پت شاپ پرشین پت
Follow Us
facebook twitter blog google

خبر های روز حیوانات خانگی

  • چراغ شب مرغ ◄ چراغ شب مرغ
      نور شب معمولی تبدیل شده به یک مرغ شایان ستایش با شخصیتی فراموش نشدنی که باعث می شود بچه ها قبل از خواب لبخند بزنند . Chicken Night Light که توسط Zanwen Li طراحی شده است، زمان خواب را به درخششی گرم و ملایم از آرامش تبدیل می کند. این چراغ شب که به شکل یک جوجه چاق و شایان ستایش است، به لبخند زدن در شب و افزایش روشنایی در صبح کمک می کند. لامپ مرغ نوری آرام بخش می تابید که اتاق را آرام می کند و به بچه های کوچک کمک می کند تا با آرامش از آنجا دور شوند و با مثبت اندیشی از خواب بیدار شوند.
  • مبلمان خالی از سکنه با پاهای عنکبوت ◄ مبلمان خالی از سکنه با پاهای عنکبوت
      مبلمان گوتیک که روی پاهای عنکبوتی متعادل شده اند، عناصر طراحی ترسناک و غیرمنتظره با موضوع هالووین را با مواد لوکس با کیفیت بالا ترکیب می کنند . Arachnid طراحی شده توسط Haunt مجموعه جدیدی از مبلمان لوکس گوتیک است که فانتزی جاودانه را وارد عصر مدرن می کند. صندلی تخت، میز کناری ، و تخت با پاهای عنکبوتی با ابهت که از زیر هر قطعه می خزند، بالا می روند. هر اثر عنکبوتی ترکیبی از ظرافت و هنر تاریک است که همه از چوب ماهون جامد توسط صنعتگران چیره دست تراشیده شده است.
  • قاب دوربین فیدر پرنده ◄ قاب دوربین فیدر پرنده
      غذیه پرنده چند منظوره با کیف یکپارچه برای دوربین در فضای باز به افراد اجازه می دهد تا پرندگان را در حیاط خلوت خود تغذیه و ضبط کنند . تغذیه پرنده که توسط Wasserstein برای قرار دادن دوربین‌های محبوبی مانند Wyze Cam طراحی شده است به شما کمک می‌کند هر صدای جیر جیر و بال زدن را با وضوح بالا ثبت کنید. در عین حال که دوربین شما را از باران، باد و عناصر بیرونی در امان نگه می‌دارد، حیات وحش را مستقیماً در معرض دید قرار می‌دهد. این تغذیه کننده پرنده که به راحتی بر روی درختان یا دیوارها نصب می شود و با انرژی خورشیدی سازگار است، پرنده نگری را به یک ماجراجویی با فناوری پیشرفته تبدیل می کند.
  • بستنی قهوه گربه ◄ بستنی قهوه گربه
      آثار هنری شگفت انگیز نقاشی شده با قهوه توسط هنرمند روسی Elena Efremova . انواع مختلف قهوه ویژگی منحصر به فردی را برای هر نقاشی گربه ایجاد می کند .
  •  قهوه به یاد ماندنی دارای تصاویر زیبای جغده ◄ قهوه به یاد ماندنی دارای تصاویر زیبای جغده
      فنجان های قهوه به یاد ماندنی دارای تصاویر زیبای جغدهای شایان ستایش با چشمانی به اندازه چشمان شما پس از اولین جرعه است. بسته بندی Boo Takeaway و فنجان های قهوه که توسط Backbone Branding برای خط جدید قهوه رویال ارمنستان "Owl" طراحی شده است. در ارمنی، "بو" به معنای "جغد" است، اشاره مستقیم به پرنده شب‌زی، که برای یک برند قهوه از آن به عنوان نام استفاده می‌کند. چشمان کنجکاو جغد با فنجان های دارای تصاویر کارتونی که آنها را به جغدهای جذاب تبدیل می کند، به کانون طراحی تبدیل می شود. فنجان‌های قهوه جغد در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند تا با زمانی از روز که قهوه سفارش می‌دهید، مطابقت داشته باشد، چه برای بیدار شدن از خواب صبحگاهی و چه در اواخر شب.
