پت شاپ پرشین پت
Follow Us
facebook twitter blog google

خبر های روز حیوانات خانگی

  • گیره قابل توسعه گیاه ماریو پیرانا ◄ گیره قابل توسعه گیاه ماریو پیرانا
      اسباب‌بازی قابل تمدید چاپ سه بعدی که شبیه شخصیت ترسناک گیاه پیرانا از بازی‌های ویدیویی کلاسیک Super Mario Bros است. از Grabber قابل گسترش گیاه پیرانا برای برداشتن اقلام از مکان های صعب العبور، اعم از تنقلات، کلیدها یا سایر اشیاء کوچک استفاده کنید. نسخه چاپی سه بعدی که توسط Alice3DTreasures از مواد PLA سازگار با محیط زیست ساخته شده است، هم پایدار و هم برای محیط زیست بی خطر است. هر گیربکس تحت بازرسی های کیفی کامل قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای بالا را برآورده می کند و در مجموعه اسباب بازی های طرفداران ماریو قرار می گیرد.
  • صندلی چوبی به شکل زرافه ◄ صندلی چوبی به شکل زرافه
      صندلی چوبی به شکل زرافه دارای کشوی یکپارچه برای نگهداری کاغذ طراحی و مداد رنگی است. صندلی زرافه طراحی شده توسط لوئیس لیم برای بچه ها به عنوان میز نقاشی و بزرگسالان می توانند از آن به عنوان صندلی برای نشستن و استراحت در حین بازی کودکان استفاده کنند.
  • lمیز کار مشترک با گربه ◄ lمیز کار مشترک با گربه
      میز اداری ارگونومیک با طراحی توخالی تضمین می کند که دستان شما در ارتفاع مطلوب قرار دارند و فشار و ناراحتی را در ساعات طولانی کار کاهش می دهد. میز توخالی طراحی شده توسط SUNRIU وعده می دهد که تجربه فضای کاری را با نگه داشتن دستان شما در ارتفاع عالی افزایش دهد. ناحیه فرورفته در داخل سطح میز شکل گرفته است و با ظرافت برای نگه داشتن دستان شما هنگام درگیر شدن با کارهای روزانه خود، حجاری شده است. میز ساخته شده از تخته سه لا شامل نقاط تعیین شده برای وسایل ضروری و ابزارهای رایج است که جریان کار را بهینه می کند و به هم ریختگی را به حداقل می رساند.
  • ک زنبور رباتیک ◄ ک زنبور رباتیک
      پهپاد مینیاتوری ساخته شده برای پرواز ازدحام مستقل شبیه یک زنبور رباتیک است و از الگوهای پرواز طبیعی زنبورها الهام گرفته شده است. Festo BionicBee تنها 34 گرم وزن دارد و به لطف ساختار فوق العاده سبک و مانور استثنایی، از قابلیت های چشمگیری برخوردار است. مجهز به فناوری پیشرفته، هر پهپاد به طور مستقل در یک گروه حرکت می کند و مسیرهای از پیش تعیین شده را با دقتی بی نظیر دنبال می کند. از طریق کالیبراسیون هوشمند، Bionic Bee عملکرد را بهینه می‌کند و هماهنگی یکپارچه را در میان گروه تضمین می‌کند. این نوآوری نشان دهنده اوج بیومیمیک و پیشرفت تکنولوژی در طراحی هواپیماهای بدون سرنشین است.
  • تخت راحت با آکواریوم ◄ تخت راحت با آکواریوم
      تخت راحت با آکواریوم سفارشی بزرگ که 650 گالن آب را در خود جای می دهد و هنگام خواب شما را احاطه می کند . آکواریوم زیبای سر تخت برای Furnitureland South توسط Wayde King و Brett Raymer از تولید مخازن اکریلیک طراحی شده است.
  • تخت توتور ◄ تخت توتور
      تختخواب راحت طراحی شده تا شبیه موجودی غول پیکر شایان ستایش از انیمیشن من Neighbor Totoro اثر هایائو میازاکی باشد. در این تخت خواب / کیسه خواب نرم توتورو به راحتی به خواب خواهید رفت و رویای ماجراهای شگفت انگیزی خواهید داشت
  • چراغ شب به شکل حیوانات که شبیه یک گوسفند ◄ چراغ شب به شکل حیوانات که شبیه یک گوسفند
