Follow Us
facebook twitter blog google

متن کامل خبر

بازی های روزانه با سگها

ازی های روزانه با سگ (ترجمه )

بازی کردن با سگ ، به وضعیت سلامت روانی سگ بسیار کمک می کند.
سگها در دسته ی حیوانات اجتماعی قرار می گیرند.بازی کردن جزء اصلی سلامت روانی و خوشحالی و رفاه سگهاست. اسباب بازی و بازی می تواند با بی حوصلگی و ملالت مبارزه کند و میتواند از رفتارهای مخرب سگ به علت تخلیه شدن انرژی جلوگیری کند.
حفاری و کاوش برای تشویقی :
انجمن انسانی آمریکا توصیه می کند که این بازی ها با عروسک های مشابه کونگ انجام شود.اسباب بازی با سایز مناسب برای سگتان انتخاب کنید و آن را با کره بادام زمینی ، پنیر خامه ای ،یا تشویقی های تکه شدخ و یا از مخلوطی از موارد ذکر شده پر کنید.این می تواند سگهای کوشا و باهوش را ساعتها مشغول نگه دارد.در تابستان و هوای گرم این اسباب بازی ها را که با کره بادام زمینی و یا پنیر خامه ای پر کرده اید را در فریزر قرار دهید و سپس به سگتان بدهید تا کمی حس خنکی و تازگی را در آن بیشتر کنید.
قایم باشک : (پنهان کردن و جستجو )
این یک بازی فوق العاده برای روزهای بارانی و یا محیط داخل خانه ( محیط بسته ) است. اسباب بازی ها و یا تشویقی ها را در گوشه و کنار خانه پنهان کنید.حتی می توانید آنها را زیر سبد یا کاسه ای بر عکس شده قرار دهید.سگها معمولا وقتی خودشان بتوانند اسباب بازی را پیدا کنند علاقه بیشتری نشان می دهند.برای اینکه سگ خود را به چالش بیشتری بکشید تشویقی ها را زیر فنجان های بر عکس شده قرار دهید.زیر چند فنجان را نیز خالی بگذارید تا ببینید آیا سگتان می تواند فنجان پر را پیدا کند.!؟
طناب کشی ( تاگ فور وار)
اغلب سگها عاشق این بازی هستند.این میدان جنگ قدرت بهترین راه برای مستحکم سازی رابطه سگ و انسان است.البته بیشتر سگها از بازی طناب کشی با انسانها همانقدر لذت می برند که از این بازی با سایر سگها لذت می برند.اسباب بازی هایی نیز وجود دارد که امکان طناب بازی 4 سگ به طور همزمان را می دهد.همچنین یک طناب گره دار نیز می تواند بازی خوب و هیجان انگیزی را برای سگتان فراهم کند.
فریزبی :
برخی از سگها گرفتن دیسکهای چرخان در هوا را بسیار دوست دارند.بازی با فریزبی عکس العمل سگ را به چالش می کشد و سرعت عمل او را افزایش می دهد.دنبال کردن فریزبی و گرفتن آن در هوا مستقیما بر روی قدرت شکار سگ تاثیر می گذارد.سگها به طور زاتی میل شدیدی به دنبال کردن و گرفتن اجسام کوچک دارند.گرفتن فریزبی ویک فعالیت فیزیکی خوب برای سگ شماست و به عنوان ورزش بی اندازه برای او مفید است.
مترجم : پ.ح
منبع :
www.ehow .com
______________
The underlying connection was closed: An unexpected error occurred on a send.
نظرات کاربران
ثبت نظر
نام شما
ایمیل شما
نظر شما
ارسال به دوستان
نام شما
ایمیل شما
ایمیل گیرنده
توضیحات
کد امنیتی
کد CAPTCHA
کدی که در زیر نمایش داده شده است را وارد نمایید
dram film izle