  • قاب دوربین فیدر پرنده ◄ قاب دوربین فیدر پرنده
      تغذیه پرنده چند منظوره با کیف یکپارچه برای دوربین در فضای باز به افراد اجازه می دهد تا پرندگان را در حیاط خلوت خود تغذیه و ضبط کنند . تغذیه کننده پرنده که توسط Wasserstein برای قرار دادن دوربین های محبوبی مانند Wyze Cam طراحی شده است به شما کمک می کند هر صدای جیر جیر و بال زدن را با وضوح بالا ثبت کنید. در عین حال که دوربین شما را از باران، باد و عناصر بیرونی در امان نگه می‌دارد، حیات وحش را مستقیماً در معرض دید قرار می‌دهد. این تغذیه کننده پرنده که به راحتی بر روی درختان یا دیوارها نصب می شود و با انرژی خورشیدی سازگار است، پرنده نگری را به یک ماجراجویی با فناوری پیشرفته تبدیل می کند.
  • بستنی آموزشی به شکل کوه یخ ◄ بستنی آموزشی به شکل کوه یخ
      بستنی آموزشی به شکل کوه یخ ذوب می شود تا یک پنگوئن یا خرس قطبی را در بالای چوب بستنی نشان دهد. بسته بندی بستنی تابستانی تاک طراحی شده توسط BXL به بچه ها در مورد تأثیر تغییرات آب و هوا می آموزد. این طراحی بسته بندی قدرتمند است زیرا یک تجربه ساده از خوردن بستنی را به یک درس قابل تامل تبدیل می کند. این نشان دهنده ناپدید شدن حیات وحش در مناطق قطب شمال به دلیل گرمایش جهانی است.
  • کفش های میکی موس ◄ کفش های میکی موس
      کفش‌های پاشنه بلند خلاقانه با گوش‌های نمادین میکی موس که به جلو متصل شده‌اند، ترکیبی عالی از شیطنت دوران کودکی و مد بزرگسالان هستند. کفش های میکی موس توسط کوپرنی طراحی شده اند زیرا بزرگسالان دیزنی نیز به مد لباس نیاز دارند. در نمایشگاه کوپرنی بهار تابستان 2025 در دیزنی لند پاریس رونمایی شد. کفش های میکی موس که در ایتالیا ساخته شده اند، یک کفش کلکسیونی با نسخه محدود هستند که ترکیبی از تجمل و نوستالژی هستند.
  • ماسک صورت Cthulhu ◄ ماسک صورت Cthulhu
      ماسک صورت خلاقانه با شاخک‌های چرم واقعی برای افرادی که می‌خواهند به نظر برسند که به تازگی از رویای تب لاوکرافت بیرون آمده‌اند. ماسک صورت Steampunk Cthulhu که توسط Uchronic از چرم ساخته شده است ، با هر شاخک شکل و جزئیات برای به تصویر کشیدن آن حال و هوای وهم انگیز و اخروی. چرم با کیفیت بالا برش خورده، قالب‌گیری شده و دوخته می‌شود تا جلوه‌ای واقعی و لغزنده به ماسک بدهد. تناسب قابل تنظیم، ماسک صورت Cthulhu را به طرز شگفت‌آوری راحت نگه می‌دارد، زیرا در مناطق بایر حرکت می‌کنید یا در Burning Man مورد توجه قرار می‌گیرید.
  • کیف دستی میکی موس ◄ کیف دستی میکی موس
      کیف چرمی شیک و چشم نوازی که برای طرفداران شیک دیزنی ساخته شده است با گوش های نمادین میکی موس در بالا ارائه می شود. کیف سوایپ میکی موس توسط کوپرنی برای کسانی که عاشق دیزنی و مد بالا هستند طراحی شده است. کیف دستی میکی موس که در ایتالیا از چرم مشکی باکیفیت ساخته شده است، هم یک کیف روزمره کلکسیونی و هم پوشیدنی است. در طول نمایش مد SS25 Coperni در دیزنی لند پاریس معرفی شد.
12345678910بعدیآخرین
(1 - 10) / 29369    |     صفحه 1 از 2937
RSS