      چراغ شب به شکل حیوانات که شبیه یک گوسفند بامزه طراحی شده است ، به ایجاد لحظاتی دنج و خاطرات ماندگار با بچه های کوچکتان کمک می کند. چراغ شب گوسفند از MoziDozen، روال روزانه قبل از خواب را جالب نگه می دارد و شمارش گوسفندان را بسیار زیباتر می کند. ساخته شده از مواد طبیعی مانند گردو، خاکستر و نمد پشمی، درخشندگی نرمی از خود ساطع می کند که می تواند مطابق با ترجیحات فردی تنظیم شود. Sheep Lamp دارای فناوری بی سیم است که به آن اجازه می دهد تا از پایه شارژ جدا شود تا به راحتی در اطراف اتاق قرار گیرد. ایده‌آل برای داستان‌های قبل از خواب و شمارش گوسفند، The Sheep Night Light به همراهی لذت‌بخش برای کودکان در هنگام خوابیدن تبدیل می‌شود. هنگامی که داستان به پایان می رسد، گوسفند "به خانه باز می گردد" به پایگاه شارژ خود، آماده برای درخشش دوباره در شب بعد.
  • صندلی چوبی توسط جویس لین ◄ صندلی چوبی توسط جویس لین
      صندلی منحصر به فرد به نظر می رسد که گویی مستقیماً از تنه درخت بریده شده و به زیبایی طبیعت می پردازد و حس اصالت ارگانیک را القا می کند. صندلی چوبی جویس لین که شبیه تکه ای از تنه درخت است، از نظر بصری چشمگیر و غیر متعارف است و آن را در هر محیطی متمایز می کند. خلقت جویس لین با ترکیبی از موادی مانند رنگ روغن، خاک رس اپوکسی و تخته سه لا، شیفتگی او را به تعامل بین عناصر طبیعی و دستکاری انسان به نمایش می گذارد. جویس لین با استفاده از مواد آلی مانند چوب در کنار مواد مصنوعی مانند رزین، به موضوعات اتصال و قطع ارتباط می پردازد و حقیقت پشت ظاهر را زیر سوال می برد. صندلی چوبی هم به عنوان قطعه ای کاربردی و هم به عنوان مجسمه هنری زیبا عمل می کند و بینندگان را دعوت می کند تا در مورد پارادوکس های رابطه ما با محیط زیست و دنیای تولید شده فکر کنند. جویس لین از طریق کار خلاقانه، پیچیدگی های جامعه صنعتی مدرن ما را بررسی می کند، جایی که مرزهای بین طبیعی و مصنوعی محو شده است.
  • جا عسلی بامزه ◄ جا عسلی بامزه
      بسته بندی خلاقانه عسل طراحی شده به شکل زنبور عسل دارای رویه چوبی و چهار بال است که باز کردن ظرف شیشه ای را آسان می کند. بسته بندی عسل زنبور عسل توسط کنستانتین بولیموند برای کودکان غیرقابل انکار زیبا و جذاب است. طراحی منحصر به فرد بسته بندی توجه آنها را به خود جلب می کند و شیشه عسل را برجسته می کند و آنها را به کاوش و کشف محتویات آن دعوت می کند. عسل صد گل ترکیبی از شهدهای شکوفه های مختلف است که ترکیبی از طعم های آبی زمستانه تا شاه بلوطی را ارائه می دهد. هر شیشه می تواند به عنوان شروع کننده گفتگو در مورد زنبورها و نقش مهم آنها در گرده افشانی و تولید عسل باشد. این فرصتی را برای والدین فراهم می کند تا به کودکان در مورد طبیعت و محیط زیست به روشی سرگرم کننده و جذاب آموزش دهند.
  • درخت گربه ای با قابلیت شکل های متفاوت ◄ درخت گربه ای با قابلیت شکل های متفاوت
      خانه گربه ممتاز ساخته شده از چوب با کیفیت بالا و پوست گوسفند مجلل از طرحی از بالا به پایین استفاده می کند تا پناهگاهی راحت برای گربه شما فراهم کند. مبلمان مدولار برای گربه های خانگی طراحی شده توسط Catissa از Haapsalu، استونی . صرفه جویی در فضا و طراحی قابل نصب بر روی دیوار، فضای کف را به حداکثر می رساند و آن را برای خانه هایی با هر اندازه ای ایده آل می کند. سطوح رنگ شده در برابر تجمع گرد و غبار مقاوم هستند و تمیز کردن آنها بسیار آسان است و ظاهری بکر را همیشه تضمین می کند. خانه گربه مدولار معلق مکانی سرگرم کننده و امن برای آرامش است. با استفاده از نردبان همراه، حیوان خانگی شما به راحتی به خانه درخت گربه دسترسی خواهد داشت .
12345678910بعدیآخرین
(1 - 10) / 29334    |     صفحه 1 از 2934
RSS

