگ ها به دنیال دم خود میگردند
◄ | German Wirehaired Pointer
◄ Redbone Coonhound
◄ Chinook
dram film izle