GetPagedList: 0,440,,False,False,False,CreationDate,0,10

معرفي نژاد گربه


اخبار ومقالات - گالری


نمایش متن مقالات

گفت‌وگو با شهره لرستانی، بازیگر سریال «سه، پنج، دو»

قصه فیلم ها مردانه است
لوكیشن مجموعه «سه، پنج، دو» شاید بهترین مكان برای گفت‌وگو با شهره لرستانی باشد كه این روزها سرگرم بازی در این مجموعه است . او كه با ایفای كاراكتر شهلا، جذابیت‌های یك همسر ورزشی را به نمایش می‌گذارد، در كنار فرهاد آئیش و دیگر بازیگرانی كه هر یك حضورشان در عرصه طنز با جذابیت‌هایی برای مخاطب همراه بوده، مهمان خانه‌های ماست. او بیشتر از آن كه مادر این خانواده باشد، تلاش می‌كند تا با همسو شدن با دغدغه‌های فكری حشمت، قطب مقابل طنز این قصه را پر كند. با او كه پیش از این نیز در آثار كمیكی چون «دارا و ندار»، «سه‌در چهار»، «لیلی بامن است»، «اشك‌ها و لبخندها»‌ و... به ایفای نقش پرداخته و در حال حاضر نیز مجموعه «مختارنامه» با بازی جدی او روی آنتن قرار دارد، گفت‌گویی داشته‌ایم كه پیش‌روی شماست.

در مجموعه «سه، پنج، دو» بازی شما در مقابل فرهاد آئیش به نوعی 2 طنز متفاوت را به نمایش می‌گذارد به طوری كه ایشان فانتزی و شما به سمت شخصیتی رئال در حركتید. این دوگانگی را چگونه در بستر بازیتان باورپذیر كردید؟
در فیلم «نصف مال من نصف مال تو» با فرهاد آئیش همبازی بودم. نوع بازی‌ها كاملا اغراق‌آمیز و فانتزی بود؛ اما در سریال «سه، پنج، دو» طبق صحبت‌های اولیه و بالطبع كارگردان، بازی رئال دارم. اما این كه شما اشاره داشتید جنس بازی‌ها فرق دارد، باید بگویم موافق هستم. بازی‌ها فرق دارد، اما سوالی است كه باید كارگردان كار جواب بدهد؛ چرا كه ایشان مسوول هماهنگی و تنظیم جنس بازی‌ها هستند. در واقع این سوال را نباید جوابگو باشم و فقط به عنوان بازیگر جوابگوی بازی خودم هستم؛ بازی رئالی كه از هرگونه اغراقی به دور است.

كاراكتر شهلا تا چه اندازه در فیلمنامه بسط داده شد و به چه میزان درونیات این نقش را با بررسی‌های پیش تولیدی بروز دادید؟
طبق صحبت‌های اولیه، خط سیر ماجرا مشخص شد و این كه متن‌ها بر چه اساسی نوشته شود و آنچه وجود دارد این است كه این زن شهروند درجه دوم محسوب می‌شود. كاراكتر پررنگی ندارد و طبیعتا نمایشی كه از این كاراكتر درآمد، در همین حد بود. «سه،پنج،دو» كار مردانه است چرا كه متاسفانه ورزش فوتبال كاری مردانه محسوب می‌شود.