GetPagedList: 0,440,,False,False,False,CreationDate,0,10

معرفي نژاد گربه


اخبار ومقالات - گالری


نمایش متن مقالات

حامد بهداد: بازی در "درباره الی" را رد کردم

حامد بهداد مصاحبه تازه‌ای با روزنامه همشهری داشته است.
* بد نیست از اتفاق مهم این روزهای سینمای ایران شروع کنیم؛ از موفقیت «جدایی نادر از سیمین» در اسکار. عده‌ای معتقدند این یک موفقیت فردی است و ربطی به کلیت سینمای ایران ندارد.
- ابتدا به ساکن موفقیت اصغر فرهادی حاصل تلاش و خلاقیت شخص او به عنوان یک هنرمند است ولی توفیق، برگرفته از روند روبه رشد و تعالی سینمای ایران است. نمی‌توان روندی که سینمای ایران در این سال‌ها طی کرده را نادیده گرفت؛ سینمایی که از بحران‌های بسیاری گذر کرده و خون دل‌ها برایش خورده شده تا به اینجا رسیده است.

نمی‌شود تاثیر اساتیدی که بر گردن سینما و کلا حوزه تفکر و اندیشه این سرزمین حق دارند را نادیده گرفت. به نظرم باید ماجرا را موازی هم دید. لذتش برای همه است. اصغر فرهادی فرزند همین سینماست و از دل جریان سینمای راستین و اصیل بیرون آمده. اساسا تفکیک قائل شدن در این زمینه کار اشتباه و غلطی است.

* امسال بازیگر فیلم فرانسوی «آرتیست» در حضور چهره‌هایی چون جرج کلونی و‌گری الودمن اسکار گرفت. فکر می‌کنید روزی برسد که یک بازیگر ایرانی سیمرغ بگیرد؟
- در آرزوی‌های کودکانه هر بازیگر این حس وجود دارد. این کودکانه را با کوته بینانه نباید اشتباه گرفت. این آرزوی خالص هر بازیگری می‌تواند باشد که در چنین فضایی دیده شود و بر تلاش‌اش ارج گذاشته شود. این‌ها جز با تلاش حاصل نمی‌شود. اسکار مفت به دست نمی‌آید. البته از دست ما کمی دور است، چون در شرایط محدودی فعالیت می‌کنیم و ارتباط زنده و پویایی با سینمای آمریکا و اروپا نداریم. البته همه چیز را هم به گردن شرایط نمی‌توان انداخت. تعارف که نداریم، کار مستقیم بازیگر با کلام و زبان است.

