Follow Us
facebook twitter blog google

متن کامل خبر

روش حاکمیت بر سگ توسط صاحب

وش حاکمیت بر سگ توسط صاحب
روش حاکمیت بر سگ توسط صاحب


رهبریت بر سگ به این معنی نیست که آموزشها با زور و خشونت همراه باشد.
سگسانان از قدیم موجوداتی اجتماعی بوده اند و تا حال این حالت در آنها حفظ شده است و همیشه احتیاج به رهبری و رهبر داشته و دارند. قویترین فرد گروه همیشه رهبر است.

رهبری باید بصورت یک حاکمیت آرام و متین باشد مانند رهبری گروه در یک گله گرگ، وقتی به یک گله گرگ نگاه کنید میبینید که این حاکم بی علت از خودش سر و صدا در نمیاره و آشوب بپا نمیکنه.
رهبر گله گرگها یک حاکم واقعی، قوی و با درایت است و فقط موقعی خودش را درگیر رفتار گروه میکند که بهش احتیاج است، و در آخر کار هم خاطی را میبخشد و به کارش ادامه میدهد.
شما هم باید حکم یک حاکم را برای سگتان داشته باشید. شما باید برای آموزش و تربیت سگ دیکتاتور باشید اما دیکتاتوری مهربان، شما بهترین دوست سگتان هستید و اگر شما ترسناک باشید در آنه واحد نمی توانید بهترین دوست سگ نیز باشید و مسلما او هم زیاد دور و بر شما نخواهد بود و این رابطه ای نیست که ما می خواهیم با سگهایمان داشته باشیم.


در اینجا این سئوال مطرح می شود پس از چه راهی می توانیم حاکمیت خودمان را برای سگ تثبیت کنیم؟
اگر شما رهبر هستید باید اولا نیازها تحت کنترل شما باشد یعنی چه؟
یعنی رفتار شما باید مانند والدین باشد، همانطور که آنها برای بچه ها امکاناتی مانند پول توجیبی، امکان استفاده از اتومبیل یا زمان های رفت و آمد با دوستان و غیره را فراهم می کنند و تمام این امکانات را تحت کنترل خود در اختیارشان قرار می دهند.
شما منابعی مانند غذا را در اختیار سگتان قرار می دهید و در مقابل رفتارش را تحت کنترل خود درمیاورید.
غذا عامل مرگ و زندگی سگ است و او این را خوب میداند و درک میکند. غذا نباید همیشه از آن ظرف غذای جادویی سگ بصورت رایگان تامین شود بلکه سگ باید درک کند که این لطفی از طرف شما برای اوست.
پس کاری که شما باید انجام دهید این است که به سگتان دو بار در روز غذا بدهید ( اگر سگ توله است سه بار در روز)
اما شما نباید همینطور غذا را در ظرف ریخته و همیشه در دسترسش قرار دهید.
این روش برای سگهایی مناسب است که کمی جسور و خود رای هستند و سعی دارند به چیزهایی که می خواهند به هر طریق دست پیدا کنند و سعی در کنترل شما دارند و اگر این اتفاق صورت گیرد برای همیشه حرف حرف آنها خواهد شد و این سگتان است که رهبری گروه را بدست می گیرد.
کاری که شما می توانید در این رابطه انجام دهید این است که کنترل ظرف غذای سگ را در اختیار داشته باشید.
مثلا در زمان غذا شما می توانید سگ را صدا بزنید و روی صندلی بنشینید و ظرف غذا را روی پای خود قرار دهید و زمانی که سگ نزد شما میاید به او فرمان بشین داده و غذا را به عنوان پاداش کار در اختیارش قرار دهید.
بله درست است، سگ را برای خوردن هر تکه از غذا وادار به انجام کاری کنید و زمانی که غذا را در اختیارش قرار دادین با لحنی مهربان او را تشویق کنید.
اگر دیدین سگ لجباز شما ترجیح میدهد که غذا نخورد تا فرمان شما را انجام دهد به این باور برسید که احتمالا گرسنه نیست و در برابرش تسلیم نشوید.
روش دیگری برای تثبیت رهبری شما در مقابل سگتان این است که برای چیزها و یا کارهایی که از شما توقع دارد شما هم از آن کاری بخواهید.
سگ شما در روز پاداشهای زیادی به صورت رایگان از شما دریافت می کند بدون آینکه شما متوجه آن باشید مانند: غذا، بیرون رفتن و قدم زدن، توپ بازی، نوازش و... .
حتی اگر سگ شما فقط یک فرمان ساده اولیه مانند بشین را آموخته باشد، کافیه تا شما از آن استفاده کنید و ازش بخواهید قبل از اینکه یکی از پاداشهای ذکر شده را بخواهد باید فرمان بشین را اجرا کند و بعد به خواسته اش برسد.
این اعمال باعث می شود که شما رهبر گروه باشید.
بیاد داشته باشید که شما باید تاثیر قویتر بودن را روی سگ داشته باشید تا اینکه سگتان بر روی شما تاثیر بگذارد و شما این را فقط با تثبیت رهبری بدست خواهید آورد.
The underlying connection was closed: Could not establish trust relationship for the SSL/TLS secure channel.
نظرات کاربران
ثبت نظر
نام شما
ایمیل شما
نظر شما
ارسال به دوستان
نام شما
ایمیل شما
ایمیل گیرنده
توضیحات
کد امنیتی
کد CAPTCHA
کدی که در زیر نمایش داده شده است را وارد نمایید
dram film izle