به گفته شما، زن‌ها در این مجموعه بعد از مردها نمود دارند. در رهیافت‌های ورزشی سهمشان چه‌میزان است؟
اكثر سكانس‌ها مربوط به مسائل خانه و حریم خانواده است كه باعث می‌شود سریال معمولی جلوه كند. اگر چه حضور زن در حریم ورزش پررنگ نیست، این اشكال از سوی نویسنده یا كارگردان و... نیست بلكه جامعه‌شناسی ما ایراد دارد چرا زن‌ها نباید در عرصه اجتماع و ورزش حضور پررنگی داشته باشند؟ اگر این چنین بود، بازتاب آن در فیلم‌ها مستتر بود. به همین دلیل زن‌ها شهروندان درجه دوم محسوب می‌شوند؛ زیرا قصه، قصه مردانه است.

در این داستان نقطه عطفی وجود دارد كه در پی آن با تحول چشمگیر زندگی حشمت روبه‌رو هستیم كه در این بین كاراكتر شهلا تنها با چند تغییر ظاهری سریع همچون پوشش و... بیان می‌شود. چرا این تحول در درونیات این نقش كمتر دیده می‌شود؟
چندین بار اتودهای مختلفی را امتحان كردم و كوشیدم كاراكتر شهلا را با ژست و حتی گفتن دیالوگ‌های خارجی ایفا كنم؛ اما آقای سهیلی‌زاده مانع هرگونه اغراق در این كاراكتر شد و به طور صریح از من خواست در حیطه تعیین شده حركت كنم. به‌هرحال زمانی كه بازی می‌كنم تابع 100درصد كارگردان هستم، ضمن این كه ایشان كارگردان خوب و كم‌حاشیه‌ای است، فرصت را مغتنم دانستم كه تجربه همكاری با ایشان را بعد از سال‌ها داشته باشم.

به عنوان بازیگری كه حرفه كارگردانی را نیز تجربه كرده است تا چه اندازه در پذیرش شرح نقش تابع كارگردان هستید؟
وقتی كارگردانی می‌كنم توقع دارم بازیگرانم هرآنچه را كه گفته می‌شود براحتی بپذیرند. در واقع سعی دارم از بازیگران از پیش تعیین شده پرهیز كنم. لغت‌بازی به معنای باز شدن و مخالف بسته بودن است. وقتی كسی بسته است جزمی نگاه می‌كند و ناخودآگاه نمی‌تواند فكر و ایده جدید را بپذیرد. همیشه دوست دارم با كسانی كار كنم كه باز باشند؛ زیرا فضای باز ذهنیت جدی را می‌پذیرد. پس چه در مقام بازیگری و چه كارگردانی تابع این شیوه هستم و زمانی كه ایفای نقش را به عهده می‌گیرم به‌گونه‌ای ایفای نقش می‌كنم كه كارگردان می‌خواهد. به هر حال كارگردان به نوبه خود صاحب اثر است.

شما به باز بودن دید كارگردانی اشاره كردید، اگر بخواهیم این مقوله را وارد طنز كنیم آیا قبول دارید كه اكثر كاراكترهای طنزی كه ایفا كردید، از یك وضعیت مشابه پیروی می‌كند؟
این قضیه را این‌گونه برایتان بازگو می‌كنم كه بازیگر چیزی را باخود نمی‌آورد، بلكه قصه باید فضا را ایجاد كند. شما اگر قرار باشد نقش زن فقیر، بیوه و... را بازی كنید، در كار بعدی نیز با كمی تفاوت این نقش را ایفا می‌كنید. به نظرم متفاوت بودن شخصیت باعث تفاوت در كاراكترها می‌شود. من در «اشك‌ها و لبخندها» جنس بازی‌ام كاملا متفاوت با این كارم بود؛ زیرا در آنجا نوع بازی به سمت كاراكتری متفاوت سوق داده می‌شد. یا در فیلم «زیردرخت هلو» و «مختارنامه» ‌جنس بازی‌هایم با یكدیگر فرق داشت. معتقدم وضعیت باید قابل قبول باشد تا بازی مورد پذیرش قرار گیرد. شخصا به صادق بودن اعتقاد دارم چون اگر در كاراكتر صادق نباشی، مردم نمی‌پذیرند. از طرفی از طریق یك‌سری ری‌اكشن غیرمعمول و غلوآمیز نمی‌توان متفاوت عمل كرد. در واقع شهلای قصه «سه،پنج،دو» مانند زن قصه «سه در چهار» است. با آن كه این كار برایم نوآوری ندارد اما كاری است كه كارگردان خواستار آن است و من تابع او هستم.