جهانی شدن بازیگر ایرانی هم به دلیل محدودیت زبان و لهجه امکان پذیر نمی‌شود مگر در نقش‌های خاص؛ بازی کردن در نقش یک پاکستانی که فرض بگیرید مو‌هایش را هم رنگ کرده است. این خیلی فرق دارد با نقش‌هایی که سوپراستار‌های سینمای آمریکا بازی می‌کنند. تو به عنوان یک بازیگر ایرانی هرگز در هالیوود جا نخواهی افتاد مگر اینکه نقش خاصی به پست‌ات بخورد. تازه اگر هم این اتفاق افتاد باید دید تداومی در کار هست یا نه.

* برای شما ظاهرا این امکان به وجود آمده بود که در فیلم یک کارگردان شاخص اروپایی بازی کنید.
- بله، شرایط برای بازی در فیلم آنجلو پولوس برایم فراهم شده بود ولی احتیاط کردم و نرفتم.

* چرا؟
- به هر حال چند سالی است که به این نتیجه رسیده‌ام که برای انجام هر کاری باید مشورت کنم.

* منظورتان از مشورت، کسب اجازه از اداره نظارت و ارزشیابی است؟
- بله و می‌دانستم اگر سوال کنم توصیه‌شان این است که نروم. شاید بهتر بود اصلا سوال هم نمی‌کردم.

* در سال‌های اخیر، سینمای ایران یک لژیونر در سینمای جهان داشته و او هم همایون ارشادی است که در ۲ فیلم بین المللی بازی کرده است؟
- مورد همایون ارشادی فرق می‌کند. همایون از یک نسل دیگر می‌آید، قبل از اینکه بازیگر شود آرشیتکت بوده، تحصیل کرده کشور دیگری بوده و با فرهنگ آن آشنا بوده. این مورد استثناست...

* حالا جدای از حضور در پروژه‌های بین المللی، موفقیت بازیگران سینمای ایران در عرصه‌های جهانی را چگونه می‌بینی.
- مثلا چه موفقیتی؟

* به عنوان مثال جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگری برلین برای گروه بازیگران «جدایی نادر از سیمین»
- کلا جدایی نادر از سیمین پدیده است؛ پدیده‌ای که در همه جا و در همه ابعاد مورد توجه قرار می‌گیرد و صد در صد هم حقش هم هست چون فیلم درخشانی است ولی کلا جایزه بازیگری را باید مستقل از جایزه فیلم در نظر گرفت و تحلیلش کرد.

* برویم سراغ فعالیت‌های خودتان. در جشنواره امسال چند فیلم داشتید که مهم ترینش «نارنجی پوش» مهرجویی بود. نکته جالب در خصوص حضورتان در فیلم‌های کارگردان‌های نسل اول، انرژی و مایه‌ای است که برایشان می‌گذارید و اینکه کاملا مشخص است که درک درستی از دنیا آن‌ها دارید. در این زمینه شاید حتی تفاهمتان بهتر از همکاری‌هایی باشد که با فیلمسازان هم نسل خودتان داشته‌اید.
- این حتی می‌تواند ایراد من باشد. فکر می‌کنم که آن نسل، نسل جادوی تری بود. من قائل به هیچ موج نوینی پس از موج نوی سینمای ایران نیستم، اتفاقی که سال ۴۸ با قیصر و گاو رخ داد و به شکوفایی نسل شگفت انگیزی از کارگردانان بزرگ منجر شد. هنوز هم فیلمسازانی مانند داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، ناصر تقوایی، بهرام بیضایی و زنده یاد علی حاتمی تکرار نشدنی باقی مانده‌اند. ما بعد از موج نو دیگر با جریان فیلمسازی مواجه نشده‌ایم. البته همیشه یکی دو فیلمساز خوب ظهور کرده‌اند ولی آن تداومی که در موج نو وجود داشته دیگر مشاهده نشد.

