Follow Us
facebook twitter blog google

متن کامل خبر

چگونگی مراقبت از لاکپشت برکه ای اروپایی(ترجمه

)
چگونگی مراقبت از لاکپشت برکه ای اروپایی

لاکپشت های برکه ای اروپایی (Emys orbicularis) ، لاکپشت های اب شیرین هستند که در تالاب ها ، دریاچه ها و رودخانه های اهسته فرانسه ، یونان ، ایتالیا ، اسپانیا ، پرتغال و ایالات بالتیک یافت می شوند . هوش انها و طبیعت اجتماعی انها و همچنین توانایی انها برای ماندن در شرایط نامساعد ، لاکپشت های برکه ای اروپایی را تبدیل به گونه خوبی از لاک پشت ها برای نگهداری به عنوان پت کرده است . یادگیری مراقبت صحیح از لاکپشت برکه ای اروپایی خود اسان ، لذت بخش و با ارزش است .

دستورالعمل ها

وسایل مورد نیاز

لاکپشت برکه ای اروپایی
تانک 80 لیتری
ماسه اکواریوم
گیاه ابی
فیلتر
بخاری
یک تخته ، چوب پنبه یا سنگ
گیره لامپ
لامپ 60 وات
غذای لاکپشت
پودر کلسیم و مکمل 3D

1- یک اکواریوم 80 لیتری یا بزرگتر را برای لاکپشت خود تهیه کنید . برای فراهم کردن سطح بزرگتری برای لاکپشتتان ، اکواریوم "بلند" یا "مادر" را به جای اکواریوم های معمولی انتحاب کنید .

2- 3 سانتیمتر از ماسه اکواریوم در کف تانک بریزید . 5-6 سانتی متر اب گرم روی ماسه بریزید . فیلتر و هیتر را برای تمیز و گرم نگه داشتن اب نصب کنید . بخاری را روی درجه 25تا 27 درجه سلسیوس تنظیم کنید .

3- مقداری گیاه اکواریومی مانند شاهی ابی ، خزه ، سالوانیا و سنبل ابی برای فراهم کردن ظاهری طبیعی تر و مکانهایی برای لاکپشتتان که در انها پنهان شود به اکواریمتان اضافه کنید . لایه ای دیگر از ماسه اکواریوم را برای محکم کردن ریشه گیاهان ابزی غیر شناور به کف تانک ، اضافه کنید .

4- تکه ای تخته یا چوب پنبه یا تکه ای سنگ صاف را برای فراهم کردن نحلی خشک که لاکپشت برکه ای اروپایی شما بتواند در انجا استراحت کند ، در تانک خود قرار دهید . از گیره لامپ برای متصل کردن لامپ 60 واتی به بالای تانک استفاده کنید . لامپ را طوری متصل کنید که بالای خشکی قرار داشته باشد و محلی برای افتاب گرفتن لاکپشت برکه ای اروپایی شما باشد .
5.لاکپشت برکه ای اروپایی خود را در اکواریوم اماده شده خود قرار دهید اجازه دهید تا لاکپشتتان به زیستگاه جدید خود عادت کند .

6- رژیم متعادل و متنوعی را برای لاکپشت خود در نظر بگیرید که شامل پلت ها یا پولکی غذای تجاری لاکپشت ، کرم خاکی ، حلزون ، جیرجیرک و قطعات خرد شده ماهی خام است . کلسیوم بدون فسفر و مکمل D3 را برای فراهم کردن مواد مغذی مورد نیاز لاکپشتتان و سلامتیش ، روی غذای انها بپاشید . برای جلوگیری از افراط غذایی ، 3 یا 4 بار در هفته به لاکپشتتان غذا بدهید .

7- برای جلوگیری از راکد ملندن اب ، هر 2 یا 3 هفته یک بار اب تانکتان را عوض کنید . تمیز نگه داشتن اب تانک برای سلامت لاکپشت برکه ای اروپاییتان ضروری است .
نکات و هشدار ها

·به لاکپشت های برکه ای اروپایی می توان غذای خشک سگ و گربه یا غذای ماهی قزل الا نیز داد . فقط قبل از اینکه غذا را به لاکپشتتان بدهید مطمئن شوید که خشک است .

·لاکپشت های برکه ای اروپاییتان را از نور مستقیم افتاب و گرمای زیاد دور نگه دارید .
منبع : www.ehow.com
مترجم : غزاله .م
__________________
The underlying connection was closed: Could not establish trust relationship for the SSL/TLS secure channel.
نظرات کاربران
  • 1
    باعرض سلام می خواستم بگم که این مطلب عالی بود اما لاک پشت من نوع برکه ای اروپایی هست و فقط گوشت می خوره . لطفا کمکم کنید که من با این لاک پشت چیکار کنم؟؟؟؟
  • 1
    باعرض سلام می خواستم بگم که این مطلب عالی بود اما لاک پشت من نوع برکه ای اروپایی هست و فقط گوشت می خوره . لطفا کمکم کنید که من با این لاک پشت چیکار کنم؟؟؟؟
  • 0
    لا ک پشت من برکه ای ارو پاییه واون هی شیشه رو خراش میندازه چه گونه میتوانم ارامش کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهش میکنم بگید
ثبت نظر
نام شما
ایمیل شما
نظر شما
ارسال به دوستان
نام شما
ایمیل شما
ایمیل گیرنده
توضیحات
کد امنیتی
کد CAPTCHA
کدی که در زیر نمایش داده شده است را وارد نمایید
کاربران با این تگها این مقاله را پیدا کرده اند :

مناسب

لاکپشت

آبی

غذای

بفهمیم

داری

نور

فروش

اطلاعاتی

بخاری

صحیح

هــــا

لاک

غذا

تغذیه

تربیت

مقاله

خشکی

درمان

اروپايي

آكواريوم

کامل

تولید

گیاهان

خاکی

زندگی

پشت

سن

مثل

اطلاعات

مکمل

اموزش

نوزاد

اکواریوم

اب

نحوه

گالری

آبزی

بركه

نوزادان

مورد

طرز

وسایل

دامپزشکی

نیاز

لاک‎پشت‎های

برکه

تشخیص

شیرین

ی

گرمای

نکات

ارزش

قیمت

من

انگلیسی

شرایط

داشتن

جنگلی

بـه

لاك

گرم

روش

خشک

چگونگی

است

خانگی

سگ

بـا

سنبل

نگهداری

آکواریوم

چشمی

مریض

آموزش

رودخانه

مهم

مراقبت

بیماری

چشم

عکس

چیست

پایی

منزل

سکه

کلینیک

اروپایی

dram film izle