آیا نبودن این تفاوت‌ها به دلیل عدم تفاوت در نقش‌های پیشنهادی و فیلمنامه است؟
سالی یك بار برای تلویزیون بازی می‌كنم. اگر دقت كرده باشید بعد از سریال «اشك‌ها و لبخندها» حضور نداشتم تا مجددا در سریال دارا و ندار. یكی از عوامل اصلی حضور نداشتنم در تلویزیون، تكراری بودن كاراكتر است كه رغبتی به همكاری با آنها ندارم، مگر این كه شرایط و كارگردان خاصی دخیل باشد كه بپذیرم. البته به فضای ایجادشده هم بستگی دارد. فضای اولیه نیز از قصه ناشی می‌شود. بندرت كارگردان جسوری پیدا می‌شود كه كار متفاوت از بازیگرانش را بخواهد. بكرات نشان داده‌ام آمادگی هرگونه كاراكترهای جدی، طنز و ... را دارم.

آیا بخشی از این جسارت به توان و ریسك‌پذیری بازیگر برمی‌گردد؟
باعكس قضیه موافق هستم؛ چرا كه باید كارگردان ریسك‌پذیری بالایی داشته باشد. شما را باید در جایگاه ببیند و محك بزند. برای دیده شدن نیاز به بازی است و برای بازی كردن باید فراخوانده شوی و برای خوانده شدن نیز باید دعوت شوی كه همگی اینها مستلزم یك فرد ریسك‌پذیر است. در «فرار بزرگ» پایه بازی‌ام فرق داشت. پایه و جنس بازی فضا را ایجاد می‌كند.

شهلای قصه ««سه، پنج، دو»» در جایی از حیطه‌ مادر و خانه‌داری خارج می‌شود، در حوزه ورزشی چه جایگاهی دارد؟
طی صحبت‌های اولیه قرار شد زن وارد حیطه ورزش شود و خودخواهی‌هایی را به نمایش بگذارد. در اصل این زن دلش می‌خواهد با افتتاح ورزشگاه بانوان به رشد و شكوفایی برسد. طرح این قضیه را به سهیلی‌‌زاده پیشنهاد دادم و ایشان با رویی گشاده قبول كردند؛ اما متاسفانه زیاد به مقوله حضور زن در ورزش پرداخته نشد.

به عنوان شخصی كه تجربه هدایتگری بازیگران را دارد كارگردانی آقای سهیلی‌زاده را چگونه دیدید؟
سهیلی‌زاده از جمله كارگردان‌هایی است كه درعین باهوشی و بی‌حاشیه بودن، توجه و تمركز به كارشان دارند و برخلاف دیگر كارگردان‌ها كار كردن با چنین آدمی خسته‌كننده نیست و اما وجه پررنگ این كار كه به نوعی به كمرنگ‌تر بودن زن در قصه می‌انجامد، این است كه مردها قهرمان اصلی قصه هستند. دید و نگاهشان كاملا مردانه است و همیشه بار اصلی ماجرا را به دوش مردها می‌گذارند.
محصولات فروشگاه مرتبط با این مقاله
نظرات کاربران
ثبت نظر
نام شما
ایمیل شما
نظر شما
ارسال به دوستان
نام شما
ایمیل شما
ایمیل گیرنده
توضیحات
کد امنیتی
کد CAPTCHA
کدی که در زیر نمایش داده شده است را وارد نمایید
:                شبکه های اجتماعی پرشین پت را دنبال کنید 

face.jpg (205×206)   tw.jpg (204×224)pin.jpg (204×224)