 وقتی با مهرجویی کار می‌کردم با خودم کله باری از گذشته را به دوش می‌کشیدم؛ چیزهایی که از مهرجویی در وجود من ثبت شد، از گاو و دایره مینا تا هامون. من همیشه با این کوله بار سر صحنه نارنجی پوش حاضر می‌شدم، درست مثل وقتی که با کیمیایی کار می‌کردم و همه آن نوستالژی سینمای ناب کیمیایی همراهم بود و کمکم می‌کرد که به دنیای او نزدیک شوم. وقتی با یک مولف بزرگ همکاری می‌کنم زبان او را به خوبی تشخیص می‌دهم و بر اساس‌‌ همان زبان و روایت بازی می‌کنم.

 شاخک‌های من خوب تشخیص می‌دهد. و فکر می‌کنم این حس و ویژگی‌ای خدادادی است. امیدوارم که در کار با فیلمسازان جدید هم بتوانم به این مسئله دست پیدا کنم. البته مسئله اینجاست که باید قالبی وجود داشته باشد تا من بتوانم بر اساسش بازی کنم. وقتی هیچ دنیایی وجود ندارد از خلا نمی‌توان به چنین چیزی دست پیدا کرد. آن وقت من هم سر صحنه سردر گم می‌شوم.

* مهرجویی این سال‌ها قدری بی‌حوصله نشده؟ فاصله فیلم‌های اخیرش از «دایره می‌نا»، «اجاره نشین‌ها»، «هامون»، «لیلا» و... زیاد شده. به نظر می‌رسد مهرجویی خسته و کم حوصله شده
- اگر بخواهی طلوع خورشید را با غروبش مقایسه کنی، کار درستی نکرده‌ای. مهرجویی۷۴ سالش است. معجزه است که یک هنرمند در این سن و سال دارد فیلم می‌سازد. سال‌های آخر عمر خیلی از هنرمندان به خاموشی و بطاعت و افسردگی می‌گذرد. او شاید خسته شده باشد ولی چشمه خلاقیتش همچنان جوشان است. مگر ما چند نفر مثل او داریم؟ حالا خسته شده درست، ولی تصور کن سوار ماشینی می‌شوی که کارخانه‌اش دیگر این مدل را تولید نمی‌کند.

 منتقدان ممکن است به فیلم‌های مهرجویی یا کیمیایی نقد داشته باشند ولی کدام بازیگر است که دلش نخواهد با این‌ها کار کند؟ این بزرگواران فرق دارند برای من با بقیه کارگردان‌ها. قبلا هم گفته‌ام من جلوی دوربین مهرجویی و کیمیایی ادای دین می‌کنم به سینمایشان. چیزی که در آن‌ها هست و من را معتحب می‌کند انگیزه بالایشان است و اینکه در شرایط هم واقعا تلاش می‌کنند و از نفس نمی‌افتند. کیمیایی هر سال عمرش فیلم ساخته یا مهرجویی. این‌ها به صورت مادر زادی هنرمند به دنیا آمده‌اند. فیلم‌های بد این‌ها از فیلم‌های خوب خیلی از کارگردان‌ها بهتر است.

* با این تفاصیل طبیعی است که از تک سکانس «محاکمه در خیابان» اینقدر خوب استفاده می‌کنید و در واقع قدرش را می‌دانید و در «جرم» بازی را به نمایش می‌گذارید که حاصل انطباق و درک درست دنیای قهرمانان کیمیایی است...
- قهرمانان کیمیایی قهرمان‌هایی هستند که یا زیربار زندگی نپوسیده‌اند یا پوسیده‌اند و قرار است منهدم شوند. این مسیر تسلسل قهرمان‌های کیمیایی است که هر کدام وجوه خاص خودشان را دارند، در عین حال همگی از یک دنیا آمده‌اند؛ از فرمان تا سید در «گوزن‌ها» یا تمام رضاهای فیلم‌های کیمیایی؛ از «رضا موتوری» تا رضای ردپای گرگ. در محاکمه...

 یک مکانیکی است که در گوشه‌ای خاموش است ولی له نشده، در جرم منهدم شده ولی یک انگیزه لازم دارد تا دوباره بایستد؛ مثل سید در «گوزن‌ها». وقتی جلوی دوربین کیمیایی بودم همه حسم به این قهرمان‌ها و کاراک‌تر‌ها بود. با همه وجودم بازی می‌کردم و حواسم بود که مقابل دوربین چه مردی ایستاده‌ام. قهرمان‌های کیمیایی هر چقدر هم از نفس بیفتند کاریزمایی دارند که برای تماشاگر جذابشان می‌کند.

* فکر می‌کنید چرا آدم‌های کیمیایی با تمام فراز و نشیب‌هایشان دوست داشتنی و تماشایی از کار در می‌آیند؟
- ریشه‌اش را باید درعلاقه بی‌واسطه مسعود کیمیایی به سینما جست‌و‌جو کرد. او یک سینما چی و آرتیست است؛ یک عاشق سینما که سینمای قابل تماشا را می‌شناسد. در این سال‌ها خیلی چیز‌ها تغییر کرده ولی از عیار کیمیایی کم نشده و نمی‌شود. قهرمانش هم جذاب است چون او در سینمایی رشد کرده و یاد گرفته که همه اسطوره‌های فراموش نشدنی این هنر در آن جمع بوده‌اند. تصورش را بکن از دوره سینما صامت تا فرد زینه‌مان و جان فورد آن سینما را دنبال کرده و بعد به زبان خودش رسیده و با این سیاق است که آثارش را روایت می‌کند. حالا این زبان یا سبک، خوشایند بعضی‌ها نیست، خب نباشد!

* برگردیم به فیلم‌های شما. «انتهای خیابان هشتم» جز اکران نوروزی است که به نظر می‌رسد در آن فرصت خوبی برای ایفای نقش کاراکتری عصیانگر فراهم شده باشد. کلا اینجور نقش‌هایتان بیشتر دیده می‌شود.
- بله ولی متاسفم که اینجور نقش‌هایم زنده می‌شود ولی نقش دیگرم که کلی هم برایش زحمت کشیده‌ام مثل «سعادت آباد» دیده نمی‌شود. من حقم بود که در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر برای این فیلم کاندیدای دریافت جایزه می‌شدم.

* ولی شما در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر برای جرم سیمرغ نقش مکمل را گرفتید.
- چه خوب که برای کیمیایی سیمرغ گرفتم ولی برای نقشم در سعادت آباد هم باید نامزد جایزه نقش اول می‌شدم.

* آن سیمرغ هم به نظرم بیشتر با سلیقه و نگاه و مدیریت علی معلم به دست آمد. فکر می‌کنم معلم در تمام جوایز جشنواره بیست و نهم سهم داشت و به نظرم انتخاب‌های خوبی هم صورت گرفت. شاید اگر او در هیات داواران نبود نه جایزه‌ای به شما می‌رسید و نه اساسا این همه سیمرغ برای «جرم».
- به هر حال علی معلم سره را از ناسره تشخیص می‌دهد و این مهم است. هیات داوری باید نگاهش کار‌شناسانه باشد نه مصلحت اندیشانه. اگر می‌گویم حقم جایزه بوده از روی تعصب نیست. کلی نقش بازی کرده‌ام که برایشان تره هم خورد نمی‌کنم؛ نقش‌هایی که یک بازیگر حرفه‌ای برای امرار معاش بازی می‌کند ولی خودش هم می‌داند که این‌ها اتفاقی برایش محسوب نمی‌شود.