جدیدترین مقالات

◄ گدایی کردن در حیوان شما
◄ عقیم سازی
◄ جوش در سگ ها
◄ ورزش دادن گربه ها
◄ راهنمای کلی برای نگهداری از گربه
◄ کتامین
◄ كتاب(7)
◄ چه مواد غذایی برای سگ مفید است؟
◄ چگونگي نصب برنامه و ورود به برنامه
◄ فيبر ها
◄ انتخاب اسم برای سگ نر
◄ حالا من چی کار کنم ؟
◄ گربه های ناز نازی
◄ German Shorthaired Pointer
◄ فروش گربه پرشین کت
◄ فصل چهارم
◄ گربه و نازایی ! توهم یا واقعیت؟
◄ مهناز افشار و دلفین
◄ British Shorthairs
◄ ماهي و ماهي خور
◄ شباهت حيوانات
◄ چراغ شب مرغ
◄ Dog Fashion
◄ دکتر هومن و جراید
◄ انگل های داخلی در سگ ها
◄ معرفی دکتر شیری
◄ iهیولا ها
◄ قارچی معده در پرندگان
◄ پرورش لارو آناباتوئیدها (ترجمه)
◄ Metynnis Fasciatus
◄ شارک دم قرمز - Red Tailed Shark
◄ اپیلاتی دهان آتشی - firemouth epiplaty
◄ اطلاعات عمومی خانواده سیکلیده ها 2
◄ دراگون – Dragon
◄ مارماهی الکتریکی - electrophorus electricus
◄ سیچلاید های افریقایی
◄ اسب دریایی - Hippocampus
◄ جلبک ها اکواریوم های اب شیرین
◄ بخاری آکواریوم - Aquarium Heater
◄ انجماد اسپرم - How To Glaciation spermatozoon
◄ رفتار درماني براي سگها
◄ پولیوما ویروس در پرندگان
◄ تغذیه ایگوانا
◄ قیمت روز خودرو
◄ سگ پیتبول
◄ شی هوا هوا
◄ Belgian Sheepdog
◄ پیشینه سالوکی (تازی)
◄ رژیم غذایی مناسب برای مقابله با سوءهاضمه در اسب (ترجمه)
◄ راهنمای کلی برای نگهداری از سگ
◄ آموزش استفاده از جعبه خاک به خرگوش
◄ ایورمکتین در سگ ها
◄ گربه نژاد هیمالین
◄ تراریوم برای خزندگان
◄ غدای بچه گربه
◄ یازده سال اسارت سگ
◄ حقوق حیوانات از ۱۴ قرن قبل در اسلام مطرح شده است
◄ سگ در ایران باستان
◄ رفتار شناسي در حيوانات
◄ مردی که سگ همسایه اش را خورد+عکس
◄ Z
◄ بیضه ها
◄ انگل ژيارديا (اين تک سلولي خطرناک)
◄ "وگانیسم"
◄ عمر حیوانات چقدر است
◄ نگهداری از رتیل اوسامبارا بابون
◄ یوزپلنگ
◄ خرگوش به عنوان حیوان خانگی
◄ درماتوفیتوز (Dermatophytosis)
◄ کم خونی فقر آهن در گربه ها
◄ انواع مسمومیت های شیمیایی و غذایی در سگ
◄ حیوانات در برف
◄ زشت‌ترین سگ دنیا»
◄ پیراهنی برای عاشقان گربه
◄ نی نی های بامزه در لباس حیوانات
◄ پرشین پت نماینده انحصاری فربیلا در ایران
◄ چرا سگ ها به دنیال دم خود میگردند
◄ | German Wirehaired Pointer
◄ Redbone Coonhound
◄ Chinook
dram film izle