* یکی از بازی‌های خوب کارنامه‌تان «نارنجی پوش» بود که داوران جشنواره امسال نادیده‌اش گرفتند.
- جایزه نگرفتن برایم مهم نیست اما اینکه من را می‌بینی و عمدا انکارم می‌کنی ناراحتم می‌کند. بعد آدمی مثل مهرجویی مرا صدا می‌کند و سیمرغش را به من می‌دهد؛ این مهم‌ترین اتفاق است. من تا حالا ندیده‌ام مهرجویی از بازیگری این میزان تعریف کند.

 در نارنجی پوش سفری جالب داشتم در محضر او؛ سفری پر پیچ و خم که وقتی نگاه می‌کنم پر از زیبایی و حیرت است. مهرجویی و کیمیایی بزرگان این سینما هستند. اگر مرحوم حاتمی زنده بود صد در صد با او کار کرده بودم. در فیلم بیضایی هم دعوت شدم آن موقع ترسیدم در رفتم که آن البته حکایت دیگری دارد.

* یکی از نقش‌هایی هم که رد کردید «درباره الی» بود. قرار بود چه نقشی را بازی کنید؟
- نقشی که پیمان معادی بازی کرد.

* الان پشیمان نیستید که بازی نکردید؟ «درباره الی» می‌توانست مسیر تازه‌ای برایتان باز کند.
- به این مسئله فکر نمی‌کنم. اصغر فرهادی را دوست دارم و به توانایی‌هایش ایمان دارم. به هر حال نشد در فیلمش بازی کنم. حالا فکر کن می‌رفتم و اصلا اسکار هم می‌گرفتم، این جایزه نجاتم می‌داد؟ به امام رضا (ع) قسم به اسکار و به سالن‌های خارج از این مملکت فکر نمی‌کنم.

* کوتاهی و بلندی نقش هم انگار برایتان مسئله نیست. در «پله آخر» علی مصفا نیز نقش بسیار کوتاهی بازی کرده‌اید. چرا حامد بهداد این نقش تک سکانسی را بازی می‌کند؟
- این سوال را بار اولی که علی مصفا پیشنهاد داد از خودم پرسیدم و گفتم بازی نمی‌کنم ولی بار دومی که زنگ زد نتوانستم جواب رد بدهم. مصفا و لیلا حاتمی دوستان من هستند. گفتم دوستانم من را انتخاب کرده‌اند و تشخیص داده‌اند که برای این کار مناسب هستم. خب من این‌ها را دوست دارم. آن‌ها کاری از من خواسته‌اند پس کی به درد می‌خورم؟ مگر چیزی جز یک سینمای محلی داریم؟ گفتم بروم به دوستم کمک کنم. برو ببینم به دردش می‌خورم؟ این همه رل‌های کوچک ناموفق بازی کردم می‌روم ان شاء الله این یکی موفق باشد.

* سوال‌های زیادی مانده ولی فضای ما محدود است. نکته‌ای هست که دلتان بخواهید بگویید؟
- من هیچ یادداشتی برای اصغر فرهادی ننوشتم. فرصتش نشد و حتما این کار را می‌کنم. اینجا می‌خواهم از صمیم قلبم و از اعماق وجود روحم به گروه «جدایی نادر از سیمین» تبریک بگویم. اسکار جایزه مهمی است، چه خوب است که قدرش را بدانیم.

 به فرهادی و گروه بازیگری‌اش، به شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات و لیلا حاتمی، به محمود کلاری و محمود سماک باشی تبریک می‌گویم.
امیدوارم باز هم شاهد چنین موفقیت‌هایی باشیم، باز هم شادی این گروه را ببینیم و ما هم خوشحال شویم.

The underlying connection was closed: Could not establish trust relationship for the SSL/TLS secure channel.
نظرات کاربران
ثبت نظر
نام شما
ایمیل شما
نظر شما
ارسال به دوستان
نام شما
ایمیل شما
ایمیل گیرنده
توضیحات
کد امنیتی
کد CAPTCHA
کدی که در زیر نمایش داده شده است را وارد نمایید
:                شبکه های اجتماعی پرشین پت را دنبال کنید 

face.jpg (205×206)   tw.jpg (204×224)pin.jpg (204×224)

جدیدترین مقالات

◄ گدایی کردن در حیوان شما
◄ عقیم سازی
◄ جوش در سگ ها
◄ ورزش دادن گربه ها
◄ راهنمای کلی برای نگهداری از گربه
◄ کتامین
◄ كتاب(7)
◄ چه مواد غذایی برای سگ مفید است؟
◄ چگونگي نصب برنامه و ورود به برنامه
◄ فيبر ها
◄ انتخاب اسم برای سگ نر
◄ حالا من چی کار کنم ؟
◄ گربه های ناز نازی
◄ German Shorthaired Pointer
◄ فروش گربه پرشین کت
◄ فصل چهارم
◄ گربه و نازایی ! توهم یا واقعیت؟
◄ مهناز افشار و دلفین
◄ British Shorthairs
◄ ماهي و ماهي خور
◄ شباهت حيوانات
◄ گیره قابل توسعه گیاه ماریو پیرانا
◄ Dog Fashion
◄ دکتر هومن و جراید
◄ انگل های داخلی در سگ ها
◄ معرفی دکتر شیری
◄ iهیولا ها
◄ قارچی معده در پرندگان
◄ پرورش لارو آناباتوئیدها (ترجمه)
◄ Metynnis Fasciatus
◄ شارک دم قرمز - Red Tailed Shark
◄ اپیلاتی دهان آتشی - firemouth epiplaty
◄ اطلاعات عمومی خانواده سیکلیده ها 2
◄ دراگون – Dragon
◄ مارماهی الکتریکی - electrophorus electricus
◄ سیچلاید های افریقایی
◄ اسب دریایی - Hippocampus
◄ جلبک ها اکواریوم های اب شیرین
◄ بخاری آکواریوم - Aquarium Heater
◄ انجماد اسپرم - How To Glaciation spermatozoon
◄ رفتار درماني براي سگها
◄ پولیوما ویروس در پرندگان
◄ تغذیه ایگوانا
◄ قیمت روز خودرو
◄ سگ پیتبول
◄ شی هوا هوا
◄ Belgian Sheepdog
◄ پیشینه سالوکی (تازی)
◄ رژیم غذایی مناسب برای مقابله با سوءهاضمه در اسب (ترجمه)
◄ راهنمای کلی برای نگهداری از سگ
◄ آموزش استفاده از جعبه خاک به خرگوش
◄ ایورمکتین در سگ ها
◄ گربه نژاد هیمالین
◄ تراریوم برای خزندگان
◄ غدای بچه گربه
◄ یازده سال اسارت سگ
◄ حقوق حیوانات از ۱۴ قرن قبل در اسلام مطرح شده است
◄ سگ در ایران باستان
◄ رفتار شناسي در حيوانات
◄ مردی که سگ همسایه اش را خورد+عکس
◄ Z
◄ بیضه ها
◄ انگل ژيارديا (اين تک سلولي خطرناک)
◄ "وگانیسم"
◄ عمر حیوانات چقدر است
◄ نگهداری از رتیل اوسامبارا بابون
◄ یوزپلنگ
◄ خرگوش به عنوان حیوان خانگی
◄ درماتوفیتوز (Dermatophytosis)
◄ کم خونی فقر آهن در گربه ها
◄ انواع مسمومیت های شیمیایی و غذایی در سگ
◄ حیوانات در برف
◄ زشت‌ترین سگ دنیا»
◄ پیراهنی برای عاشقان گربه
◄ نی نی های بامزه در لباس حیوانات
◄ پرشین پت نماینده انحصاری فربیلا در ایران
◄ چرا سگ ها به دنیال دم خود میگردند
◄ | German Wirehaired Pointer
◄ Redbone Coonhound
◄ Chinook
dram film izle